Mijn vriendin heb ook zo'n dingquote:Op zondag 11 december 2005 19:55 schreef Suikermais het volgende:
[afbeelding]
@Rudy
Heb je vriendin al zo'n ding?
je hoeft er niet nog een cirkeltje omheen te zetten hoor, ik had zowieso al die richtingquote:Op zondag 11 december 2005 20:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mijn vriendin heb ook zo'n ding
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 21:16 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je hoeft er niet nog een cirkeltje omheen te zetten hoor, ik had zowieso al die richting
Ik wilde m kicken maar BF2CC werkte niet mee. Uiteindelijk merkte ik Rudy op dus ik vraag aan hem of hij dat wil doen zegt ie me doodleuk dat kicken via BF2CC idd niet werkt maar dat je gewoon een roundban uit moet delenquote:Op zondag 11 december 2005 21:13 schreef Incolumis het volgende:
jezus wat een tk-ers weer op de server, een gast had zelfs -82 punten :s
lolquote:Op zondag 11 december 2005 21:16 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je hoeft er niet nog een cirkeltje omheen te zetten hoor, ik had zowieso al die richting
huhhhquote:Op zondag 11 december 2005 22:44 schreef -Dries- het volgende:
LOLLERSKATES!
Joehoe ik sta er niet bij, maar voor degene die op zondag komen, nemen jullie ook de pc mee?quote:Op zondag 11 december 2005 19:18 schreef jpjedi het volgende:
Eindelijk is dan de volgende lanparty op handen!
Data: 16-17-18 december
Plaats: Bij JEDI
Tijd: welkom vanaf 20:00 op 16 december
Kosten: 10 euro excl avondeten
Slaapplaatsen: enkele beschikbaar
Maximum aantal deelnemers: tja...als het teveel wordt heb ik nog wel een alternatieve lokatie.
Meenemen:
verdeelsnoeren,
UTP kabels
Eigen deugdelijke pc
Goed humeur
introducées
NIET meenemen:
draadloze muis (of zelf batterijen meenemen!)
draadloos toetsenbord (of zelf batterijen meenemen!)
boxen anders dan pc boxjes
mengtafels of andere muziek zooi
Meld je aan voor 10 december via een mailtje naar JPJedi of Paul:
jpmuldersapestaartjehotmail.com
drbravoapestaartjehotmail.com
Deelnemers:
mrwheels
Timminater
DrBravo
Jedi
Sickert
Di3ki3
Wouter
Wouter2 (1 dag)
Cysrusthevirus (1 dag)
Postman (met dedserver)
Ferdi (Zondag)
JafarX (Zondag)
Frank (Zondag)
Misterfox
NLboy (zondag)
Linux
Dat wordt delen dan, Esc neemt ook alleen z'n kast meequote:Op maandag 12 december 2005 09:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik neem alleen m'n kast mee.
quote:Op maandag 12 december 2005 09:08 schreef nlboy het volgende:
En ook mijn PSP, dus als iemand die ook heeft?![]()
Dan neem ik alles maar mee, tft, externe geluidsdoos, muis en keyboard.quote:Dat wordt delen dan, Esc neemt ook alleen z'n kast meeMaar goed we hebben alle tijd zondag
Help me nog even een keertje herinneren (donderdag ofzo) en ik neem het mee. Denk ook wel dat er bij JP genoeg zal liggen maar tochquote:Op maandag 12 december 2005 09:33 schreef escape_nl het volgende:
Zou iemand een utp kabel mee willen nemen voor me, die van mij zitten achter de plint verwerkt.
Heb je geen lijstje ?quote:Zijn er nog verzoekjes van films, heb er hier meer dan 1000 liggen met hoes en al.
Kijk maar uit jij kunt alles stuk krijgenquote:Op zondag 11 december 2005 20:23 schreef JumperJack het volgende:
![]()
![]()
Fable: The Lost Chapters gewonnen op games.fok
![]()
![]()
mn dag kan niet meer stuk.
BF2 en special forces kunnen ook niet meer stuk, het zijn gewoon DE spellen... maybe komt dat ook omdat ik eigenlijk niet zoveel geld heb dat ik elke maand een nieuw spel kan kopen: ik win ze gewoon![]()
de eerste rondes van idols zouden toch plaatsvinden daar??quote:Op maandag 12 december 2005 09:53 schreef UnleashMitch het volgende:
@JP: Komt er nog iets van een wedstrijdje ? Een echte Worms competitie ofzo
Ik pwn die Henkjan Smitsquote:Op maandag 12 december 2005 09:59 schreef kievit19 het volgende:
de eerste rondes van idols zouden toch plaatsvinden daar??
eye toy kan behoorlijk gevaarlijk/dodelijk zijn als het druk isquote:Op maandag 12 december 2005 10:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik kijk trouwens wel even of ik Time Crisis III of Eyetoy kan huren bij de videotheek, is wel leuk om te spelen op een LAN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |