Ja en weet je wat nog stoerder is ? Als mensen er wat van zeggen tos ik mijn peuk richting hun kleren. Kijken wat ze dan opspringenquote:
dat heeft helemaal niks met Rambo te maken. Ik wil het anders wel op een Rambo manier duidelijk maken dat je lekker buiten mag roken ?quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:28 schreef Doderok het volgende:
[..]
Een echte rambo kan daar wel tegen hoor!
dan maar geen echte ramboquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:28 schreef Doderok het volgende:
[..]
Een echte rambo kan daar wel tegen hoor!
quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:33 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat heeft helemaal niks met Rambo te maken. Ik wil het anders wel op een Rambo manier duidelijk maken dat je lekker buiten mag roken ?
Ooh, jij bent stoerquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:33 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat heeft helemaal niks met Rambo te maken. Ik wil het anders wel op een Rambo manier duidelijk maken dat je lekker buiten mag roken ?
Jezus, iedere dag intensief drie uur sporten . . . . .quote:Op donderdag 8 december 2005 23:58 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik rook niet
Heb geen auto - doe alles op de fiets/ ov.
Sport iedere dag meer dan 3 uur - intensief!
En eet af en toe bij de Mac - maar val daar met mijn walmen (wat bij roken dus wel voorkomt )niemand mee lastig.
Mag ik?
Kijk, dat zijn dus de rokers waar ik wel problemen mee heb.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:23 schreef sr_firewire het volgende:
Ik rook altijd extra op plaatsen waar een groot bord met een sigaret staat en een kruis erdoor. Moet je dan eens kijken hoe de mensen je aankijken, machtig !
waarom rookt men al zolang men al kan herinnerenquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:00 schreef Clio het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn dus de rokers waar ik wel problemen mee heb.
Als rokers gewoon rekening houden met niet-rokers zoals ik heb ik er geen problemen mee. Dus graag niet roken als er iemand zit te eten bijvoorbeeld, en niet roken op plaatsen waar dat niet toegestaan is. En graag niet al die rook in mijn gezicht blazen.
Buiten dat, moeten rokers het vooral zelf weten. Tsja, het stinkt wel, maar als ik een avond in de kroeg heb gezeten gooi ik daarna toch mijn kleren in de was, en douchen doe ik toch altijd al voor ik naar bed ga dus m'n haar kan ik daarna ook wel even wassen.
Dus ja, als niet-roker vind ik ook dat veel andere niet-rokers te veel zeiken. Maar rokers zoals Firewire, die verdienen het volgens mij ook. Dat heeft echter weinig met het roken te maken, maar gewoon je op een asociale manier gedragen. Het kan geen kwaad rekening te houden met andere mensen, ook als deze toevallig niet roken.
Hmm slimquote:Op donderdag 8 december 2005 22:26 schreef Blue_MnM het volgende:
Dit land is volledig op hol geslagen als het over roken gaat. Op iedere hoek van de straat kan ik drugs kopen. Volgens mensen die daarvoor hebben gestudeerd, moeten softdrugs zelfs gelegaliseerd worden. Maar als iemand een sigaret opsteekt, wordt hij als een crimineel behandeld en de klassieke sigarenboer als een drugsdealer.
na een paar maandjes wel, één stoel per persoonquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:32 schreef freud het volgende:
C. Als ik een big mac eet, heb JIJ daar geen last van.
A: Omdat we verslaafd zijnquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:32 schreef freud het volgende:
Ik vind roken waar niet rokers bij zijn zoals op stations, ook te triest voor woorden.
A. Waarom kan je niet gewoon ff een uurtje wachten?
B. Ongezond of niet: JULLIE STINKEN VERSCHIKKELIJK!! Als ik naast jullie op het perron een chili con carne eruit ruft in je gezicht, dan ben je ook niet blij...
A: Fijn dat je verslaafd bent, maar val mij er niet mee lastig.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:37 schreef Camoth het volgende:
[..]
A: Omdat we verslaafd zijn![]()
B: Ik heb liever iemand die naar rook ruikt dan naar goor zweet bijvoorbeeld, en dat zijn er meer dan die naar rook ruiken.![]()
C: Wel; dat doet pijn aan mijn ogen; al die vetkwabben![]()
Volgens mij vallen de kosten van de gezondheidszorg in het niets met de accijns die je over betaald. Eigenlijk moet je rokers, drinkers en automobilisten heel erg dankbaar zijn voor een financiële bijdrage aan de maatschappij.quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:57 schreef Viking84 het volgende:
Even aan alle mensen die hun lijf en gezondheid naar de klote helpen. Wat lopen jullie nou te miepen dat je er zelf voor kiest? Je HEBT helemaal niets zelf te kiezen, want WIJ moeten het MET Z'N ALLEN betalen als jij kanker krijgt, hart- en vaatziekten en of als je aderen dichtslibben. Als je nou zelf garant wilt staan voor je gezondheidsrisico, dan doe je maar lekker voort, maar niet als ik van mijn belastingcentjes jouw ziekenhuisverblijf moet betalen, omdat jij zo nodig een pakje sigaretten moest roken per dag, 2 keer per week naar de MAC, alles met de auto doet etc etceen schop onder je hol kun je van me krijgen
Maar als je alles moet verbieden wat geen primaire levensbehoefte is, wat schadelijk voor de gezondheid is en waar je anderen mee lastig valt, kunnen we allemaal onze koelkasten, auto's, brommers, scooters, sigaretten, snackbars, mobiele telefoontjes, etc. in de prullenbak werpen en allemaal onze eigen boerderij opzetten om zo lekker gezond te leven zonder anderen lastig te vallen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:52 schreef Robar het volgende:
[..]
Jezus, iedere dag intensief drie uur sporten . . . . .
Ik kan je vertellen dat je daar ook hartklachten van kan krijgen hoor!!!!!!
![]()
En roken moet gewoon verboden worden.
Het is geen primaire levensbehoefte.
Het is alleen maar schadelijk voor de gezondheid.
Je valt er anderen mee lastig.
Het sleutelwoord is verdraagzaamheid.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:32 schreef freud het volgende:
Ik vind roken waar niet rokers bij zijn zoals op stations, ook te triest voor woorden.
A. Waarom kan je niet gewoon ff een uurtje wachten?
B. Ongezond of niet: JULLIE STINKEN VERSCHIKKELIJK!! Als ik naast jullie op het perron een chili con carne eruit ruft in je gezicht, dan ben je ook niet blij...
Of erger je je er gewoon niet zo aan en ga een stukje opzij als je er last van hebt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:42 schreef Robar het volgende:
[..]
A: Fijn dat je verslaafd bent, maar val mij er niet mee lastig.
Deodorant. Zeep. Douchen.quote:B: Beide is ongelofelijk smerig, maar iemand die overmatig zweet kan er niet altijd wat aan doen, een roker moet dat wel kunnen.
Als iemand niet voldoet aan jouw principes (zoals niet roken), dat kan, maar je kan ook opzij gaan.quote:C: Dat iemand niet voldoet aan jouw schoonheidsideaal, dat kan, maar je kan ook de andere kant op kijken.
Was het maar zo simpel he? Je DENKT dat je het lekker vindt. Je lichaam heeft het nodig. Je bent verslaafd.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:13 schreef Blessed het volgende:
[..]
Het is geen excuus om te roken, het is mijn argument tegen het zaniken op rokers. Dat roken slecht voor je is, zal ik absoluut niet ontkennen. Mijn enige 'excuus' om te roken is het volgende: ik vind het lekker. En dat is nog niet eens een excuus, dat is mijn reden.
Hoi Heleen, mag ik jouw rokersrochel eens horen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:59 schreef Helaaz het volgende:
ik vind het gezeur. laat ons rokers roken, we zijn ondertussen allang gewend aan het feit dat we ergens buiten moeten staan, en we zullen je ook niet in je gezicht blazen. dat het ongezond is voor onszelf is daarbij ook ons probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |