abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 december 2005 @ 00:00:16 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32906949
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen

Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van woensdag 7 december.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32907205
Het blijft over de fotoboeken gaan.....

Dido gaat naar bed want, zoals zij het zelf zegt, kan ze dan in de ochtend haar vriendinnetje beter bij staan. Terwijl ze weg loopt zucht ze: oooh ben misselijk, te veel gegeten.

Even later gaat Roel snel zijn tanden poetsen om bij Dido te kunnen slapen.
Hmmmm en gekroel en Dido's hempje gaat uit.
In de huiskamer hebben Ingrid, Nathalie en Lieske het over hoe ze elkaar zien en begrijpen. Ingrid zegt tegen Nathalie dat ze iets meer haar mening moet uiten.



cap by henk.jansen
  donderdag 8 december 2005 @ 00:21:09 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_32907558
Nathalie met haar zoutopdracht:



Muerte
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32908062
Nathalie zit inmiddels zielig alleen haar handje op te houden.
En nu begint de paranoia al toe te slaan. Ze zegt, blijf alsjeblieft liggen. Van ellende begint z eook nog een liedje te zingen en Joost vind het geweldig.
Blauw zand in een verloren hand, een beweging een gevaar. blauw zand is 50.000 in je hand. Maar dat komt wel voor elkaar.


(Muerte)

Joost meld dat hij weer terug gaat naar de vuurkorf om nog even wat marshmallows te bakken, daarna kom ik weer bij je terug tot de vermoeidheid me fataal wordt.
Ondertussen bakt Joost ook lekker mee voor Ingrid die aleen in de jacuzzi zit

Als Lieske omgekleed terug komt, moet ook voor Lieske haar liedje nog even gezongen worden natuurlijk. Wat cool, ik vind hem echt leuk Naat, reageert Lieske.


(Foreverblue)

[ Bericht 26% gewijzigd door Snaptnix op 08-12-2005 00:48:59 ]
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32908330
Joost zou Joost niet zijn als hij de rest niet ook zou laten meedelen met de masrhmallows. Hij komt ook Nathalie wat geven.


(Foreverblue)

Joost is niet echt bang voor morgen. Hij heeft een mooie avond gehad en een mooi fotoboek gehad.
Weer terug buiten geeft hij aan Ingrid wel toe dat hij een bonk zenuwen is. Heel debiel vind ie dat.

Ondertussen ligt het love-duo samen op bed


(Sjet)
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32908413
Lieske vertelt nu aan Nathalie dat Ingrid het echt niet makkelijk heeft nu. Het is haar denk ik het rauwste op haar dak gevallen dat Chan weg is. Oja, zegt Naat, ja en Rob is ook nog weg natuurlijk. Maar julie zijn wel heel close. Maar mooi dat ze nu lekker even met Joost kan kletsen.

Lieske vond het echt een giller vanmorgen met Roel.Naat zegt ja maar de stress is natuurlijk al hoog, was nog weinig shag. Lieske vergeet constant dat ie niet mag roken. Nathalie ook, mensen wordne hier niet vrolijker van is haar mening.

Nathalie denkt dat Roel het nu ook wel zwaar heeft, met de kans dat Dido weggaat. Maar ik denk dat dat wel uitgesloten is. Maar je weet het niet natuurlijk zegt Lieske. Kan natuurlijk ook zijn dat ze tot nu toe telkens door het oog van de naald kroop. Nathalie vind het grappige aan deze opdracht dat ze afgeleid wordt van het feit dat ze op de bank zit.

Nathalie vind het wel eng, ongeluk zit in een klein hoekje, wat nu als ik kramp krijg ofzo. Moet ik toch even voorzichtig strekken. Ach zegt Lies, als dat gebeurd gaan we eerst rustig ademhalen en dan denken wat de beste oplossing is.
Het is maar geld hoor vind Lieske, als het niet gehaald wordt jammer dan. We hebben toch ons best gedaan 200.000 euro is ook al een hoop geld.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32908552
Nathalie vind het moeilijk in te schatten wie er morgen uit zou moeten en vraagt aan Lieske wat Ing erover denkt. Lies zegt dat zij ook niet echt een idee heeft, maar dat Ing ook denkt dat het waarschijnlijk tussen Nathalie en Lieske gaat. Maar aan de andere kant, gaat Lies verder. Hier loopt werkelijk iedereen met Joost weg, maar het wil niet zeggen dat dat thuis zo is. Ik denk dat het tussen ons 3-en gaat.
Maar het is sowie een win-win situatie vind Lieske. Als je weggaat mag je weer lekker naar huis.
Nathalie vind het wel spannend en is blij dat ze de opdracht als afleiding heeft.

Het loveduo is ondertussen in diep gesprek over vertouwen en relatie na BB.
Joost zit bij Ingrid in de jacuzzi.

[ Bericht 1% gewijzigd door Snaptnix op 08-12-2005 01:20:33 ]
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32908732
Joost vertelt in de jacuzzi tegen Ingrid dat ook hij denkt dat het tussen 3 personen gaat. Hij vermoed dat Dido sowieso safe is. Nee, zegt Ingrid, ik denk dat het tussen 2 personen gaat. Ach we zullen morgen wel zien, zegt Joost na een tijdje. Als ik het ben die moet gaan dan is het zo. Het is ook maar een spelletje waar we aan mee doen is Ingrid van mening.



Tijd om m'n bedje op te zoeken

[ Bericht 8% gewijzigd door Snaptnix op 08-12-2005 01:24:59 ]
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  donderdag 8 december 2005 @ 01:28:41 #9
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32908873
naat kijkt of ze geen zand verliest terwijl ze een gesprek heeft met lieske,



het gaat nog steeds over de rokers.
Dat ze wel hard aan gepakt worden door BB en duur zijn voor het week budget.
Lieske vind dat ze best sigarette mogen kopen ipv shag das ook niet te haggelen!
Born this way
  donderdag 8 december 2005 @ 01:49:23 #10
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32909183
In de jaccusie praten Joost en Ingrid over de manier van sinterklaas vieren.
Bij joost pakte ze het op een "leuke manier" in door het bv in een doos te doen, maar wel altijd een mooi gedicht altijd heel gezellig.

Ingrid verteld over haar omaatje dat dat een heel net mens is maar de gedichte die e maken...
"legt een grote drol en is een grote snol" Dat kan je niet pikken, moet dat weg slikken"

Vervolgens krijgen ze het over de oma van joost en over dementie dat dat wel heel erg is....
Ze moeten er niet aan denken dat hun moeder dement word dat lijkt ze wel heel erg!
Born this way
  donderdag 8 december 2005 @ 02:03:16 #11
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32909368
Ze (Joost en Ingrid) hebben het over vreemd gaan, dat mannen van 50 vreemd gaan met een jonge vrouw van een jaar of 25... dat de man het wel geil vind zo'n lekker jong ding en de vrouw gaat het meestal om dat de man status heeft!

Joost vraagt ing: wat doe jij als je een goede relatie hebt van 2 jaar en je komt er achter hij is vreemd gegaan.

ze wil er wel over praten en het hem vergeven, maar bij iedere ruzie zou ze het weer aan halen en dat word heel moeilijk......
joost: het vertrouwen is dan weg dat is heel moeilijk..... zeker om verder te gaan dat heeft tijd nodig!
Ing : ja maar als hij dan een avond met vrienden op stap zou gaan, denk je toch wat voert hij echt in zijn schild?!

Joost: ik denk dat jij echt toe bent aan een relatie, en dat zal er binnenkort wel komen na dit huis!
Ing: ja ik hoop het zou wel lekker zijn.....

joost en ing lijken duidelijk de afgelopen dagen wat nader tot elkaar te komen...
Born this way
  donderdag 8 december 2005 @ 02:13:46 #12
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32909506
joost komt even pols hoogte nemen bij nathalie hoe het gaat!?

Joost "naat hoe gaat het?! ik moest ff nieuw hout er op gooien dus ik dacht ff vragen hoe het gaat!
Naat: Ja goed hoor! dankje schat!

Nathalie en Lieske bespreken nogmaals de opdracht......
het is echt heel erg.....
Lieske heeft voor nathalie koffie gemaakt met een mashmellower in.... lieske geeft af en toe slokjes aan nathalie.... erg schattig!

ze bedenken allerlei senarios hoe de opdracht zou kunnen mislukken, stel je voor dat ik erg moet niezen onverwacht..... zo HATJOE in mijn hand.... oh daar moet je niet aan denken, en lachen ook al niet schud het zand zo door je hand!

Lieske wil zo wel een tukkie gaan doen en vraagt toestemming aan Naat, ja dat is goed meisje... maar dan moet joost wel binnen komen zitten of zo...
Lieske zegt dat ze nog niet echt moe is dus wel ff nog blijft zitten....

Lieske zou het wel erg kru vinden als de opdracht straks wel haalt maar toch weg moet...
Dan is het dag Naat en bedankt voor het geld he!
Naat: ja dat zou echt erg zijn dan is het het zelfde als bij menno toen....."

Lieske "wil je nog een slokje?!"
Naat "ja lekker ff voor de smaak"

lieske gaat nu een beetje de tafel opruimen de flesjes bier en dergelijke.
Ze rijgt de kaartjkes weer aan de spies.....
ze lezen nog wat kaartjes en praten er ff snel over

Lieske "wil je nog een peukie?"
Naat "ja dat is wel lekker....."
Born this way
  donderdag 8 december 2005 @ 02:20:08 #13
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32909629
In de jaccusie gaat het alweer over sinterklaas en kerst en oud en nieuw!

Nieuwjaar in het BB-huis moeten ze niet aan denken... dat willen ze toch meemaken met familie ect
Ing lijkt het erg eenzaam als je in het BB huis zit en je ziet allemaal vuurwerk in de lucht gaan!

Joost wil in 2006 een nieuwe start te maken.....

ze nemen door wat ze met kerstavodn zouden doen en met oud en nieuw endergelijke

Ing vindt het echt wel iets voor joost om de nieuwjaarsduik te doen.....
"Oh nee veel te koud!!!" zegt Joost!
Ze zouden het wel heel erg leuk vinden met alle bewoners dat te doen....
joost neemt een hotelkamer in het kourhouse dan en daar mogen ze alle 13 douchen...
Dat is het zooo gezellig!!! Joost ziet het helemaal zitten!

ik hoop dat het iemand gaat over nemen ik ga slaapjes doen
Born this way
pi_32912913
pi_32912979
pi_32913602
Misschien wel leuk om hier ook even te plaatsen. Dit zijn dus de rails waarover de robotcamera's rijden, die zijn geplaatst op de plaatsen waar dus geen ruimte is voor een normale camera en een cameraman.
Ik had dit nog niet eerder gezien, vandaar dat ik het ook maar even hier post.

-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
  donderdag 8 december 2005 @ 12:47:42 #17
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32915765
Naat zit er even helemaal doorheen....... en is ook bang dat ze al vel te veel zand heeft verloren!
Dido troost haar en telt even uit hoeveel uur ze nog moet.... ze heeft pas een paar korreltjes verloren.....

Jawel 2x10 korrles zegt Naat!
"Het is ook een kut opdracht" zegt dido!
Born this way
  donderdag 8 december 2005 @ 13:02:07 #18
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32916127


Dido heeft een leuk trucje voor de broodjes die ze aan het maken is.....
"kijk naat, ik doe het zo..... draai een balletje en dan duw ik er een gat in met mijn duim en dan vouw ik hem dicht.... goed hé?!"
Naat "oh ja goed, waarom doe je dat dan?
Dido "nou dan worden ze hopelijk niet zo compact maar wat luchtiger....

Dido zingt het nummer van Naat""blauw zand!"
Dido vraagt aan Naat of ze haar zeemeerminnenlied wil zingen!

Naat zet met volle borst in "Ik wil eens zien waar de mensen zijn....."
Dido "ja dat vind ik zo leuk!!! , Oh even naar het vuur kijken......SO ER MOET ALWEER EEN BLOK OP" roept ze hard "dat gaat echt hard!"

[ Bericht 7% gewijzigd door keizerpinguin op 08-12-2005 13:31:43 ]
Born this way
  donderdag 8 december 2005 @ 13:26:33 #19
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32916728
Joost gaat Naat ff moet in spreken en helpt haar bij het drinken van de thee...

"Ik zie dat de koffers er ook alweer zijn..." Zegt Joost...

Lieske hoor ik ook op de achtergrond praten

Iedereen lijkt weer wakker te zijn.... behalve Roel daar is nog glimp van te bekennen?!
Born this way
  donderdag 8 december 2005 @ 13:37:48 #20
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32917017
Lieske komt even bij Nathalie zitten. "Ik heb echt mijn best gedaan hoor." Nathalie probeert zich een beetje in te dekken voor de korreltjes die ze door haar vingers heeft laten glippen sinds gisteravond. "Je hebt de moeilijkste periode erop zitten en nu is het een kwestie van uitzitten. Nog even je tanden op elkaar", zegt Lieske opgewekt. Nathalie laat nog een diepe zucht en knikt dan instemmend.

Ingrid en joost staan samen onder de douche, Van te voren heeft joost nog even zijn monster immitatie gedaan van de griezelavond Toen hij zijn zwembroek aantrok om te gaan douchen vloog de stream opeens snel op ander beeld
Dus geen kinderarmpje te zien
Onder de douche sproeien ze elkaar onder met koud water, "is dit koud" zegt joost? JAAA!!!! gilt Ing!
Born this way
  donderdag 8 december 2005 @ 13:44:13 #21
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32917163
Joost vraagt aan ing of ze en aap wil nadoen vind hij leuk.....
"zo op de vroege ochtend? doet je dat dan denken aan Bren?" vraagt Ingrid?
"nou Ing, doe is normaal.. ik heb verkering met een vrouw niet met een aap!"

Daarna gaat het gesprek over lachen dat iedereen een verschillende lach heeft, en sommige een varkens geluid erdoor heen hebben, Ingrid had een ex en die samen met een tante konden zo hard gillend lachen dat ze ooit een restaurant zijn uit gegaan...
Born this way
  donderdag 8 december 2005 @ 14:54:56 #22
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32918908
Naat vraagt zich af of ze het wel gaat halen..... 2 gram is echt niet veel hoor!
Waarop Joost antwoord "nou van 2 gram coke kun je toch aardig van de wereld raken"
Naat "ja dat is waar..."

Naat en Joost hebben het over het feit "heb je je eigen voicemail wel eens in gesproken"
Dat hebben ze allebei wel eens gedaan...
Over he

Dit is de voicemail van Joost.... na de toon zijn uw berichten WELKOM...!!
Voicemail van nathalie : Met nathalie.......wat zeg je?.......ik versta je echt niet hoor?... nou spreek dan maar wat in na de toon...!
De mensen zijn vaak over de zeik omdat ze er met beide benen intrappen.....
Als mensen dan echt bellen.... dan houden ze even stil om te kijken of je nu de voicemail bent of jezelf!
Nathalie is door haar directreur gebeld, na een sollicitatie gesprek, had haar voicemail in gesproken dat die wel erg leuk was en dat hij er in was getrapt.....
Born this way
  donderdag 8 december 2005 @ 15:36:44 #23
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32919915
Joost houdt Nathalie gezelschap. De twee gaan nu Tric-Trac’en. Maar Nathalie heeft nu allebei haar handen nodig om de twintig gram zand vast te houden. Joost gooit dus voor haar en verzet de stenen. Met haar neus wijst ze de goede stenen aan. Dit geeft Joost natuurlijk de kans om vals te spelen!



Lieske kan zich voorstellen dat mensen haar soms de nek zouden willen omdraaien, omdat ze bijdehand uit de hoek kan komen. Maar van Roel begrijpt ze het niet: “Hij heeft geen tolerantie meer richting mij. Hij kan niks meer hebben. Hij is bij mij zo flexibel als een eikenhouten deur. Ik vond hem een leuke jongen, en hij was echt lief voor me. Maar sinds dat gedoe met die opdracht (Geheime Missie om Roel en Dido niet alleen te laten). Ze denken nu dat ik jaloers ben.” “Nu niet, nu gun ik hem z’n tijd met Dido, maar in z’n eentje gaan we hem stapelgek maken”, is het plan van Ingrid. “Ja, zodat hij huilend de deur uit wil”, grapt Lieske mee.

[ Bericht 4% gewijzigd door keizerpinguin op 08-12-2005 15:42:26 ]
Born this way
  donderdag 8 december 2005 @ 15:39:09 #24
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32919978
roel is wakker en komt gelijk zeuren tegen Naat en joost.....
Oh ze nog wel genoeg zand in haar hand heeft.
Born this way
  donderdag 8 december 2005 @ 15:40:57 #25
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32920028
Joost gaat Naat weer vermaken met een verhaal het verhaal van "sandy"
Born this way
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')