De reactie van Tong80 gaf de doorslag om te reageren.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
DJIEZUS!!! Heb ík dat getypt?
Het zal de snelheid zijn geweest
gaat zich schamen
V.
Als het gaat tussen Joost en Ingrid, denk ik dat er toch meer voor Joost gebeld gaat worden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:48 schreef Sonique het volgende:
Ik begin trouwens wel een donkerbruin vermoeden te krijgen dat Ingrid BB zal gaan winnen.
mee eens. Zonder Roel en Dido was BB nog saaierquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:29 schreef VirtualPOM het volgende:
Hopelijk wint Roel. Ik vind BB zonder Dido al niks meer aan eigenlijk. Nu gebeurd er helemaal niks meer. Ik hoop dat de Lieske aanhangers hun ogen openen deze week en niet meer op haar stemmen. Ik stem sowieso niet meer, want aan de exit van zowel menno als chantal als rob als dido heb ik een naar gevoel overgehouden. Ik denk dat er nu niemand meer is die twijfelt aan de opdrechtheid van Talpa. Onze stemmen tellen niet!!
Zonder hen hadden ze 6 weken de stekker eruit kunnen trekken. De verhaal lijnen zijn nu wel op en wordt het de laatste weken uitzitten. Denk dat ik de streams maar wat minder ga volgen en de reguliere uitzending helemaal skip.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
mee eens. Zonder Roel en Dido was BB nog saaier
Ik wel, op Joost!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:29 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik stem sowieso niet meer
'Verhaallijnen'?quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:39 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Zonder hen hadden ze 6 weken de stekker eruit kunnen trekken. De verhaal lijnen zijn nu wel op
Ach, de bouquetreeks zou zich voor zo'n verhaallijn niet schamen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
'Verhaallijnen'?
Je bedoelt dat maandenlange, oeoeoeoeoeoeoeoervervelende Dido-ziet-Roel-wel-zitten-Roel-loopt-standaard-zijn-lul-achterna-Dido-twijfelt-Roel-doet-zielig-Dido-slaapt-bij-Roel-Dido-slaapt-niet-bij-Roel-'dus'-Roel-bekt-met-een-ander-Dido-is-zielig-Roel-betuigt-spijt-Roel-bekt-nogmaals-met-een-ander-Dido-is-boos-Roel-doet-weer-alsof-hij-spijt-heeft-Dido-vergeeft-hem-Dido-slaapt-weer-welniet-bij-Roel-Roel-laat-zich-afrukken-door-die-barmuts-Dido-heeft-niks-door-Dido-krijgt-later-wel-wat-door-Dido-boos-Roel-zielig-Roel-boos-Dido-zielig-Dido-twijfelt-Roel-heeft-een-stijve-Roel-wil-wel-Dido-wil-niet-Dido-wil-wel-Roel-wil-altijd-Dido-is-sip-Roel-mist-'genegenheid'-Dido-twijfelt-Roel-wil-maar-één-ding-gedoe?
Maar natuurlijk...
V.
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hoop dat Roel ergens in stikt.
Het liefst in gekookte lichaamsdelen van Nathalie.
Hhahahaha ja idd! Was zoooo een vette verhaallijn..spannennddddd!!!! Nee thxquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
'Verhaallijnen'?
Je bedoelt dat maandenlange, oeoeoeoeoeoeoeoervervelende Dido-ziet-Roel-wel-zitten-Roel-loopt-standaard-zijn-lul-achterna-Dido-twijfelt-Roel-doet-zielig-Dido-slaapt-bij-Roel-Dido-slaapt-niet-bij-Roel-'dus'-Roel-bekt-met-een-ander-Dido-is-zielig-Roel-betuigt-spijt-Roel-bekt-nogmaals-met-een-ander-Dido-is-boos-Roel-doet-weer-alsof-hij-spijt-heeft-Dido-vergeeft-hem-Dido-slaapt-weer-welniet-bij-Roel-Roel-laat-zich-afrukken-door-die-barmuts-Dido-heeft-niks-door-Dido-krijgt-later-wel-wat-door-Dido-boos-Roel-zielig-Roel-boos-Dido-zielig-Dido-twijfelt-Roel-heeft-een-stijve-Roel-wil-wel-Dido-wil-niet-Dido-wil-wel-Roel-wil-altijd-Dido-is-sip-Roel-mist-'genegenheid'-Dido-twijfelt-Roel-wil-maar-één-ding-gedoe?
Maar natuurlijk...
V.
Nou... dat weet ik zo net nog niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:07 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ach, de bouquetreeks zou zich voor zo'n verhaallijn niet schamen.
Yep. En Lieske is er, net als Dido, dom genoeg voor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Roel zal nu wel proberen of ie op Lieske kan gaan liggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |