abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 december 2005 @ 09:21:23 #1
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32937853
Ja Rachel Het meisje van de supermarkt die ik terwijl ik aan het afrekenen was snel mijn kaartje in de handen drukte met de vraag of ze misschien een keertje voor me wou poseren. Gisteren de eerste shoot met haar gedaan. Het was een soort kennismakingsshoot en uitproberen van belichting. Het was heel erg leuk, op het laatst werd het wat ontspannener en kwamen de foto's er echt mooi uit. Ze wil vaker voor me poseren, woont een paar straten verderop, dus ik ben helemaal blij Ik vind vooral haar klassieke gezicht erg mooi.

Eerst even de ZW bewerkingen, want tsja je bent Black en White junkie of je bent het niet he? Sommige zullen het niet hun smaak vinden, dat kan en dat mag. Graag jullie commentaar.

1

2

3

4

[ Bericht 1% gewijzigd door Puckzzz op 09-12-2005 14:50:51 ]
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 9 december 2005 @ 09:23:24 #2
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32937893
Ik heb er nog veel meer maar die moeten allemaal nog bewerkt worden. Deze heb ik vanochtend gedaan, later volgt -indien gewenst- nog meer.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 9 december 2005 @ 09:28:43 #3
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32937967
De kleurenfoto's:

5

6

7
pi_32937978
Ik word niet gehinderd door enige kennis van zake in deze, maar ik vind de foto's slordig overkomen op de een of andere manier.
Te makkelijk genomen, zeg maar

Het model is overigens een mooi meisje, maar naar mijn smaak compleet 2 dimensioneel qua uitstraling, ze doet me helemaal niets (en dan bedoel ik het uiteraard niet op "die manier"), maar dat kan aan de regie liggen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 9 december 2005 @ 09:35:19 #5
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32938070
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 09:29 schreef milagro het volgende:
Ik word niet gehinderd door enige kennis van zake in deze, maar ik vind de foto's slordig overkomen op de een of andere manier.
Te makkelijk genomen, zeg maar

Het model is overigens een mooi meisje, maar naar mijn smaak compleet 2 dimensioneel qua uitstraling, ze doet me helemaal niets (en dan bedoel ik het uiteraard niet op "die manier"), maar dat kan aan de regie liggen.
het was dan ook een soort kennismakingsshoot. Dat is in eerste instantie allemaal wat vreemd, want je kent elkaar totaal niet. Op de eerste plaats wil je haar op haar gemak laten voelen, dus je begint niet gelijk met moeilijke poses. Eenvoud kan heel mooi zijn.
pi_32938110
Verdomde mooi Puckzzz, je hebt echt verstand van goede foto's maken heb ik al wel weer door..
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_32938142
Klopt, eenvoud kan mooi zijn, maar deze foto's doen mij echt helemaal niets.

Andere foto's van jou vind ik wel mooi overigens , maar dat wist je al wel, geloof ik
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32938153
Mooi!
pi_32938156
Foto 2 heeft wel iets moois
" - Carter Williams is taking more hits than a Paris Hilton website! - "
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 9 december 2005 @ 09:44:22 #10
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32938205
Ze zijn mooi Puckzzz, d'r is alleen een ding wat me stoort bij de eerste foto. Het licht is te hard wat achter haar uitkomt. Op mijn opleiding zeiden ze altijd dat je het beste wanneer je iemand van de achtergrond af wilde krijgen, je gebruik moest maken van een softlight.
Het knalt zegmaar nu te hard, waardoor ik het gevoel krijg dat ze heel grof in Photoshop is uitgesneden en op een zwarte achtergrond geplaatst is.
als je dan naar foto 3 kijkt, bovenaan rechts bij haar haar, zie je dat dit veel natuurlijker overvloeid.

maareh t zijn zeker mooie foto's en ben benieuwd naar de rest ervan
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_32938323
Foto 1en dus 5 is qua belichting aardig.
Iets teveel schaduw rechts van en door de neus.
De rest is vlak, c.q. slecht belicht.
Kennismakingshoot en belichting staan los van elkaar.

Waar staan je andere foto's. Heb je een linkje?
  vrijdag 9 december 2005 @ 09:51:11 #12
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32938327
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 09:44 schreef Ynske het volgende:
Ze zijn mooi Puckzzz, d'r is alleen een ding wat me stoort bij de eerste foto. Het licht is te hard wat achter haar uitkomt. Op mijn opleiding zeiden ze altijd dat je het beste wanneer je iemand van de achtergrond af wilde krijgen, je gebruik moest maken van een softlight.
Het knalt zegmaar nu te hard, waardoor ik het gevoel krijg dat ze heel grof in Photoshop is uitgesneden en op een zwarte achtergrond geplaatst is.
als je dan naar foto 3 kijkt, bovenaan rechts bij haar haar, zie je dat dit veel natuurlijker overvloeid.

maareh t zijn zeker mooie foto's en ben benieuwd naar de rest ervan
Dit is echter wel met opzet gedaan, zoals je zelf al zegt zijn er ook andere foto's waar ik het licht anders heb gericht.

Er zijn er idd nog veel meer, maar nu heb ik ff geen tijd om ze te bewerken.

Thnx Chandler, Toeps, Milagro
  vrijdag 9 december 2005 @ 09:52:41 #13
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32938351
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 09:50 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:

De rest is vlak, c.q. slecht belicht.

leg uit
  vrijdag 9 december 2005 @ 10:19:39 #14
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_32938867
Mooie meid, mooie foto's!
Van belichting ed. heb ik geen ruk verstand, dus ik zeg wat ik vindt.
Mooi dus.

Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_32939149
Puckzzz, je woont gunstig, ik kan het niet anders zeggen. Dit meisje is inderdaad een klassieke schoonheid, en dat heb je in ieder geval prima weten te vangen. Ben het wel met Ysnke eens dat de belichting recht van achteren te hard is. Dan had je je voorste flister wat harder moeten zetten, of je achterste wat meer van opzij. Op #3 is je achterste fltser ook harder (of dichter bij) dan je voorste, maar daar vind ik het juist heel leuk uitpakken.

Ik weet niet precies wat je met je zw conversie gedaan hebt, maar ik vind m niet zo mooi. Je model heeft tintverschillen in heur haar en in ZW lijken dat grijze haren Bovendien lijkt #2 een zweempje te hebben, dat ik op #6 niet zie.

Mijn favoriet is trouwens #8, nummertje 4 in kleur dus. Op die foto weet je het effect van de grote ogen ten volle uit te buiten.

Nog wat tipjes voor als je met dit model verder wilt dan alleen maar kennismakingsshoots.

• kom van dat keukentrapje af Je eenzijdige voorliefde voor hoge camerstandpunten gaat heel snel vervelen
  • Help dit model met styling: kleuren van kleding, nagellak, sierraden en make-up moeten echt beter aansluiten bij elkaar en bij haren en ogen. Haal er liefst ook een visagiste bij, dat gezichtje is het waard
  • mini-meets: 2 fotografen, 1 model
  • Mijn DeviantART gallery
    ,
    Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
      vrijdag 9 december 2005 @ 10:39:35 #16
    20925 n00cL30n
    ..::RSTRCTD::..
    pi_32939255
    Zwart Wit all the way!

Vind dat iets mooier uitkomen bij haar vormen en lijnen. (Zowel van gezicht als lichaamshouding)
      vrijdag 9 december 2005 @ 10:44:25 #17
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_32939358
    quote:
    Op vrijdag 9 december 2005 10:34 schreef Vliegvrager het volgende:

Ik weet niet precies wat je met je zw conversie gedaan hebt, maar ik vind m niet zo mooi. Je model heeft tintverschillen in heur haar en in ZW lijken dat grijze haren Bovendien lijkt #2 een zweempje te hebben, dat ik op #6 niet zie.
    ik heb met replace color de huid iets lichter gemaakt, vandaar het zweempje. Tsja daar moet je idd van houden, maar ik vond hard contrast hier minder mooi.
    quote:
    Mijn favoriet is trouwens #8, nummertje 4 in kleur dus. Op die foto weet je het effect van de grote ogen ten volle uit te buiten.
    Foto #8 ja komt eraan in kleur hoor
    quote:
    Nog wat tipjes voor als je met dit model verder wilt dan alleen maar kennismakingsshoots.

• kom van dat keukentrapje af Je eenzijdige voorliefde voor hoge camerstandpunten gaat heel snel vervelen
  • ik weet het, ik moet het echt afleren
    quote:
  • Help dit model met styling: kleuren van kleding, nagellak, sierraden en make-up moeten echt beter aansluiten bij elkaar en bij haren en ogen. Haal er liefst ook een visagiste bij, dat gezichtje is het waard
  • mini-meets: 2 fotografen, 1 model
  • Mee eensch is, en daar gaan we ook zeker een keer aan werken
      vrijdag 9 december 2005 @ 11:05:13 #18
    52657 pea4fun
    valt geen soep van te maken
    pi_32939752
    Mijn voorkeur gaat uit naar de zw/serie, omdat ik de kleuren van kettingkje, truitje en nagelak en make-up een beetje vind afleiden.

Foto 1 vind ik het mooist, leuke houding, leuke compositie. Alleen dat scherpe haarlicht wat al eerder opgemerkt is.

foto2 is haast een klassiek plaatje. Hier komt het model toch wat los van de achtergrond, zonder die rare witte rand.

foto3 Hoewel je hier misschien met het licht wel goed zit, vind ik dit een rare houding. Ook houd ik niet zo van die stand van de mond (net als 1 en 4 trouwens) dat half open semi geil? onschuldig? ik vind het een beetje gemaakt.

foto 4 de houding leuk, het licht goed, maar die uitdrukking op het gezicht niet mijn smaak.
    http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
      vrijdag 9 december 2005 @ 11:12:46 #19
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_32939944
    leuke pose's/camera standpunten. een vrouwelijk model van onderaf fotograferen is not done, dan krijg je kinnen enzo
    de zw/w versies zijn zo grauw, haar knalgroene bh bandje leidt af in de kleurenfoto's. Linker licht is mij niet fel genoeg. Rechter is we o.k.
    Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
    pi_32940082
    quote:
    Op vrijdag 9 december 2005 11:12 schreef Shark.Bait het volgende:
    leuke pose's/camera standpunten. een vrouwelijk model van onderaf fotograferen is not done, dan krijg je kinnen enzo
    I agree!
      vrijdag 9 december 2005 @ 11:31:44 #21
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_32940415
    quote:
    Op vrijdag 9 december 2005 11:12 schreef Shark.Bait het volgende:
    de zw/w versies zijn zo grauw, haar knalgroene bh bandje leidt af in de kleurenfoto's. Linker licht is mij niet fel genoeg. Rechter is we o.k.
    is haar eerste sessie, ga haar toch niet gelijk van onderen fotograferen!!
    pi_32940856
    Tis maar hoe je de context leest Puckzzz
    The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
    Like trump...
      vrijdag 9 december 2005 @ 13:40:34 #23
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_32943428
    In mijn pauze nog maar een paar bewerkt:

8

9

10
      vrijdag 9 december 2005 @ 13:41:49 #24
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_32943459
    Kleur:

11

12

13
    pi_32944359
    ik vind foto 11 erg mooi

Daar komt ze stukken volwassener over doordat ze niet zulke powerpuffgirlogen heeft als bij veel andere foto's Mooie meid, wel

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
      vrijdag 9 december 2005 @ 14:30:02 #26
    52657 pea4fun
    valt geen soep van te maken
    pi_32944742
    quote:
    Op vrijdag 9 december 2005 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
    ik vind foto 11 erg mooi

Daar komt ze stukken volwassener over doordat ze niet zulke powerpuffgirlogen heeft als bij veel andere foto's Mooie meid, wel

[afbeelding]
    Helemaal mee eens, en dan de zw/w versie, daar is het harde licht op haar arm net ff minder storend.
    http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
      vrijdag 9 december 2005 @ 14:40:37 #27
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_32945039
    PowerPuffGirls zijn stoer!!

Ze heeft nou eenmaal van die grote kijkers Deed me een beetje aan Toeps denken

owja @ Pea, het was niet de bedoeling om de mond sexy of geil te doen lijken, maar soms is een foto met de mond open net ff een tikkie leuker. Ik vind het wel wat hebben zo'n pruillipje
      vrijdag 9 december 2005 @ 17:15:52 #28
    85237 fr.oosje
    het is zoals het is
    pi_32949091
    Doe mij ze maar ik Kleur!
      FOK!fotograaf vrijdag 9 december 2005 @ 19:03:32 #29
    73911 ultra_ivo
    pi_32951473
    Foto 2 bevalt mij het best. In kleur vindt ik de make-up vaak wat te domineren.
    pi_32953724
    Ik vind het licht van achteren net te hard.Dat is niet zo mijn ding denk ik.
    Ook vind ik haar poses veel te gemaakt, dit zijn geen natuurlijke houdingen, maar ik geloof dat ik dat wel vaker heb met foto's van jou. Geeft niet is een persoonlijk iets waarschijnlijk.
    Natuurlijk is het voor het model ook de eerste keer dus alles moet even wennen.

Waar ik erg benieuwd naar ben is wat het model er zelf van vond?
    "So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
    pi_32966534
    Wauw!
    Gave foto's en knap meisje! 3, 9 en 11 vind ik het leukst
    Portfolio. |
    Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
    -je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
      Nerd met benen maandag 12 december 2005 @ 12:54:59 #32
    18073 miss_bleu
    pi_33011927
    Ik vind foto1 in kleur de mooiste van de serie. Vind het jammer dat ze bijna overal de zelfde blik heeft op de foto's. Maar zoals je zelf ook al zei het was meer een kennismakingshoot, en het is echt niet makkelijk om op elke foto een andere uitstralling of emotie te laten zien.

Misschien de volgende keer wat meer de ogen laten spreken? Want dat zijn wel mooie kijkers zeg!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')