Ach welnee.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:10 schreef growth_stage het volgende:
Beetje kut.. weet ff niet wat ik moet doenVrouwen ook altijd, volgens mij is het beter om gewoon vanaf nu mn hele leven vrijgezel te blijven en te genieten van elke dag, dan dat ik bij elke relatie weer geconfronteerd word met het verleden..
![]()
![]()
Misschien is het wel volkomen terecht? Een mens veranderd niet bij nacht. Mijn ex zou nooit anders behandeld moeten worden, omdat hij toch weer dezelfde fouten maakt. Dat het bij de ene relatie langer duurt voor hij de fout ingaat, dan de ander, praat niks goed.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:10 schreef growth_stage het volgende:
Beetje kut.. weet ff niet wat ik moet doenVrouwen ook altijd, volgens mij is het beter om gewoon vanaf nu mn hele leven vrijgezel te blijven en te genieten van elke dag, dan dat ik bij elke relatie weer geconfronteerd word met het verleden..
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:11 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Misschien is het wel volkomen terecht? Een mens veranderd niet bij nacht. Mijn ex zou nooit anders behandeld moeten worden, omdat hij toch weer dezelfde fouten maakt. Dat het bij de ene relatie langer duurt voor hij de fout ingaat, dan de ander, praat niks goed.
Ot: Enigszins jarig.ben vanochtend vroeg met een taart begonnen.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:48 schreef DuchessX het volgende:
Oh wat fijn we krijgen een nieuw dak vandaag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |