Jaaaquote:Op maandag 19 december 2005 10:37 schreef Fliepke het volgende:
Murloc pet winnen?
http://games.fok.nl/prijsvraag.php?prid=67
Denk dat jullie dat wel leuk vinden
murlocs zijnquote:Op maandag 19 december 2005 11:44 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb echt een schijthekel aan Murlocs, daarom wil ik hem zodat ik hem in zijn eentje naar Molter Core kan sturen en dan lekker zitten en kijken wat er gebeurt
Iemand goed met timezones?quote:WarCry Network has announced that they will be hosting a devchat with Blizzard World of Warcraft developers on Monday, December 19, 2005 at 9 PM EST/6 PM PST. In attendance will be Jeff "Tigole" Kaplan and Tom "Kalgan" Chilton as well as Caydiem. Everyone is welcome to attend and come prepared with questions for the developers! Login to:
Server: irc.warcry.com
Port: 6667
Channel: #wow.
Snowballs + Net wegvliegen van Flightmaster = Ineens op je bestemmingquote:Op maandag 19 december 2005 12:49 schreef gifkip het volgende:
Snowballs + Conjured Crystal Water + Blackwing Lair = AAAAARRRRGH.
Kut op met je snowball stunlock.
Interessant. Gewoon snowball gooien op iemand die net wegvliegt en hij of zij is meteen op de bestemming of wat?quote:Op maandag 19 december 2005 13:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Snowballs + Net wegvliegen van Flightmaster = Ineens op je bestemming
Yay !
Yep.quote:Op maandag 19 december 2005 13:59 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Interessant. Gewoon snowball gooien op iemand die net wegvliegt en hij of zij is meteen op de bestemming of wat?
Yay, die moet ik winnen, Murky ftw!quote:Op maandag 19 december 2005 10:37 schreef Fliepke het volgende:
Murloc pet winnen?
http://games.fok.nl/prijsvraag.php?prid=67
Denk dat jullie dat wel leuk vinden
Geweldig om de sneeuwbal verhalen op de forums te lezen. Bij Baron Geddon de bom in het midden van de raid stunlocken met sneeuwballenquote:Op maandag 19 december 2005 14:26 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Yay, die moet ik winnen, Murky ftw!
En de sneeuwballen zijn ook geweldig
Tanks stunnen bij de bats in ZG die zichzelf opblazenquote:Op maandag 19 december 2005 15:33 schreef kipknots het volgende:
[..]
Geweldig om de sneeuwbal verhalen op de forums te lezen. Bij Baron Geddon de bom in het midden van de raid stunlocken met sneeuwballenEn hunters stunnen tijdens pulls ed.
Ja want dat is wel vet spannend natuurlijk.quote:Op maandag 19 december 2005 16:52 schreef SolidArt het volgende:
Hoe kun je je nou vervelen...
Als je niets te doen hebt ga je toch geld verdienen...
Vooral overdag, wanneer de servers vrij leeg zijn.
Frostsaber plans, crusader enchant, dark iron ore en thorium binnenslepen, guardian stones etc etc etc etc.
Naast Winterspringquote:Op maandag 19 december 2005 18:19 schreef Richardfun het volgende:
waar zit hiyal? (weet dat je er niet in hoort te kunnen, maar hoe kom je er?)
Die is kjoetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |