abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32935446
Mwuhahahaha, lekker voor je Roel
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 9 december 2005 @ 01:58:15 #52
135166 maluutje22
soap verslaafd
pi_32935557
lol

pff ik dacht eigenlijk dat Roel met de money naar huis zou gaan, maar dat denk ik nu niet meer

t is een grote nepperij echt waar hoor net als hij
Talpa beslist wie er uit gaat enzz

is niet echt eerlijk, maja thats life
en Ruud en Bridget kunnen ook niet presenteren samen, vanav ging t ook weer mis
Ruud zag er weer es prachtig uit...had zn vrouw die kleren uitgezoch of toch hijzelf
  vrijdag 9 december 2005 @ 07:40:06 #53
3542 Gia
User under construction
pi_32936927
quote:
Op donderdag 8 december 2005 22:18 schreef Verbal het volgende:

[..]

DJIEZUS!!! Heb ík dat getypt?

Het zal de snelheid zijn geweest

gaat zich schamen

V.
De reactie van Tong80 gaf de doorslag om te reageren.

Maar het zij je vergeven.
  vrijdag 9 december 2005 @ 07:42:15 #54
3542 Gia
User under construction
pi_32936936
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 00:48 schreef Sonique het volgende:
Ik begin trouwens wel een donkerbruin vermoeden te krijgen dat Ingrid BB zal gaan winnen.
Als het gaat tussen Joost en Ingrid, denk ik dat er toch meer voor Joost gebeld gaat worden.

Tenzij BB gewoon zelf doet wat zij wil.
pi_32937139

[ Bericht 100% gewijzigd door CartWOman op 09-12-2005 08:59:15 (Niet grappig.) ]
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_32937474
Roeln00b is pwned n stuf lolol
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 9 december 2005 @ 11:12:58 #57
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_32939954
Misschien dat Roel nu wakker wordt uit zijn bedwelming. 't Zou zielig zijn als hij nu volledig in elkaar stort (Dido is hem immers allang vergeten), maar ik zou hem wel waarderen als hij gewoon zijn schouders ophaalt, en zich met wellust stort op Lieske of Ingrid. Enige kans om nog te kunnen winnen, lijkt me.
'Beam me up Scotty'
pi_32940206
Begin steeds meer te beseffen dat het eigenlijk maar een kinderachtig ventje is.
Hij kan tegenslagen maar moeilijk handelen. Hij is helemaal geen mr.-fuck-the-rules, hij is gewoon heel egocentrisch en ziet graag dat alles om hem draait. Nu zit hij helemaal in zak en as omdat zij Koninginnetje weg is. Hoe haalt Nederland het in zijn hoofd om haar weg te stemmen.
  vrijdag 9 december 2005 @ 11:29:37 #59
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_32940362
Hopelijk wint Roel. Ik vind BB zonder Dido al niks meer aan eigenlijk. Nu gebeurd er helemaal niks meer. Ik hoop dat de Lieske aanhangers hun ogen openen deze week en niet meer op haar stemmen. Ik stem sowieso niet meer, want aan de exit van zowel menno als chantal als rob als dido heb ik een naar gevoel overgehouden. Ik denk dat er nu niemand meer is die twijfelt aan de opdrechtheid van Talpa. Onze stemmen tellen niet!!
pi_32940469
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:29 schreef VirtualPOM het volgende:
Hopelijk wint Roel. Ik vind BB zonder Dido al niks meer aan eigenlijk. Nu gebeurd er helemaal niks meer. Ik hoop dat de Lieske aanhangers hun ogen openen deze week en niet meer op haar stemmen. Ik stem sowieso niet meer, want aan de exit van zowel menno als chantal als rob als dido heb ik een naar gevoel overgehouden. Ik denk dat er nu niemand meer is die twijfelt aan de opdrechtheid van Talpa. Onze stemmen tellen niet!!
mee eens. Zonder Roel en Dido was BB nog saaier
pi_32940623
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:33 schreef Bartoli het volgende:

[..]

mee eens. Zonder Roel en Dido was BB nog saaier
Zonder hen hadden ze 6 weken de stekker eruit kunnen trekken. De verhaal lijnen zijn nu wel op en wordt het de laatste weken uitzitten. Denk dat ik de streams maar wat minder ga volgen en de reguliere uitzending helemaal skip.
Fok! de Roel(s)
pi_32941602
Roel???
Die hond van Ingrid heet toch Coen?
Ik bedoel... ik hoor iedereen al weken over dat puppygedrag en een puppy in huis.
Gisteren heeft die pup een naam gekregen... Coen.

Maar volgens mij is ie er via het washok weer uitgehaald
  vrijdag 9 december 2005 @ 12:34:05 #63
3542 Gia
User under construction
pi_32941937
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:29 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik stem sowieso niet meer
Ik wel, op Joost!!

Roel is echt te erg voor woorden. Hoop dat hij nog heel verdrietig gaat zijn deze week en dan donderdag eruit!!
  vrijdag 9 december 2005 @ 13:11:22 #64
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_32942808
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:39 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Zonder hen hadden ze 6 weken de stekker eruit kunnen trekken. De verhaal lijnen zijn nu wel op
'Verhaallijnen'?

Je bedoelt dat maandenlange, oeoeoeoeoeoeoeoervervelende Dido-ziet-Roel-wel-zitten-Roel-loopt-standaard-zijn-lul-achterna-Dido-twijfelt-Roel-doet-zielig-Dido-slaapt-bij-Roel-Dido-slaapt-niet-bij-Roel-'dus'-Roel-bekt-met-een-ander-Dido-is-zielig-Roel-betuigt-spijt-Roel-bekt-nogmaals-met-een-ander-Dido-is-boos-Roel-doet-weer-alsof-hij-spijt-heeft-Dido-vergeeft-hem-Dido-slaapt-weer-welniet-bij-Roel-Roel-laat-zich-afrukken-door-die-barmuts-Dido-heeft-niks-door-Dido-krijgt-later-wel-wat-door-Dido-boos-Roel-zielig-Roel-boos-Dido-zielig-Dido-twijfelt-Roel-heeft-een-stijve-Roel-wil-wel-Dido-wil-niet-Dido-wil-wel-Roel-wil-altijd-Dido-is-sip-Roel-mist-'genegenheid'-Dido-twijfelt-Roel-wil-maar-één-ding-gedoe?

Maar natuurlijk...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_32945617
Roel is wel ok, is tenminste een man van het leven die je sochtends vroeg nog op 1 of andere verlaten houseparty helemaal uit zijn noot kan aantreffen.

Joost is echt een (nep)janker.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32945811
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 13:11 schreef Verbal het volgende:

[..]

'Verhaallijnen'?

Je bedoelt dat maandenlange, oeoeoeoeoeoeoeoervervelende Dido-ziet-Roel-wel-zitten-Roel-loopt-standaard-zijn-lul-achterna-Dido-twijfelt-Roel-doet-zielig-Dido-slaapt-bij-Roel-Dido-slaapt-niet-bij-Roel-'dus'-Roel-bekt-met-een-ander-Dido-is-zielig-Roel-betuigt-spijt-Roel-bekt-nogmaals-met-een-ander-Dido-is-boos-Roel-doet-weer-alsof-hij-spijt-heeft-Dido-vergeeft-hem-Dido-slaapt-weer-welniet-bij-Roel-Roel-laat-zich-afrukken-door-die-barmuts-Dido-heeft-niks-door-Dido-krijgt-later-wel-wat-door-Dido-boos-Roel-zielig-Roel-boos-Dido-zielig-Dido-twijfelt-Roel-heeft-een-stijve-Roel-wil-wel-Dido-wil-niet-Dido-wil-wel-Roel-wil-altijd-Dido-is-sip-Roel-mist-'genegenheid'-Dido-twijfelt-Roel-wil-maar-één-ding-gedoe?

Maar natuurlijk...

V.
Ach, de bouquetreeks zou zich voor zo'n verhaallijn niet schamen.
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:08:12 #67
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_32945831
En wat wordt ons arme Roeltje weer voorgetrokken door BB
Hij mag ineens weer roken, mag zoveel peuken bestellen als hij wil, hij mocht uitslapen vanmorgen. Nou goh, die heeft het zwaar zeg. Zo krijgen we natuurlijk nooit de ontploffende kraker in beeld die in alle muren een gat ramt
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:09:41 #68
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32945869
quote:
Op donderdag 8 december 2005 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop dat Roel ergens in stikt.

Het liefst in gekookte lichaamsdelen van Nathalie.

en dat samen met het stukje van V.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32946310
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 13:11 schreef Verbal het volgende:

[..]

'Verhaallijnen'?

Maar natuurlijk...

V.
Hhahahaha ja idd! Was zoooo een vette verhaallijn..spannennddddd!!!! Nee thx dat je 1 van het irritante groepie eruit hebt geknald!
pi_32948103
Roel zal nu wel proberen of ie op Lieske kan gaan liggen...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_32948176
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:07 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ach, de bouquetreeks zou zich voor zo'n verhaallijn niet schamen.
Nou... dat weet ik zo net nog niet.
Daar hoort toch meestal wel een dokter of minimaal een MOOIE man/vrouw in thuis.
En niet iemand met een minipikkie of zonder vlees op haar lichaam.
pi_32949349
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 01:49 schreef StarGazer het volgende:
Mwuhahahaha, lekker voor je Roel
Idd
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2005 @ 17:46:04 #73
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32949721
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 16:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Roel zal nu wel proberen of ie op Lieske kan gaan liggen...
Yep. En Lieske is er, net als Dido, dom genoeg voor.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_32949921
Roel wordt nu vast als dat arme jungske in beeld gebracht en Joost als de clown, ik denk dat Roel gaat winnen, die 10.000 heeft hij dan voor zijn eigen prijzenpot gewonnen. Joost wordt tweede.
  Trouwste user 2022 vrijdag 9 december 2005 @ 18:17:36 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_32950425
Hummie kennende kiest ze idd voor Roel

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')