Persoonlijk geen groot tegenstander, maar bij voorkeur nietquote:Op maandag 12 december 2005 14:48 schreef escape_nl het volgende:
Maar als je je bedenkt zijn er mensen die er op tegen zijn?
heb nog een party tent voor op het terras..quote:Op maandag 12 december 2005 14:55 schreef escape_nl het volgende:
Dan wordt het in de schuur zitten, genoeg utp kabel?
vind dat als jedi niet wil dat er gerookt word de rokers er zich maar aan moeten houdenquote:Op maandag 12 december 2005 14:56 schreef Fillipe het volgende:
Peukje roken tijdens het gamen is inderdaad een must
Ach Jedi, er slapen normaal ook niet zoveel kerels bij je (toch?) dus een peukje roken moet ook wel kunnen
Geef je wel groot gelijk, je ruikt het toch altijd en in de kroeg is dat niet erg maar in je eigen huisquote:Op maandag 12 december 2005 14:57 schreef jpjedi het volgende:
Maar goed ik denk niet dat het een goed plan is binnen te gaan roken.
Tuurlijk is ook zo, was slechts sarcastisch bedoeltquote:Op maandag 12 december 2005 15:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
vind dat als jedi niet wil dat er gerookt word de rokers er zich maar aan moeten houden![]()
Ik hoop vroeger thuis te zijn maar kan het moeilijk voorspellen eigenlijkquote:Op maandag 12 december 2005 15:13 schreef Suikermais het volgende:
Niet roken..goed plan.
@ jedi
Als je vrijdag nog hulp nodig hebt met spul verplaatsen/opzetten. Ik ben vrijdag lekker vrij, dus kan eventueel wel eerder aanwezig zijn.
Kijk, dat zijn nou eens prachtige plannen.quote:Op maandag 12 december 2005 15:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik hoop vroeger thuis te zijn maar kan het moeilijk voorspellen eigenlijk
Ik hou je op de hoogte
Verder ben ik op het moment een alternatieve lokatie aan het regelen. Maat van me woont antikraak in het oude hoofdkantoor van de ABNAMRO in Breda. Hij heeft de volledige begane grond en het is echt ideaal. Dan kunnen we dus ook de beamer gebruiken. Dit is zeker nog niet definitief dus dat horen jullie natuurlijk nog.
Antikraak is ook legaal toch ? Antikraak is juist om kraak te voorkomen. Je zit dan in een gebouw tegen hele lage kosten met als voorwaarde dat je binnen een maand opgerot moet zijn als ze het gebouw kwijt kunnen.quote:Op maandag 12 december 2005 15:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vindt je....zit liever in een legaal huis.
Wat Ferdi zegt klopt precies. Wordt veel gedaan in Nederland en is zeker niet illegaal.quote:Op maandag 12 december 2005 15:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vindt je....zit liever in een legaal huis.
Tis geen kraakpandquote:Op maandag 12 december 2005 16:00 schreef escape_nl het volgende:
En toch zie ik het niet zitten om mijn pc, toebehoren, beamer en dvd's mee te nemen naar een kraakpand. Kan misschien veilig zijn maar toch, de wouten zullen maar eens een kijkje komen nemen.
tis beter om dynamic shadows uit te zetten, want als jij in de schaduw staat zien ze je niet, en als hun dan in de schaduw staan...quote:Op maandag 12 december 2005 15:21 schreef JumperJack het volgende:
heey. nu weer ff een battlefield vraagje.
is me ook opgevallen na alles op medium te hebben gezet: de straten van Karkand bestaan uit allemaal stenen, en zijn dus niet meer vlakke betonplaten [alles op low]
als ik nu trouwens onder een heli sta, sta ik in de schaduw, en niet meer in de zon![]()
Als het tocht hebt je ook geen koelkast nodigquote:Op maandag 12 december 2005 16:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De vraag is alleen hoe is de staat van het anti kraak pand. Ik vind het prima, maar in december is het wel koud en als het tocht dan is dat mooi klote.
Vergeet ik gewoon te vragen hoe het zit met een keuken koelkast voor al mijn ons bier.![]()
is wel een goed idee, alleen geniet ik toch liever van zoveel mogelijk realiteitquote:Op maandag 12 december 2005 16:04 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
tis beter om dynamic shadows uit te zetten, want als jij in de schaduw staat zien ze je niet, en als hun zij dan in de schaduw staan...![]()
bij mij is dat niet zo vaak. gewoon veel karkand en veel wake, toch zou ik echt liever ook dingen willen zien als dalian en sharqui, want die zijn ook best leuk... in mijn stats staat volgens mij bij de meest gespeelde map karkand en...quote:Op maandag 12 december 2005 16:04 schreef RudyCarell het volgende:
O, btw. Ben ik trouwens de enige die scheitziek wordt dat elke keer als ik op de bof-server kom, Karkand draait! Ik bedoel leuke level hoor maar ik wil wel eens andere levels! Ja ik ben admin en kan het zelf veranderen maar vraag toch nog een keer of er geen maproulatie schema kan komen...
My badquote:Op maandag 12 december 2005 16:04 schreef RudyCarell het volgende:
O, btw. Ben ik trouwens de enige die scheitziek wordt dat elke keer als ik op de bof-server kom, Karkand draait! Ik bedoel leuke level hoor maar ik wil wel eens andere levels! Ja ik ben admin en kan het zelf veranderen maar vraag toch nog een keer of er geen maproulatie schema kan komen...
Volgens mij een standaard internet verbindinkjequote:Op maandag 12 december 2005 16:17 schreef UnleashMitch het volgende:
Als we daar dan toch zitten he Jedi. Wat is z'n datalimiet en hoe snel is de internetverbinding die er ligt
Bummer. Had toch wel op een forse pijplijn gehooptquote:Op maandag 12 december 2005 16:19 schreef jpjedi het volgende:n
Volgens mij een standaard internet verbindinkje
Lam AvoNtuurquote:Tis ook wel een LAN natuurlijk..![]()
op een ''echte lan'' heb je ook bagger internet en kun je alleen downloaden als het echt moet (vid kaart/driver updates) dus verwacht niks supers alleen dat je mischien fok net kunt openenenquote:Op maandag 12 december 2005 16:17 schreef UnleashMitch het volgende:
Als we daar dan toch zitten he Jedi. Wat is z'n datalimiet en hoe snel is de internetverbinding die er ligt
Nou er ligt glasvezelnetwerk maar de server staat er voor een gedeelte niet meer. In het restaurant zit een casema aansluiting en daarop hebben ze met alle bewoners een abbo-tje.quote:Op maandag 12 december 2005 16:21 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Bummer. Had toch wel op een forse pijplijn gehoopt60mbps ofzo
![]()
[..]
Lam AvoNtuur
Of is dat dan weer een pleonasmequote:Op maandag 12 december 2005 16:20 schreef Sickert het volgende:
die gaat echt niet in iets illegaals zitten hoor hij is niet gek maar een brabo
neej, meer een Paradoxquote:Op maandag 12 december 2005 16:24 schreef UnleashMitch het volgende:
die gaat echt niet in iets illegaals zitten hoor hij is niet gek maar een brabo
Of is dat dan weer een pleonasme
same here...quote:Op maandag 12 december 2005 16:34 schreef Fillipe het volgende:
Maakt een van jullie wel even foto's ! Vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn en dmv foto's kan ik nog een beetje het gevoel meekrijgen
Studenten pnwge je weet tochquote:Op maandag 12 december 2005 16:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als je er toch zaterdagavond al bent gaan we dan stappen![]()
Sinterklaas wil BIER!quote:Op maandag 12 december 2005 17:09 schreef Suikermais het volgende:
blabla..ik neem m'n digicam mee................en bier !!!
Roep dat nou niet zo hard...Straks hoort die andere Nintendo freak het ook, Timminater.quote:Op maandag 12 december 2005 16:40 schreef Sickert het volgende:cool cool cool!!!
Ik neem mn cube, DS , en Psp meeiedereen die een DS of Psp heeft ook meenemen!
word een leuk weekend mannen!
Voor elke death in BF2 die je krijgt moet je een adje drinkenquote:Op maandag 12 december 2005 17:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik hoor het alweer als jullie allemaal met die spel computers gaan spelen, dan ga ik wel met een vol kratje bier spelen *zuipsmillie*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |