Ja ja onze vorstin gaat de handen uit de mouwen steken en de hele familie doet gezellig mee. Ook Jan peter laat zien dat ie het goed meent, ja hij kan natuurlijk niet achterblijven. Wie vindt dit een goed initiatief eigenlijk ?quote:Koningin Beatrix gaat in zorgcentrum werken
Uitgegeven: 8 december 2005 17:10
Laatst gewijzigd: 8 december 2005 17:38
DEN HAAG/AMERSFOORT - Koningin Beatrix gaat zaterdag als vrijwilligster helpen in een zorgcentrum in Amersfoort. Ze doet dat in het kader van Make a Difference Day (MADD), de landelijke vrijwilligersdagen vrijdag en zaterdag. MADD is een van de nationale activiteiten in het kader van het zilveren regeringsjubileum van koningin Beatrix.
Ook andere leden van de koninklijke familie steken deze dagen de handen belangeloos uit de mouwen. Prins Constantijn en prins Pieter-Christiaan fluiten bij voetbalvereniging CJVV in Amersfoort ieder een helft van een wedstrijd voor gehandicapten. Prinses Laurentien pakt levensmiddelen in bij de Voedselbank in Lelystad.
Prins Bernhard en prinses Annette assisteren bij gezinsvervangend Mappa Mondo in Wezep en prins Maurits en prinses Marilène serveren bij Happietaria in Groningen een diner aan asielzoekers en hun gezinnen.
De jonggehuwden prins Floris en prinses Aimée nemen deel aan een actie van de Vrijwillige Politie in Maastricht.
Balkenende
Minister-president Balkenende wil niet achterblijven en slaat in Lopik aan het kokkerellen voor gasten van de vereniging de Zonnebloem. Ook andere politici hebben zich laten strikken door het nobele initiatief, net als de vice-voorzitter van de Raad van State, Herman Tjeenk Willink, al houdt die het bij verhalen vertellen.
Die doet toch iets met bomen ?quote:Op donderdag 8 december 2005 19:25 schreef nixxx het volgende:
Margriet doet dat constant, die is erg druk voor het rode kruis
Apart, volgens mij is ie toch al een tijdje wijlen... Zal wel Jr zijn ;-)quote:Prins Bernhard
http://www.rodekruis.nl/eservice/persbericht.phtml?nieuws_id=50quote:
Maar Bea doet ook al heel veel volgens mij.... maar het is iig goed dat die politici nu eens iets voor "het volk" doenquote:Vooraanstaande leden van de wereldgemeenschap, belangrijke vertegenwoordigers van het Internationale Rode Kruis en de Rode Halve Maan, bekende juristen en wetenschappers hebben bijgedragen aan deze bloemlezing als huldeblijk aan de inzet van Prinses Margriet voor het Rode Kruis/de Rode Halve Maan. De Prinses is al vier decennia vrijwilliger, eerst op lokaal niveau, daarna nationaal en toen internationaal.
Te koud.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:13 schreef Steijn het volgende:
Welk zorgcentrum? Dan ga ik even kijken zaterdag.
geef gewoon toe dat ze niet 40 uur p/week werkt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 07:02 schreef Baleog het volgende:
ik heb niet echt het idee dat de koningin normaal uit haar neus zit te vreten, volgens mij heeft ze vaak genoeg een druk schema
Waarom zou dat geen werken zijn eigenlijk. 1 keer is het leuk, maar de koningin doet het jaar in jaar uit.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:51 schreef Cheesecake het volgende:
Volgens mij werkt de Koningin harder dan wij denken, het zal heus niet bestaan uit alleen maar lintjes doorknippen en handjes schudden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |