3toch? Zou toch 15 dec bepaald worden?quote:Op maandag 12 december 2005 13:05 schreef Olmo het volgende:
Het percentage volwassenen dat in Peter R. de Vries een aanvulling ziet voor de Nederlandse politiek is gisteren gestegen naar 31%. Dit blijkt uit een peiling van Maurice de Hond.
Nog maar 10% dusin 5 dagen
Interessante theorie. Aan de andere kant: De Vries lijkt me op zich doortrapt genoeg om daar dan doorheen te prikken. En welk belang heeft De Vries feitelijk bij het openbaren van Fortuyn's seksuele escapades? Ontevreden kiezers stemden massaal LPF. Wil De Vries die stemmers aan zich binden dan is het in een kwaad daglicht stellen van Fortuyn geen sterke zet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:06 schreef RuL0R het volgende:
... Om de discussie nog even lekker aan te wakkeren, een complottheorie:
De AIVD heeft de diskettes bewust naar Peter R. de Vries gebracht (met een leuk verhaaltje eromheen) om hem hiermee op z'n bek te laten gaan (gebeurt nu dus ook). Reden hiervoor is natuurlijk het idee van de PRDV over terrorismebestrijding, de AIVD heeft geen zin om informatie met wijkagenten te delen en om haar rol (en invloed) te verkleinen tegenover de 'simpele' wijkagent.
Vandaag meegerekend 5 dagen natuurlijkquote:Op maandag 12 december 2005 13:12 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
3toch? Zou toch 15 dec bepaald worden?
edit: 16 dec, over 4 dagen dus
Ik zou er zeker pissig over zijn maar dan meer over mijn eigen domheid in zo'n geval.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:16 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Dus als ik jouw ouwe pc koop en ik haal nog gegevens van de harde schijf, bijvoorbeeld naaktfoto's die je voor je partner hebt gemaakt, dan is dat geen geheim meer omdat je zelf die pc zo hebt verkocht? Lijkt mij dat je behoorlijk pissig zou zijn als ik die dingen hier op fok zou posten
Kan ik me voor stellen daar de simpelle wijkagent ook echt simpel is.quote:n leuk verhaaltje eromheen) om hem hiermee op z'n bek te laten gaan (gebeurt nu dus ook).
Reden hiervoor is natuurlijk het idee van de PRDV over terrorismebestrijding, de AIVD heeft geen zin om informatie met wijkagenten te delen en om haar rol (en invloed) te verkleinen tegenover de 'simpele' wijkagent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |