quote:Op donderdag 8 december 2005 22:40 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ha Supermem!![]()
Doen we hem nog een keer okay?
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik geloof dat ik snap wat je bedoelt.... Ingrid is naar de top van m'n lijstje gestegen en ik denk dat ze daar tot aan de finale blijft staanquote:Op donderdag 8 december 2005 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind Lieske niet leuk meer.
Ik de laatste tijd juist wel. Gewoon lekker irriteren. Allemaal ja en amen zeggen slaat ook nergens opquote:Op donderdag 8 december 2005 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
Grotere versiequote:Op donderdag 8 december 2005 22:47 schreef Arliator het volgende:
[afbeelding]
Van mij de laatste cap van Koen, of Coen![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
ja, heeeeerlijk.. ff vol genietenquote:Op donderdag 8 december 2005 22:38 schreef riri het volgende:
Wat een saaie bedoening nu in het huis
door joostquote:Op donderdag 8 december 2005 22:51 schreef Showtime het volgende:
Lieske moet zich keihard laten palen door Roel in het bed van Dido, dan wordt BB misschien weer een beetje leuk.
ik ook niet. Was al geen fan, maar ze had wel leuke humor. Nu gaat ze echt moedwillig op iemand in hakken op een "leuke" manier.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:49 schreef Wickedangel het volgende:
Denk je dat je Dido's gezicht rechtsboven in een rechthoekje ziet dan ofzo?quote:Op donderdag 8 december 2005 22:51 schreef Showtime het volgende:
Lieske moet zich keihard laten palen door Roel in het bed van Dido, dan wordt BB misschien weer een beetje leuk.
Je hebt altijd baas boven baasquote:
Dat 'hakken' vind ik dan nog wel leuk. Geeft tenminste een beetje venijn in het huis...quote:Op donderdag 8 december 2005 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ook niet. Was al geen fan, maar ze had wel leuke humor. Nu gaat ze echt moedwillig op iemand in hakken op een "leuke" manier.
Maar dat mag ik eigenlijk niet zeggen van regenworm
Ik cap het fullscreen scherm... en verklein ze direct naar juist formaat. Reuze handig... en snelquote:Op donderdag 8 december 2005 22:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je hebt altijd baas boven baas. Ik krijg ze niet groter zonder ze te bewerken, dus ik berust me in mijn lot
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |