Deal!quote:Op donderdag 8 december 2005 22:37 schreef Showtime het volgende:
1000 Euro dat Lieske en Roel nog samen in bed belanden!
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:37 schreef Showtime het volgende:
Beter laat dan nooit (maar was de live en de internet aan het kijkenquote:Op donderdag 8 december 2005 21:23 schreef Sjet het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hier de palonaise gedaan............................ is dat ook heel vreselijk?![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Als dat gebeurt, drink ik 1 liter bacardi op met de webcam op me gericht!! Wel gemixed met cola natuurlijkquote:Op donderdag 8 december 2005 22:37 schreef Showtime het volgende:
LOLquote:Op donderdag 8 december 2005 22:36 schreef flugeltje het volgende:
Naat dacht dat ze Joost hoorde schreeuwen vanuit de studio
Nee man, misschien als het programma nog 2 maanden zou duren, maar dan twijfel ik er nog aan. Maar ja, zaterdag is er een feest hequote:Op donderdag 8 december 2005 22:37 schreef Showtime het volgende:
Die weddenschap durf ik wel met je aan.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:37 schreef Showtime het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Och Gert ben je nu een beetje verdrietig?
* slaat een arm om Gert
Proost alvast!quote:Op donderdag 8 december 2005 22:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, drink ik 1 liter bacardi op met de webcam op me gericht!! Wel gemixed met cola natuurlijk![]()
Ha Supermem!quote:Op donderdag 8 december 2005 22:39 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit (maar was de live en de internet aan het kijken) maar ik doe meeeeeeeee
![]()
![]()
![]()
Misschien toch maar Lieske fan worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |