dat klopt jaquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:22 schreef Dropkick het volgende:
Ging de weegschaal bij het wegen van het zand nu ineens van 12 naar 17 gram?
Je kunt ook overdrijven wat TT betreft he... Maar goed, vind de reacties over Dido hier sowieso erg overdreven.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:20 schreef Lamon het volgende:
Een topic titel waar ik het niet mee eens ben, maar goed.
vaag;)quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:22 schreef Dropkick het volgende:
Ging de weegschaal bij het wegen van het zand nu ineens van 12 naar 17 gram?
Ik vond juist dat het totaal niet werkte en geheel eenzijdig vanuit Roel kwam.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:10 schreef ART het volgende:
Maar blijkbaar ben ik een hopeless romantic.:) Ik vind het wel een grappig setje: Roel die door zijn hormonen bestuurd wordt en Dido die een absolute intellectuele autist is en op een soort andere planeet vertoefde kwa gedachtenwereld dan Roel. En toch werkte het op een vreemde manier. Ik vond (vind) dat wel fascinerend.
Ze wilde er geen tranendal van maken, zei ze in de studio... en dan kun je maar één ding doen, en dat is zelf zakelijk en koel blijven. Anders ga je zelf ook voor de bijl en verlies je de controle.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:10 schreef melke het volgende:
[..]
Inderdaad! Dat is toch zielig? Vraag me trouwens af waarom ze zo snel en koeltjes afscheid genomen heeft. Wilde ze niet in tranen uitbarsten? Was ze blij dat ze naar huis kon?
Ik vond het een beetje raar hij stond heel lang op 12 gram en de camera draaide even weg en hij stond pats boem op 17 gram.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
doet elke weegschaal wel eens, teveel aangeven, vooral als je er zelf opstaat
Ik snap het niet, Ik begrijp het niet en als je het me niet uitlegt ben Ik er klaar mee ook!quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond juist dat het totaal niet werkte en geheel eenzijdig vanuit Roel kwam.
Hummie wil de oude Roel terug en Dido even op haar plaats zetten.
Begrijp ik het goed dat jij de live uitzendingen niet bekeken hebt?
Zelden zo'n koude trut op tv gezien, de temperatuur in mijn kamer daalde 5C in een uur.
En hoe kun je iemand met een woordenschat van 500 woorden in godsnaam een intellectuele autist noemen
Dat 'doet zeer' en ik vind jou STOM!![]()
Ja hoooooor, tuurlijk ze hebben de weegschaal gemanipuleerd omdat ze sowieso 50.000 euro wilde uitgeven. Dat komt gewoon door die korrels op haar handenquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:27 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje raar hij stond heel lang op 12 gram en de camera draaide even weg en hij stond pats boem op 17 gram.
Ja, Was raar.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:27 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje raar hij stond heel lang op 12 gram en de camera draaide even weg en hij stond pats boem op 17 gram.
Hey goed lezen vrind. Een 'intellectuele autist': kortom iemand die op intellectueel gebied autistisch is.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond juist dat het totaal niet werkte en geheel eenzijdig vanuit Roel kwam.
Hummie wil de oude Roel terug en Dido even op haar plaats zetten.
Begrijp ik het goed dat jij de live uitzendingen niet bekeken hebt?
Zelden zo'n koude trut op tv gezien, de temperatuur in mijn kamer daalde 5C in een uur.
En hoe kun je iemand met een woordenschat van 500 woorden in godsnaam een intellectuele autist noemen
Dat 'doet zeer' en ik vind jou STOM!![]()
Eensch. ineens was er 17 gram . Maar die digi weegschalen zijn best lastig he. toch?quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:27 schreef Dropkick het volgende:
[..]
kijkshop?quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Eensch. ineens was er 17 gram . Maar die digi weegschalen zijn best lastig he. toch?![]()
Zo werkt die uitspraak echt niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:30 schreef ART het volgende:
Hey goed lezen vrind. Een 'intellectuele autist': kortom iemand die op intellectueel gebied autistisch is.![]()
Denk eerder dat ze een shot op 12 gr. klaar hadden voor de wat drama in de uitzending zoals ook iedere exit weer laat zien dat bb ook gewoon een ordinair belspel is.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Eensch. ineens was er 17 gram . Maar die digi weegschalen zijn best lastig he. toch?![]()
Umh, andersom zou het een autistische intellectueel zijn.quote:
Heb 2 sint kados gehad van de kijkshop, leve freebees, maar deugen alle 2 nietquote:
Heb je Rainman niet gezienquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:30 schreef ART het volgende:
Hey goed lezen vrind. Een 'intellectuele autist': kortom iemand die op intellectueel gebied autistisch is.![]()
En nee, niks gezien, ben net pas thuis. Asshole.
Autistisch qua intellectualiteit zou nog kunnen, maar je uitspraak schept in deze vorm echt verwarring.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:34 schreef ART het volgende:
[..]
Umh, andersom zou het een autistische intellectueel zijn.
Ja probeer je er maar uit te lullen!quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:35 schreef ART het volgende:
whatever, het is laat.
Behoorde Didocrates niet tot die stroming?quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Autistisch qua intellectualiteit zou nog kunnen
Tuurlijk, I know and all that, tweeerlei uitleg en zo.quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je Rainman niet gezien
Dustin kende meer dan 500 woorden hoor.
Ik ben klaar met jou, jij bent STOM!
Ja! Die bedoel ik!quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Autistisch qua intellectualiteit zou nog kunnen, maar je uitspraak schept in deze vorm echt verwarring.
Niet dat het wat uitmaakt verder.
Ben je d'r nou al achter wie ik ben?quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:39 schreef APK het volgende:
Omdat je STOM bent!
Ja of hij is naar huisquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:40 schreef Lamon het volgende:
Is Roel nog in de DBK eigenlijk?
Dit voor het spel wat eigenlijk niet eens leuk is.
Roelie is naar Huis olee oleequote:
Haha ja, ga je gangquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:45 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Melke mag ik me nog ff tot je richten wat betreft die tietuh fotos hier????
Je had als verweer de ouders van die meiden he??? Maar als ik ouder was van zo'n meid dan zou ik liever haar tietuh zien dan wat er hier over haar geschreven wordt.quote:
je komt het aan het veranderen in: hoe laat komt roel uit de DKBquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:40 schreef Lamon het volgende:
Dit voor het spel wat eigenlijk niet eens leuk is.
iemand heeft Hummie omgekocht om hem in DBK vast te bindenquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:46 schreef Lamon het volgende:
Uitgaande van het feit dat Roel idd nog in de DBK is:
Bijna.quote:
Het ene sluit het andere niet uit he.. Soms is te tekst inderdaad ook echt veeeel te overdrevenquote:Op vrijdag 9 december 2005 02:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je had als verweer de ouders van die meiden he??? Maar als ik ouder was van zo'n meid dan zou ik liever haar tietuh zien dan wat er hier over haar geschreven wordt.![]()
heb je niets meer te roken APK?quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Bijna.
Morgen schakel ik al mijn script-kiddies in, die komen er wel achter.
En dan gaan mijn broers jou in mekaar slaan!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |