Mijn vriendin heb ook zo'n dingquote:Op zondag 11 december 2005 19:55 schreef Suikermais het volgende:
[afbeelding]
@Rudy
Heb je vriendin al zo'n ding?
je hoeft er niet nog een cirkeltje omheen te zetten hoor, ik had zowieso al die richtingquote:Op zondag 11 december 2005 20:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mijn vriendin heb ook zo'n ding
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 21:16 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je hoeft er niet nog een cirkeltje omheen te zetten hoor, ik had zowieso al die richting
Ik wilde m kicken maar BF2CC werkte niet mee. Uiteindelijk merkte ik Rudy op dus ik vraag aan hem of hij dat wil doen zegt ie me doodleuk dat kicken via BF2CC idd niet werkt maar dat je gewoon een roundban uit moet delenquote:Op zondag 11 december 2005 21:13 schreef Incolumis het volgende:
jezus wat een tk-ers weer op de server, een gast had zelfs -82 punten :s
lolquote:Op zondag 11 december 2005 21:16 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je hoeft er niet nog een cirkeltje omheen te zetten hoor, ik had zowieso al die richting
huhhhquote:Op zondag 11 december 2005 22:44 schreef -Dries- het volgende:
LOLLERSKATES!
Joehoe ik sta er niet bij, maar voor degene die op zondag komen, nemen jullie ook de pc mee?quote:Op zondag 11 december 2005 19:18 schreef jpjedi het volgende:
Eindelijk is dan de volgende lanparty op handen!
Data: 16-17-18 december
Plaats: Bij JEDI
Tijd: welkom vanaf 20:00 op 16 december
Kosten: 10 euro excl avondeten
Slaapplaatsen: enkele beschikbaar
Maximum aantal deelnemers: tja...als het teveel wordt heb ik nog wel een alternatieve lokatie.
Meenemen:
verdeelsnoeren,
UTP kabels
Eigen deugdelijke pc
Goed humeur
introducées
NIET meenemen:
draadloze muis (of zelf batterijen meenemen!)
draadloos toetsenbord (of zelf batterijen meenemen!)
boxen anders dan pc boxjes
mengtafels of andere muziek zooi
Meld je aan voor 10 december via een mailtje naar JPJedi of Paul:
jpmuldersapestaartjehotmail.com
drbravoapestaartjehotmail.com
Deelnemers:
mrwheels
Timminater
DrBravo
Jedi
Sickert
Di3ki3
Wouter
Wouter2 (1 dag)
Cysrusthevirus (1 dag)
Postman (met dedserver)
Ferdi (Zondag)
JafarX (Zondag)
Frank (Zondag)
Misterfox
NLboy (zondag)
Linux
Dat wordt delen dan, Esc neemt ook alleen z'n kast meequote:Op maandag 12 december 2005 09:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik neem alleen m'n kast mee.
quote:Op maandag 12 december 2005 09:08 schreef nlboy het volgende:
En ook mijn PSP, dus als iemand die ook heeft?![]()
Dan neem ik alles maar mee, tft, externe geluidsdoos, muis en keyboard.quote:Dat wordt delen dan, Esc neemt ook alleen z'n kast meeMaar goed we hebben alle tijd zondag
Help me nog even een keertje herinneren (donderdag ofzo) en ik neem het mee. Denk ook wel dat er bij JP genoeg zal liggen maar tochquote:Op maandag 12 december 2005 09:33 schreef escape_nl het volgende:
Zou iemand een utp kabel mee willen nemen voor me, die van mij zitten achter de plint verwerkt.
Heb je geen lijstje ?quote:Zijn er nog verzoekjes van films, heb er hier meer dan 1000 liggen met hoes en al.
Kijk maar uit jij kunt alles stuk krijgenquote:Op zondag 11 december 2005 20:23 schreef JumperJack het volgende:
![]()
![]()
Fable: The Lost Chapters gewonnen op games.fok
![]()
![]()
mn dag kan niet meer stuk.
BF2 en special forces kunnen ook niet meer stuk, het zijn gewoon DE spellen... maybe komt dat ook omdat ik eigenlijk niet zoveel geld heb dat ik elke maand een nieuw spel kan kopen: ik win ze gewoon![]()
de eerste rondes van idols zouden toch plaatsvinden daar??quote:Op maandag 12 december 2005 09:53 schreef UnleashMitch het volgende:
@JP: Komt er nog iets van een wedstrijdje ? Een echte Worms competitie ofzo
Ik pwn die Henkjan Smitsquote:Op maandag 12 december 2005 09:59 schreef kievit19 het volgende:
de eerste rondes van idols zouden toch plaatsvinden daar??
eye toy kan behoorlijk gevaarlijk/dodelijk zijn als het druk isquote:Op maandag 12 december 2005 10:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik kijk trouwens wel even of ik Time Crisis III of Eyetoy kan huren bij de videotheek, is wel leuk om te spelen op een LAN
Nou weet ik zeker dat ik die ga hurenquote:Op maandag 12 december 2005 11:14 schreef kievit19 het volgende:
doet me trouwens ook denken aan de keer dat ik hier bij mij thuis ook zo'n ding had , en eerst tegen de tafelpoot aanschopte waardoor ik al begon te wankelen om vervolgens over de bank heen te duiken ,
wat resulteerde in een pijnlijke aanvaring met het laminaat in de woonkamer
maar al met al dikke pret met zo'n ding
quote:Op maandag 12 december 2005 11:31 schreef kievit19 het volgende:
en een dvd met van een open haard(na al het gezeur om een open haard )
We doen niet aan kerstcadeaus dit jaarquote:en wat hebben jullie voor de wederhelft /jezelf voor onder de kerstboom?
Bij ons is het meer sinterklaas (sinds ik bij deze wederhelft ben). D'r ouders hebben een horeca-onderneming en zijn druk met kerst. De huisgenote van m'n vriendin heeft ook zo'n heerlijke kat jaquote:Op maandag 12 december 2005 11:40 schreef kievit19 het volgende:
als ik een digitale camera had zou ik wel een fototje schieten van de boom hier inc. alle cadeaus die eronder liggen(best schandalig, het past zelfs allemaal niet onder de boom) mijn vriendin vind kerst echt helemaal geweldig, ze koopt zelfs cadeaus voor de katten :S (die ik hier met moeite uit de boom kan houden (althans 1tje) en ik moet dalijk ook nog even op zoek naar nog wat voor de wederhelft
dat vinden ze leuk he tegen die kerstballen rammenquote:Op maandag 12 december 2005 11:40 schreef kievit19 het volgende:
ze koopt zelfs cadeaus voor de katten :S (die ik hier met moeite uit de boom kan houden (althans 1tje)
tot nu toe heb ik ze nog allemaal kunnen beschermenquote:Op maandag 12 december 2005 11:42 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
dat vinden ze leuk he tegen die kerstballen rammen![]()
Ons poesje doet het ook ja, maar dit jaar hebben we ballen die niet kapot kunnen, ze voetbalt nu door de kamer met de kerstballen.quote:Op maandag 12 december 2005 11:42 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
dat vinden ze leuk he tegen die kerstballen rammen![]()
Ik geef mezelf een Asus 7800 GT en nog wat meer upgrades voor de pc.quote:en wat hebben jullie voor de wederhelft /jezelf voor onder de kerstboom?
Lol, en dat doe je nu niet wil je zeggen?quote:Mijn vriendin krijgt een nieuw luchtje en misschien een weekendje weg, zodat ik lekker een weekendje kan gamen, lol
quote:Op maandag 12 december 2005 12:09 schreef escape_nl het volgende:
zodat ik lekker een weekendje kan gamen, lol
quote:Op maandag 12 december 2005 12:18 schreef escape_nl het volgende:
[..]
zoveel game ik nu ook weer niet
Ik heb 1.5 en ook GTA, maar helaas GTA of 1.5.quote:Op maandag 12 december 2005 09:18 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]![]()
Sickert heeft er een. Heb je ook de juiste firmware ?
[..]
quote:Hottest Game:
Battlefield 2
32 total hrs this week
Lol dat wil ik nog wel eens zien. Misschien moeten we Singstar voor PS2 gaan gebruiken.quote:
Uhh uhh *bedenkt smoes* maar om het dan echt heel moeilijk te maken draaien we de rollen om. Henkjan Smits gaat zingen en ik ga hem afzeikenquote:Op maandag 12 december 2005 13:04 schreef nlboy het volgende:
Lol dat wil ik nog wel eens zien. Misschien moeten we Singstar voor PS2 gaan gebruiken.![]()
[..]
quote:Op maandag 12 december 2005 13:04 schreef nlboy het volgende:
zoveel game ik nou ook weer niet
Hottest Game:
Battlefield 2
32 total hrs this week
![]()
pff. alles doet het weer hoorquote:Op maandag 12 december 2005 09:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kijk maar uit jij kunt alles stuk krijgen![]()
Nou eigenlijk niet dus.. is dat een probleem voor je?quote:Op maandag 12 december 2005 14:40 schreef escape_nl het volgende:
@ Jedi
mag er gerookt worden bij je thuis?
Je bent brandweerman dus als het verkeerd gaat kunnen we je gelijk in actie zien.
Ik rook graag een peukje tijdens het gamen of na de .... maar dat zit er dus niet in, jammer.quote:Op maandag 12 december 2005 14:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet dus.. is dat een probleem voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |