Haiquote:Op donderdag 8 december 2005 22:52 schreef yvonne het volgende:
We zullen het hier horen
Hij komt dan een heitje voor een karweitje doen bij leuke dames!
Fotoquote:Op donderdag 8 december 2005 22:54 schreef the900 het volgende:
Ik snap het topic niet?
Het is dan ook een Yvonne-topic.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:54 schreef the900 het volgende:
Ik snap het topic niet?
Wat dingus zegt.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:54 schreef the900 het volgende:
Ik snap het topic niet?
weer wat leuks gemistquote:Op donderdag 8 december 2005 22:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Foto
Bupa
week geleden
padvinder
ja of nee
snappie?
waar slaat dit topic op?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:04 schreef Stofje het volgende:
[afbeelding]
Jezus, wat slecht. Bupakwik, de jonge woudloper.
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:05 schreef arieribbens het volgende:
[..]
waar slaat dit topic op?
slotje lijkt me redelijk
En de rest is er natuurlijk FB, waar je met dit soort posts terecht kanquote:Op maandag 21 maart 2005 20:54 schreef Knut het volgende:
...
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
...
Deze mensen bepalen in eerste instantie wat er allemaal mag en niet mag. Er zijn er nog meer, zoals de admins waar je gewoon niet tegen in moet gaan. Our way or the highway.
Ontopic in ONZquote:Op donderdag 8 december 2005 23:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als n00bmod moet je je nog écht aan de regels houden [afbeelding]
En nu weer ontopic.![]()
ontopic?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als n00bmod moet je je nog écht aan de regels houden [afbeelding]
En nu weer ontopic.![]()
Ik geef alleen antwoord op de vraag...quote:Op donderdag 8 december 2005 23:12 schreef HeatWave het volgende:
Heb je iets tegen homo's ofzo?
Goed idee. Waar waren we? O ja, iets met bupatih en padvinders waar geen mens iets van begreep.quote:
Ow, ok, carry onquote:Op donderdag 8 december 2005 23:14 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik geef alleen antwoord op de vraag...![]()
Ik ook niet, ik ben rááááázend benieuwd.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:14 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Goed idee. Waar waren we? O ja, iets met bupatih en padvinders waar geen mens iets van begreep.
Daar zit het probleem dus een beetje.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:14 schreef arieribbens het volgende:
[..]
ontopic?
de vraag is: is bupa een padvinder of niet?
daar kan maar 1 iemand antwoord op geven! nl zijn vriendin
ow je kent hem?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar zit het probleem dus een beetje.
Als je van haar antwoord wilt, kan je nog wel even wachten iig.quote:
Ja, het zit in een spuitbus.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:12 schreef HeatWave het volgende:
Heb je iets tegen homo's ofzo?
Cool. kost dat??quote:Op donderdag 8 december 2005 23:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, het zit in een spuitbus.
[afbeelding]
Werkt best wel goed. Kopen?
Mail me ff voor verzendkosten enzo...quote:Op donderdag 8 december 2005 23:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tientje, en het verdelgt maximaal 15 homo's per busje.
Probeer het morgen nog eens.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:38 schreef yvonne het volgende:
De lul is offline, nu zul;len we het nooit weten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |