Ik denk eerder Kezza en Vlaar.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:10 schreef WooZ het volgende:
WK, een confrontatie tussen Kezza en Ooijer

ahh, jij rekent toekomstig chelsea ook mee... niet eerlijk! ik heb geen glazen bolquote:

Stond in metro nog een leuk stukje over vlaar. Ging over de loting, waarom we wel of niet Italië zouden willen loten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik denk eerder Kezza en Vlaar.

Anders zijn we gezien.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:20 schreef JustJunior het volgende:
Ik hoop dat Cocu en Farfán mee kunnen doen zondag

nogal jahquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zonder Farfan en Cocu is PSV kansloos tegen Feyenoord.

Farfan, Koné en Affelay ook niet volgens het brabants dagblad. Ik zou bijna al tegen je zeggen: gefeliciteerd met de koppositie...quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik ben blij dat Cocu niet meespeelt!

Ik help het je hopen, maar ik ben al dolgelukkig met een puntje als ik de waslijst aan blessures zie.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Ook zonder deze 4 spelers winnen wij wel van RBC...

Het ziet er naar uit dat we een Spaanse linksback erbij krijgenquote:PSV heeft vierjarig contract klaarliggen voor Pla
BN De Stem meldt dat PSV een dezer dagen een vierjarig contract hoop te kunnen afsluiten met de 19-jarige Spaanse linksback Pepé Pla van Valencia. De opleidingsvergoeding die PSV zou moeten betalen aan de Spaanse topclub zou 200.000 euro bedragen.

Ach welnee, het team is bijna niets veranderd in vergelijking met vorig jaar, dus van sterker geloof ik niets. PSV is echter wel wat zwakker dan vorig jaar en toen hadden we ook moeite. Ik hoop op een nipte 2-3 overwinning.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik verwacht zelfs niet dat we zouden winnen als iedereen fit is. PSV heeft het in de Kuip bijna altijd moeilijk, en dit Feyenoord is sterker dan de laatste jaren.

Niet op het postuur afgaan. Lee is ook klein en tengerquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Als ik Pla zo zie he
Verdedigend lijkt hij mij toch te licht..

Ja maar zijn uiterlijk alquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet op het postuur afgaan. Lee is ook klein en tenger

Oke, ik vind dat dat niet altijd iets hoeft te zeggen, maar inderdaad het laatste wat je zegt: we merken het vanzelf wel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja maar zijn uiterlijk al
Hij straalt het niet uit.
Maar ik weet zo niks van die jongen dus hopen dat hij het goed zal doen.

quote:Op zondag 11 december 2005 14:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Nou en.

quote:Op zondag 11 december 2005 14:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Nou en.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |