Jij doet ook net alsof de AIVD het bij het rechte einde heeft, alleen reageer jij er anders op.quote:Op maandag 12 december 2005 14:48 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Och och, linkse moraalridders moeten nu niet in 1 keer doen alsof de AIVD het altijd bij het rechte einde heeft en dat iemand alleen op basis van een verslag opgesteld door 1 persoon veroordeeld kan worden.. Dat is precies wat jij dus wel doet..
Ik heb geen respect voor mensen puur omdat ze toevallig dood zijn. Respect heb ik voor mensen om wat ze tijdens hun leven hebben gedaan. De heer Fortuyn heeft imo weinig gedaan tijdens zijn leven om mijn respect te verdienen.quote:Op maandag 12 december 2005 14:52 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Moet je vooral doen als je daar bent. Respect voor de doden heb je zeker van je moeder meegekregen?
Doe eens niet zo zielig!quote:Op maandag 12 december 2005 12:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het is inderdaad pure hypocrisie van die achterlijke rechtse kliek om de wanstaltige daden hun gevallen held goed te praten onder het mom van 'die jongetjes waren al bijna volwassen'. Als Job Cohen of Wouter Bos of Wim Kok of wie dan ook dit had gedaan dan zouden de Michiel Smit en Geert Wilders wannabees moord en brand hebben geschreeuwd.
quote:Peter R. De Vries zei in zijn uitzending dat er geen bewijs is geleverd dat Pim Fortuyn inderdaad seks heeft gehad met minderjarigen. De Vries stelde dat de AIVD Fortuyn beter had kunnen beveiligen in plaats van zijn privé leven te doorspitten.
quote:Volgens de misdaadverslaggever is deze informatie slechts afkomstig uit een bron, namelijk de genoemde informant.
Ahh een hoop vragen beantwoord ondanks dat ik de uitzending heb gemist! Bedankt!quote:Op maandag 12 december 2005 14:58 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Doe eens niet zo zielig!
[..]
[..]
![]()
Correct. Ik geloof ook zeker dat dit waarheid is. Maar de mensen die het hardste roepen dat AIVD materiaal niet als bewijs zou kunnen dienen in een rechtzaak proberen nu de rechtse medeburger op basis van een dubieus rapport van de hand van 1 persoon te doen geloven dat Pim een pedo was.. Hoezo hypocriet?quote:Op maandag 12 december 2005 14:55 schreef WAT het volgende:
[..]
Jij doet ook net alsof de AIVD het bij het rechte einde heeft, alleen reageer jij er anders op.
Jaja, "de mensen" ...quote:Op maandag 12 december 2005 15:00 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Correct. Ik geloof ook zeker dat dit waarheid is. Maar de mensen die het hardste roepen dat AIVD materiaal niet als bewijs zou kunnen dienen in een rechtzaak proberen nu de rechtse medeburger op basis van een dubieus rapport van de hand van 1 persoon te doen geloven dat Pim een pedo was.. Hoezo hypocriet?
En wat voor stappen zat je aan te denken dan?quote:Op maandag 12 december 2005 15:02 schreef Nielsch het volgende:
Ik wil trouwens wel eens weten wie die ex-PvdA Rotterdam voorzitter was. Als hij echt gedaan heeft wat er in het AIVD rapport stond dan mogen tegen hem ook wel eens stappen worden ondernomen.
Nou, eerst een juridisch onderzoek en daarna strafrechtelijke stappen, mocht uit het onderzoek blijken dat de persoon in kwestie in strijd met de wet gehandeld heeft.quote:Op maandag 12 december 2005 15:06 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
En wat voor stappen zat je aan te denken dan?
Daar kan ik me best wel in vinden. Zal de PvdA weer wat mooie publiciteit opleveren..quote:Op maandag 12 december 2005 15:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nou, eerst een juridisch onderzoek en daarna strafrechtelijke stappen, mocht uit het onderzoek blijken dat de persoon in kwestie in strijd met de wet gehandeld heeft.
Tsja, jammer voor de PvdA dan...Had meneer de ex-voorzitter maar bij stil moeten staan toen hij de schandknaapjes van Pim in drugs uitbetaalde.quote:Op maandag 12 december 2005 15:14 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Daar kan ik me best wel in vinden. Zal de PvdA weer wat mooie publiciteit opleveren..
Dus als ik zeg dat een mede fokker het met de hond van zijn buurvrouw doet, dat verhaal op een floppy zet en in een huurauto deponeer moet iedereen dat maar geloven.quote:Op maandag 12 december 2005 14:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Moeilijk he lezen?
Nu weer de suggestie dat de floppys niet van de AIVD waren...dat soort excuses...
Ja, lokale inlichtingendienst die deze informatie aan de AIVD gerapporteerd had.quote:Op maandag 12 december 2005 15:16 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Dus als ik zeg dat een mede fokker het met de hond van zijn buurvrouw doet, dat verhaal op een floppy zet en in een huurauto deponeer moet iedereen dat maar geloven.
BTW de floppy's waren toch niet van de AIVD maar een medewerker van de locale inlichtingendienst. Misschien weet de AIVD zelf niets van de onderzoeken?
Ik betwijfel of de waarheid ons ooit duidelijk word![]()
Reken maar niet op dat laatste.quote:Op maandag 12 december 2005 15:16 schreef mikezwet het volgende:
BTW de floppy's waren toch niet van de AIVD maar een medewerker van de locale inlichtingendienst die nu wel daar werkt. Misschien weet de AIVD zelf niets van de onderzoeken?
Ik betwijfel of de waarheid ons ooit duidelijk word![]()
Nou, aangezien de PvdA zo rechtvaardig is neem ik aan dat ze hier wel kamervragen over zullen stellen en aan zullen dringen op een onderzoek naar hun oud bewindsman..quote:Op maandag 12 december 2005 15:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tsja, jammer voor de PvdA dan...Had meneer de ex-voorzitter maar bij stil moeten staan toen hij de schandknaapjes van Pim in drugs uitbetaalde.
Daar is het een AIVD-document voor.quote:Op maandag 12 december 2005 17:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Inderdaad, bewering op bewering kwam naar voren uit het document, maar ik heb geen enkel bewijs gezien.
Dit noem ik niet bepaalde normale omstandigheden waarbij een volwassene seks heeft met 'jongetjes'.quote:Op maandag 12 december 2005 14:08 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden. Het lijkt me dat er genoeg mensen zijn die seks hebben met tieners maar toch geen pedofiel zijn. Het is ook niet zo dat hij seks had met kindjes van onder de tien ofzo (mag ik toch hopen). Ik ben van mening dat iemand van 17 weloverwogen de keuze kan maken om zichzelf in z`n reet te laten nemen door een man die drie keer zou oud is als hijzelf. En ik noem iemand die seks heeft met een zeventienjarige ook geen pedofiel...
Ja, het is maar hoe je iemand oordeelt. Van Wilders had ik al direct geen hoge pet toen ik dat 'kapsel' van hem zag.quote:[..]
Ik meet helemaal niet met twee maten... Er zullen best rechtse lieden ala Michiel Smit zijn die dat wel doen maar da tje mij daarvan beticht vindt ik wat zwakjes.. Als het Geert Wilders of weet ik het wie uit de rechtste hoek was geweest waarover dit naar buiten was gekomen dan had ik daar zeker bezwaar tegen gemaakt. Maar dat is dan om het feit dat het beeld wat ik van hem heb dan niet meer kopt, zoals bij Oudkerk het geval was. Maar aangezien Pim zich niet geneerde en waarschijnlijk zelfs trots op zichzelf was dat hij in darkrooms kwam enzo is het beeld wat ik van hem heb door dit lekken van de AIVD niet echt aangetast maar eerder bevestigd.
Wel enigszins, maar goed.quote:[..]
Noem me hoe je wilt, daar lig ik echt niet wakker van.. Overgens dat ik vind dat ze bestaansrecht hebben betekend natuurlijk niet dat ik sympathie voor ze heb. Typerend dat jij daar wel van uit gaat.
Vandaar dat al zijn vrouwen ex-weduwes waren van vaak bovenin de 30. Pim Fortuyn was wel een verlosser, en datgene wat hij "losmaakte" was niet de politiek weet iedereen nu.quote:Op maandag 12 december 2005 14:40 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Profeet Mohammed was toch ook pedofiel zoals de heer Jackson en Pim F. Dus voor jou is dat sowieso geen probleem.![]()
Tuurlijk zeg ik zeventienjarige omdat dat minder erg zou zijn, nogal wiedes.. En Jongens is natuurlijk ook nogal een breed begrip. Voor een 40 jarige ben ik als 24 jarige ook een jongen of behoor ik tot de jongeren, dit terwijl ik toch meerderjarig ben. Dat je veronderstelt dat het niet om tieners gaat zegt misschien wel wat over jouw eigen zieke geest, niets uit de aflevering van gister wekt de suggestie dat het om kinderen gaat.quote:Dit noem ik niet bepaalde normale omstandigheden waarbij een volwassene seks heeft met 'jongetjes'.
Waarom ben je van mening dat het om 17-jarigen gaat? Dat hoop je, omdat het dan minder erg is?
Als het wordt beschreven met 'jongetjes' dan laat ik in het midden hoe oud deze mensen zijn. Als het echt alleen om tieners ging werd er vast wel 'tieners' geschreven i.p.v. 'jongetjes'.
bah
Nee, iemand die seks in ruil voor drugs heft kan natuurlijk helemaal niet tot een weloverwogen oordeel komen.. Zo iemand heeft mensen nodig die voor hem gaan beslissen, mensen zoals jij.quote:Een weloverwogen keus? Mensen die gedrogeerd zijn of zo'n beetje alles er voor over hebben om aan drugs te komen noem ik niet weldenkenden die dingen wel overwegen.
Bewijs het eens dat Pim seks had met kinderen.. Nogal makkelijk om je grote bek open te trekken terwijl de beste man in z`n graf ligt.. Jij bent degene die er vanuit gaat dat he tom kinderen gaat terwijl het woord kinderen niet 1 keer ter sprake is gekomen in de hele uitzending.quote:Het gaat tot nu toe om kinderen (jij gaat er ondertussen steeds vanuit dat ze 17 jaar zij, maar dat weten we niet) dus is dhr F. een pedo.
Gewoon een ordinaire pedo.
Blablabla.. Bewijs maar eens dat hij een pedo was vuile lasteraar. Ik heb niet eens zin om inhoudelijk op jouw toch best wel relevante vragen in te gaan als je zo met dat woordje loopt te gooien.. Hoe een simpel RID rapport van de hand van 1 persoontje die te kennen gaf geen documenten te missen de blinden van dit land een stok in de hand kan geven om wild mee om hen heen te slaan… Niet normaal zeg.quote:Ja, het is maar hoe je iemand oordeelt. Van Wilders had ik al direct geen hoge pet toen ik dat 'kapsel' van hem zag.
darkrooms enzo?
Omdat hij zei dat hij daar kwam is het allemaal niet zo erg? Als hij dit niet had gedaan wel?
Pedo's die er openlijk berichten dat ze weleens darkrooms bezochten behoren geen of weinig straf te krijgen als ze een kind misbruiken?
Darkrooms? Okey, dan kan je dus ook pedo zijn.
Darkrooms hebben wel een heel brede betekenis voor jou.
Omdat 'Pim' (bij z'n voornaam noemen, alsof je hem kent en een band met hem had) in de ogen van velen als een 'held' c.q. 'martelaar' stierf kunnen ze het niet verkroppen dat nu opeens bekend wordt dat het gewoon een gore pedo was met smerige gewoontes.
Want ja, dan valt je droom in duigen, om het maar even zo te zeggen.
En kan je niet meer tegen je vriendjes zeggen: "Als Pim er nog was, was hij MP geworden, en was alles beter geweest." Omdat 'Pim' (bij z'n voornaam noemen, alsof je hem kent en een band met hem had) in de ogen van velen als een 'held' c.q. 'martelaar' stierf kunnen ze het niet verkroppen dat nu opeens bekend wordt dat het gewoon een gore pedo was met smerige gewoontes.
Want ja, dan valt je droom in duigen, om het maar even zo te zeggen.
En kan je niet meer tegen je vriendjes zeggen: "Als Pim er nog was, was hij MP geworden, en was alles beter geweest."
Het is offtopic dat weet ik, maar komop zeg BSB.. Onze rechtbank achte het bewezen dat Mohammed een pedosexuele relatie had met Aisja, iets wat bij Pim dus niet het geval is. Daar komt bij dat Mohammed veelvuldig heeft uitgesproken dat Aisja z`n lievelingsvrouw was en dat hij zijn hoomies het advies gaf om ook met zulke jonge meisjes te trouwen.quote:Op maandag 12 december 2005 17:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vandaar dat al zijn vrouwen ex-weduwes waren van vaak bovenin de 30. Pim Fortuyn was wel een verlosser, en datgene wat hij "losmaakte" was niet de politiek weet iedereen nu.²
RID document bedoelt voor de AIVD als ik me niet vergis.quote:Op maandag 12 december 2005 17:27 schreef Ringo het volgende:
[..]
Daar is het een AIVD-document voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |