abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 9 december 2005 @ 00:00:24 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32933078
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen

Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van donderdag 8 december.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2005 @ 00:39:05 #2
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32934107
Volgens mij krijgen ze nu hun verzorgingsproducten!
Some memories are best forgotten
Room 23
  vrijdag 9 december 2005 @ 00:42:03 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_32934162
Klopt.

Veel òòòòòh en àààààh's van Lieske en Ingrid.



Foreverblue
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 9 december 2005 @ 00:53:20 #4
135132 Ice_rulez
ijskoud de lekkerste
pi_32934417
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 00:39 schreef Manu82 het volgende:
Volgens mij krijgen ze nu hun verzorgingsproducten!
Terwijl er gevraagd werd naar toiletpapier en luchtverfrisser.
48 uur = 48 uur!!!
  vrijdag 9 december 2005 @ 01:12:23 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_32934790
Iedereen is naar bed, alleen Roel zit nog in de woonkamer met zijn fotoboek.









Foreverblue
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 9 december 2005 @ 01:21:30 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_32934975
Roel heeft het zwaar. Af en toe lijkt het of hij snikt.





Gert & Foreverblue
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32938977
Hoog tijd voor een update...

Op dit moment zijn alle bewoners rustig aan het slapen. Zelfs met het volume voluit is er geen geluid te horen, behalve wat ruis. Niemand snurkt of maakt vreemde geluiden, er is ook geen enkele beweging.

En toen was het verhaaltje uit...
  vrijdag 9 december 2005 @ 13:47:12 #8
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32943590
Joost ruimt in de Tuin de sporen van de vuuropdracht op. Hij is duidelijk in zijn nopjes, vol zelfvertrouwen fluit hij de melodie van: ‘Een eigen huis’. Logisch, hij zit namelijk al helemaal gebakken in de finale.


de poep van coen (Hond van Ing die ff in het huis mocht) word ook op geruimd

Roel is wakker, hij vertelt dat hij de hele nacht aan het spoken is geweest. Ook was hij nog even in de Dagboekkamer voor een persoonlijk gesprekje. Hier onthulde Big Brother hem een aantal geheimen, zo weet hij zijn mede-Bewoners te vertellen dat er morgenavond een verrassingsfeestje is.
Born this way
  vrijdag 9 december 2005 @ 13:50:05 #9
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32943664
Roel komt met het portret van Dido in zijn handen uit het Washok: “Ze is er weer jongens!” “We gaan niet huilen als we haar ophangen, want dat wilde ze niet”, zegt Nathalie. Samen met Joost hangt Roel Dido bij in de portrettengalerij: “We gaan er morgen iets bij zeggen”, stelt Joost voor.

Joost spreekt de boodschappenlijst in op het Big Brother antwoordapparaat: "Twee keer de gekookte worst, hamburgers, een leverworst, twee kilo mandarijntjes, een keer ananasschijven, drie keer een liter halfvolle melk, twee pakken yoghurt, een keer waterijsjes, gesneden andijvie…" Dan onderbreekt Big Brother de bestelling met een onverwachte verrassing. De Bewoners mogen deze week vijftig euro extra besteden. De verrassing wordt met veel gejuich ontvangen. Het extra weekbudget van ¤50,- gaat op aan runderrookvlees, rode wijn, ciabatta brood met mozzarella, pizza, bananen, knotsen en sigaretten. Dan komt Lieske erachter dat ze nog koffie en olijfolie zijn vergeten. Gelukkig heeft Big Brother nog een verrassing, koffie en olijfolie is deze week gratis. Zou Big Brother ergens een restpartijtje op de kop hebben getikt?

“Wat een verwendag”, zegt Lieske. Ondanks de Exit van Dido, maken het extra weekbudget en de beautyproducten Lieske vrolijk vandaag.

Roel zit gezellig met zijn op onweer staande kop in de jaccusie, vast met zijn hoofd bij Dido

Nathalie loopt een beetje in hun kleding kastjes te rommelen.
Ze zien er allemaal wat duffig uit, het huis word weer een beetje opgeruimd

Joost had voor het afscheid mandjes gemaakt..... die de bewoners zouden krijgen als ze weg zouden gaan.
Ingrid is zeer benieuwd wat ze zou krijgen......
Verzorgings producten en fruit en een bridget-shirt
Lieske komt ook nieuwsgierig kijken ze vinden het allemaal heel leuk
"maar dat krijgen jullie nu niet meer" zegt joost
en gaat de mandjes opruimen

Ze hebben het gevoel dat er iets niet klopt nu in het huis sinds dido weg is....

[ Bericht 80% gewijzigd door keizerpinguin op 09-12-2005 13:56:52 ]
Born this way
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:03:04 #10
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32944020
roel zit nog steeds in het bubbelbad, terwijl Ingrid en lieske door de tuin heen rennen.

Joost en Nathalie zijn nog steeds in huis aan het rommelen
Born this way
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:34:55 #11
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32948101
“Ik was er zo van overtuigd dat Dido een publiekslieveling was”, zegt Nathalie, die nog steeds verbaasd is over Dido’s Exit. Nathalie valt op dat Roel een hoekje heeft gemaakt boven zijn bed met foto’s van Dido. Ook de foto van Roels ex hangt er weer. “Apart. Wel een beetje gek. Misschien wil hij alle foto’s ophangen die hij heeft.”



“We zitten precies drie maand in het Huis”, zegt Lieske, die samen met Ingrid aan het sporten is. “Wel grappig. Jij zegt ‘drie maand’, wij zeggen ‘drie maanden’.” “Volgens mij is het wel goed Nederlands”, denkt Lieske. Maar ze begint te twijfelen. “Dat heb je wanneer je als een telgje uit een gezin komt waar taal niet vooraan staat.”

Joost voelt het opkomen, een scheet welteverstaan: “Snel een vlammetje erbij!”, stelt Nathalie voor. Ingrid heeft de lucifer al klaar. Joost perst en een zachte scheet volgt. Er gebeurt echter helemaal niets: “Het was vast een natte”, denkt Joost. Roel weet echter dat zijn broek de gassen tegenhoud. Joost stelt voor het straks nog eens te proberen: “Dan wordt dat de echte Josti-bout.”


Roel is nog steeds erg gezellig!

http://www.talpa.tv/web/s(...)51230/videoid=102074

[ Bericht 5% gewijzigd door keizerpinguin op 09-12-2005 16:43:54 ]
Born this way
  vrijdag 9 december 2005 @ 17:48:39 #12
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32949782
Joost, Lieske en Ingrid hebben het in de jacuzzi over Exits. Voor Joost hadden de Exit van Rob en Dido de meeste impact. Voor Ingrid en Lieske die van Chan en Rob. Maar Lieske vult aan: “Maar de Exit van Menno gaf ook een gat in de groep.” “Oja, Menno!”, herinnert Joost zich zijn maatje weer. De Exit van Tanja vonden de drie juist minder erg: “Dat is de enige Exit waar ik vrede mee heb”, zegt Joost.

De Bewoners hebben gisteren afspraken gemaakt over het nomineren, zodat iedereen op de Bank kwam te zitten en het aan het Nederlandse publiek is om te bepalen welke Bewoners de Finale halen. Maar niemand wist natuurlijk zeker of iedereen zich in de Dagboekkamer wel aan de afspraken zou houden… Lieske en Ingrid geven toe er even aan gedacht te hebben om van stem te veranderen. Ingrid: “Het gaat wel door je heen hoor.” ”Ik heb er wel aan gedacht”, zegt Lieske. Joost is mister 'onschuld' en beweert dat zulke gedachtes nooit door zijn hoofd zijn gegaan.

Nathalie kondigde het gisteren al aan: vandaag wordt haar tut-dagje. Ze heeft natuurlijk 24 uur stil moeten zitten en nauwelijks in de spiegel kunnen kijken. De ‘schade’ wordt nu ingehaald: ze onderzoekt uitgebreid welke accessoires het beste bij haar outfit passen. Daarna begint ze aan haar haren. Hopelijk is ze voor het eten klaar!


"Ik heb een zwak voor Robert Jensen", bekent Ingrid in de Jacuzzi. "Vroeger op de radio dacht ik echt dat ik verliefd op hem was. Nu hij op tv is heb ik dat wat minder, maar ik heb nog steeds iets met hem." "Misschien kom je wel in z'n talkshow", oppert Joost. "Ja gaaf, sla ik hem meteen voor z'n bek!", grapt Ingrid: "Nee hoor, daarvoor vind ik hem veel te leuk."

Joost babbelt wat over de Weekopdrachten: “De Opdrachten zijn realistischer geworden. De Bonen- en de Winnie de Pooh inpak-Opdracht waren gewoon niet haalbaar. Ze zijn zelfs leuker geworden. Ik vond de karaoke leuk, het vuur leuk, het museum leuk. Alleen jammer dat we die laatste niet gehaald hebben


Na uren tutten is Nathalie klaar: ze heeft de goede kleren aan, de juiste accessoires, zorgvuldig aangebrachte make-up op en haar kapsel helemaal af. Maar dan besluit ze om bij Roel in de Woonkamer een dutje te gaan doen. Zo gaan natuurlijk haar mooi gekapte haren weer door de war!
Born this way
  vrijdag 9 december 2005 @ 18:22:33 #13
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32950533
Terwijl Joost, Lieske en Ingrid lekker in de jacuzzi zitten draait Roel zich op de bank nog een keer om. De jacuzzisten kwebbelen over de buitentemperatuur en de temperatuur van het water in de jacuzzi.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  vrijdag 9 december 2005 @ 18:34:00 #14
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32950835
na uren getut te hebben is het nu tijd voor een dutje!!
ook roel heeft liggen slapen!!



Roel pakt de telefoon en zegt tegen BB dat er gister in een gesprek is belooft dat hij weer zou mogen roken dus hij wil nieuwe sigaretten!!
Born this way
pi_32958889
Ik heb zelf niet kunnen kijken maar hier een samenvatting zoals overgenomen uit het SC:

Een discussie over seks gaat nog steeds verder. Nath heeft 5 jaar verkering.


(Regenworm)


(Regenworm)

Ze mogen zo onder de zonnebank. Joost en Nathalie deden grappig met een appel.


(Gert)


Joost is hutjes aan het maken van de mikado stokjes (lange lucifers overgehouden van het kampvuur)

(Muerte)





pi_32959084
Ze mogen van BB onder de zonnenbank, deze staat in de oude babykamer. Joost gaat als eerste. Als ik het goed begrepen heb uit het SC topic mogen ze er drie keer onder.


(trevanian)




Joost vraagt naat om te logeren maar ze wil in een 2 persoonsbed. En dat is alleen die van Roel maar daar trok ze niet zo aan. Een andere keus was Rob zijn bed maar dat is een 1-persoons.

Ingrid "wel tof dat ze dit doen he?" (doelend op de zonnebank)

Roel "ja"


Verstond ik dat nu even goed?
Zegt Roel nu tegen Lieske "Slaap lekker.... lieverd"???


Ze liggen al op bed, alleen Naat en Joost zijn nog aan het kletsen/triktrakken en Roel kijkt zijn fotoboek nog maar eens door.

(er gebeurt dus weinig tot niets in het huis)



[ Bericht 3% gewijzigd door SuperMOM op 09-12-2005 23:53:45 ]
pi_32965315
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')