het was dan ook een soort kennismakingsshoot. Dat is in eerste instantie allemaal wat vreemd, want je kent elkaar totaal niet. Op de eerste plaats wil je haar op haar gemak laten voelen, dus je begint niet gelijk met moeilijke poses. Eenvoud kan heel mooi zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:29 schreef milagro het volgende:
Ik word niet gehinderd door enige kennis van zake in deze, maar ik vind de foto's slordig overkomen op de een of andere manier.
Te makkelijk genomen, zeg maar
Het model is overigens een mooi meisje, maar naar mijn smaak compleet 2 dimensioneel qua uitstraling, ze doet me helemaal niets (en dan bedoel ik het uiteraard niet op "die manier"), maar dat kan aan de regie liggen.
Dit is echter wel met opzet gedaan, zoals je zelf al zegt zijn er ook andere foto's waar ik het licht anders heb gericht.quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:44 schreef Ynske het volgende:
Ze zijn mooi Puckzzz, d'r is alleen een ding wat me stoort bij de eerste foto. Het licht is te hard wat achter haar uitkomt. Op mijn opleiding zeiden ze altijd dat je het beste wanneer je iemand van de achtergrond af wilde krijgen, je gebruik moest maken van een softlight.
Het knalt zegmaar nu te hard, waardoor ik het gevoel krijg dat ze heel grof in Photoshop is uitgesneden en op een zwarte achtergrond geplaatst is.
als je dan naar foto 3 kijkt, bovenaan rechts bij haar haar, zie je dat dit veel natuurlijker overvloeid.
maareh t zijn zeker mooie foto's en ben benieuwd naar de rest ervan
leg uitquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:50 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
De rest is vlak, c.q. slecht belicht.
ik heb met replace color de huid iets lichter gemaakt, vandaar het zweempje. Tsja daar moet je idd van houden, maar ik vond hard contrast hier minder mooi.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:34 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik weet niet precies wat je met je zw conversie gedaan hebt, maar ik vind m niet zo mooi. Je model heeft tintverschillen in heur haar en in ZW lijken dat grijze harenBovendien lijkt #2 een zweempje te hebben, dat ik op #6 niet zie.
Foto #8quote:Mijn favoriet is trouwens #8, nummertje 4 in kleur dus. Op die foto weet je het effect van de grote ogen ten volle uit te buiten.![]()
quote:Nog wat tipjes voor als je met dit model verder wilt dan alleen maar kennismakingsshoots.kom van dat keukentrapje af Je eenzijdige voorliefde voor hoge camerstandpunten gaat heel snel vervelen
![]()
Mee eensch is, en daar gaan we ook zeker een keer aan werkenquote:Help dit model met styling: kleuren van kleding, nagellak, sierraden en make-up moeten echt beter aansluiten bij elkaar en bij haren en ogen. Haal er liefst ook een visagiste bij, dat gezichtje is het waard mini-meets: 2 fotografen, 1 model ![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:12 schreef Shark.Bait het volgende:
leuke pose's/camera standpunten. een vrouwelijk model van onderaf fotograferen is not done, dan krijg je kinnen enzo
is haar eerste sessie, ga haar toch niet gelijk van onderen fotograferen!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:12 schreef Shark.Bait het volgende:
leuke pose's/camera standpunten. een vrouwelijk model van onderaf fotograferen is not done, dan krijg je kinnen enzo
de zw/w versies zijn zo grauw, haar knalgroene bh bandje leidt af in de kleurenfoto's. Linker licht is mij niet fel genoeg. Rechter is we o.k.
Helemaal mee eens, en dan de zw/w versie, daar is het harde licht op haar arm net ff minder storend.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vind foto 11 erg mooi![]()
Daar komt ze stukken volwassener over doordat ze niet zulke powerpuffgirlogen heeft als bij veel andere foto'sMooie meid, wel
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |