zal ik de spelletjes dan downloaden ????quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:31 schreef UnleashMitch het volgende:
De kans is aanwezig dat ik een Xbox 360 mee kan nemen
Niet omgebouwdquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:51 schreef Suikermais het volgende:
zal ik de spelletjes dan downloaden ????
quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:44 schreef Sickert het volgende:
ik heb echt totaal geen zin meer in Bf2zelfs niet in spec forces die ik maar 1 x gespeeld heb
naja op de lan zal ik wel meedoenmaar ikga me niet kapot gamen!
How's life @ the moment ?quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:44 schreef Sickert het volgende:
ik heb echt totaal geen zin meer in Bf2zelfs niet in spec forces die ik maar 1 x gespeeld heb
quote:
Ach het is een winterdepressie.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:21 schreef Sickert het volgende:
niet echt super beetje heel erg hangerig zal wel een soort winterdip zijn ofzoheb echt nergens zin in en bijna alles is me teveel
![]()
zal wel overgaan ooit
Ik moet SF nog installerenquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:44 schreef Sickert het volgende:
naja op de lan zal ik wel meedoenmaar ikga me niet kapot gamen!
Volgens mij heeft iedereen dat een beetjequote:Op zaterdag 10 december 2005 23:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik moet SF nog installerenHij ligt hier al 2 weken ofzo...
Symptomen van een overgang. Duurt meestal niet lang volgens mij.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
![]()
niet echt super beetje heel erg hangerig zal wel een soort winterdip zijn ofzoheb echt nergens zin in en bijna alles is me teveel
![]()
zal wel overgaan ooit
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:35 schreef Sickert het volgende:
overgang? ik heb niet eens gemenstrueerd en ben niet eens boven de 40
en ik heb ook geen kutje volgens mij
heb gewoon een winterdip + andere bijkomstigheden
en SF is volgens mij niet leuk ook al heb ik alleen maar de SP gespeeld aangezien er amper servers zijn
Wat valt er nou te denken als je weet dat ik, FJD, Escape en Frank op zondag komen, naast de al aanwezige harde kern? Bovendien kun je me vertellen over je reisje naar Dubai, want daar wil ik ook snel een keertje naar toe ...quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:29 schreef nlboy het volgende:
[..]
Symptomen van een overgang. Duurt meestal niet lang volgens mij.
Gelukkig heb ik als ik zo lees geen SF gekocht. Morgen laatste dag om even na te denken of ik Zondag naar de meeting ga.![]()
Ik heb nog wel een goede reden maar dat vertel ik je welquote:Op zondag 11 december 2005 00:36 schreef nlboy het volgende:
Ik moet dan ruim 2,5 uurtjes rijden.Dat is de belangrijkste reden, dat ik er nog over na denk.
Ermergency 3quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:07 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen dat een beetjeBen zelf ook veels te druk om te spelen maar goed, dat heb ik dan weer met alle spellen. Pas CoD2, Emergency 3, Black & White 2 binnen gekregen maar die zijn zelfs nog niet eens geinstalleerd
Gewoon van de EA ftp trekken, die is redelijk snel, bij mij althans wel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:30 schreef Droopie het volgende:
waar kan de patch downloaden vanaf een snelle server??
Dat kan maar 1 beveiliging zijn: Starforcequote:Op zondag 11 december 2005 17:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ff vraagje.... Iemand die Prince of Persia T2T al WERKEND heeft??? Wil die zich melden bij mij
Gaaf hequote:Op zondag 11 december 2005 18:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo wat een GEWELDIGE middag in de Kuip
Ben ongeveer 10x overleden maar we hebben gewonnen!FEYENOORD!!!!!!
Waarom verdommen sommige mensen het om zelf even te zoeken.quote:Op zondag 11 december 2005 18:26 schreef Droopie het volgende:
Waar kan ik de patch 1.12 downloaden. Wel een beetje snelle server graag!
Ja klopt maar dan werkt hij niet bij mij... ik heb geen juiste key, maar dit is toch echt de key die bij de NFO zat en die vele gebruiken. Maargoed ik schijnt niet de enige te zijn en jij ook niet, heel veel krijgen het niet aan de praat. The Matrix en King Kong doen het wel met de IDE kabels eruit trekken maar deze verdomt het! Starfuck etc heb ik ook geprobeerd, niets werkt nog, ik wacht wel op een crack en anders heb ik nog zat andere spellen hoorquote:Op zondag 11 december 2005 17:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Loop jij ook al zo te klotenZe zeggen trek al je ide/powercables van je drives... dat gaat niet echt op me laptop
Moet Sickert hier gelijk in geven. Zoiets was ook de aanleiding om het vorige BF2-topic te sluiten. Pas na 43 delen..maar goedquote:Op zondag 11 december 2005 19:33 schreef Sickert het volgende:
Gasten ga hier nou niet lopen fucken met warez en shit!! straks krijgen we gezeik
we weten allemaal dat dit niet mag op Fok!
En we hebben elkaar allemaal in msn of xfire vraag het dan daar aan elkaar
Ik vond er geen ZAK aanquote:Op zondag 11 december 2005 19:45 schreef UnleashMitch het volgende:
Spannende wedstrijd zegVerdiend gewonnen denk ik
Lamey had zeker rood moeten krijgen maar goed
Checkquote:Op zondag 11 december 2005 19:45 schreef Sickert het volgende:
neem aan dat ik wel een slaapplekkie heb of niet Jedi?
morgen ff zown oplblaas matras halenmn vorige was een beetje overleden vorige lan eigenlijk op de grond geslapen
sorryquote:Op zondag 11 december 2005 19:36 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Moet Sickert hier gelijk in geven. Zoiets was ook de aanleiding om het vorige BF2-topic te sluiten. Pas na 43 delen..maar goed
Goed bezig Rudy!quote:Op zondag 11 december 2005 19:55 schreef Suikermais het volgende:
[afbeelding]
@Rudy
Heb je vriendin al zo'n ding?
Mooi dat je het goed hebt ontvangen!quote:Op zondag 11 december 2005 19:17 schreef jpjedi het volgende:
He slampampers! Ben weer terug op het net!
Iedereen al klaar voor volgend weekend? beloofd druk te worden op zondag![]()
NLboy ik heb je lijstje ontvangen en knal hier zo nog wel een post met de update van de namen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |