Als de emoties hoog oplopen verdringt de primitieve emotie alle herinneringen aan overbodige franje als het Groene Boekje en komt de rauwe essentie van de gedachte naar bovenquote:
Sowiets, jâh.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:39 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Als de emoties hoog oplopen verdringt de primitieve emotie alle herinneringen aan overbodige franje als het Groene Boekje en komt de rauwe essentie van de gedachte naar boven.
En dat zegt een CHANTALFAN??!!!!!quote:Op donderdag 8 december 2005 22:41 schreef BB5kijker het volgende:
Jammer dat Dido weg is. Omdat ze zo leuk is? nee, het is een afschuwelijk mens, maar nu Dido weg is, wordt Roel waarschijnlijk populairder. Dat zou bijzonder jammer zijn...
Kan niet hetzelfde zeggen over dat laatste.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:57 schreef tong80 het volgende:
Ik verbaas me er steeds over dat ik het met Verbal eens ben en hem op niet één taalfout kan pakken.
Werkelijk? Of begrijp ik de boodschap verkeerd?quote:Op donderdag 8 december 2005 22:43 schreef Asics het volgende:
nou en hij heeft r toG al gePAALd
Ik? Fan? Hahaha!quote:Op donderdag 8 december 2005 22:42 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
En dat zegt een CHANTALFAN??!!!!!
Ja Chan mist de camera's wel zag ik vandaag.......quote:
Volgens mij wordt Roel juist niet populairder, maar eerder omgekeerd. Hij is Dido kwijt, mag niet roken en heeft Lieske als plaaggeest in zijn nek. Lieske zegt alles wat in d'r kop komt, dus als hij sjaggerijnig is, kan hij helemaal niets hebben en zal zeker boos worden. Ik kan er bijna niet op wachtenquote:Op donderdag 8 december 2005 22:41 schreef BB5kijker het volgende:
Jammer dat Dido weg is. Omdat ze zo leuk is? nee, het is een afschuwelijk mens, maar nu Dido weg is, wordt Roel waarschijnlijk populairder. Dat zou bijzonder jammer zijn...
Ik hoop het! Want laten we wel wezen: die heeft hij niet verdiend.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:50 schreef DaveMasteR het volgende:
Straks vordert Big Brother zijn 10.000 euro ook nog terug op een slinkse manier.
Of zo'n Ed-actie; "ik ga niet". Arm kind. Hij was zo overtuigd van een finaleplaats samen met Dido. Laten we hopen dat hij volgende week vertrekt. Kan hij weer naar haar toe. En niet onbelangrijk: wij zijn van hem af.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:58 schreef Bocaj het volgende:
Ik denk dat Roel er volgende week uitvliegt!
Daarna gaat hij het BB huis kraken...
Als ik moest kiezen (met pistool op m'n hoofd enzo) tussen Roel en Natte Lie, dan zie ik Natte Lie toch echt veel liever gaan dan Roel...quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:03 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Of zo'n Ed-actie; "ik ga niet". Arm kind. Hij was zo overtuigd van een finaleplaats samen met Dido. Laten we hopen dat hij volgende week vertrekt. Kan hij weer naar haar toe. En niet onbelangrijk: wij zijn van hem af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |