Dus hij mog haar gewoon totaal nietquote:Op donderdag 8 december 2005 23:26 schreef melke het volgende:
Wel apart dat Joost vanavond niet heeft gehuild
Jij moet echt je bril gaan opzetten als je tv kijkt. Hij begon wel degelijk toen Dido weg moest, maar omdat ze zo bizar koeltjes deed, was het gauw weer over.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:26 schreef melke het volgende:
Is 2 van mijn honden, deze;quote:
Joost moest zijn finale plaats vierenquote:Op donderdag 8 december 2005 23:26 schreef melke het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik mis Dido.......Godver, slaat zichzelf voor de bek![]()
hahaquote:Op donderdag 8 december 2005 23:24 schreef Foreverblue het volgende:
"Dit is de voicemail van Dido. Ik ben op dit moment aan het feesten in de bananenbar. Probeer het maar weer als ik nuchter ben. PIEP"
[afbeelding]
mooie hondquote:Op donderdag 8 december 2005 23:28 schreef Sjet het volgende:
[..]
Is 2 van mijn honden, deze;
[afbeelding]
Hij heet Sloeber. En omdat ik een website wil maken maar de naam 'Sloeber' al bezet was is het Sloebiedoebie geworden![]()
Ja Roel is zijn positie aan het her indelen bij de meidenquote:Op donderdag 8 december 2005 23:24 schreef melke het volgende:
Je merkt wel weer dat iedereen weer een plek aan het zoeken is. Vooral duidelijk te merken aan Roel
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:28 schreef Sjet het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij heet Sloeber. En omdat ik een website wil maken maar de naam 'Sloeber' al bezet was is het Sloebiedoebie geworden![]()
Wat een lieverdje!quote:Op donderdag 8 december 2005 23:28 schreef Sjet het volgende:
[..]
[afbeelding]
Of hij heeft geen tranen meer over na de vorige exitsquote:Op donderdag 8 december 2005 23:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dus hij mog haar gewoon totaal niet
Ja, dat zal het zijn. Jij hebt BB niet zo intensief gevolgd ofzo?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dus hij mog haar gewoon totaal niet
Joost kan de waterlanders nog wel uit zn tenen halenquote:Op donderdag 8 december 2005 23:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Of hij heeft geen tranen meer over na de vorige exits
Died wilde de anderen niet van streek makenquote:Op donderdag 8 december 2005 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij moet echt je bril gaan opzetten als je tv kijkt. Hij begon wel degelijk toen Dido weg moest, maar omdat ze zo bizar koeltjes deed, was het gauw weer over.
Zei zequote:Op donderdag 8 december 2005 23:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Died wilde de anderen niet van streek maken![]()
LINDAquote:Op donderdag 8 december 2005 23:30 schreef Bartoli het volgende:
kunnen die 2 blondies hun bek eens houden over linda bleggh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |