Weekopdracht gehaald, Dildo en Natte Lie weg. Maar wel drank, dus Roel gaat dan uit zijn koekepan en gaat met Lieske rommelen.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:34 schreef melke het volgende:
Talpa site:
Maar naast de Exit heeft Big Brother ook nog een speciale verrassing, die voor één van de Bewoners heel emotioneel zal worden.
Of de verrassing is: Naast een normale exit, vrijwillige exit van Dido en dat wordt emotioneel voor Roel.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weekopdracht gehaald, Dildo en Natte Lie weg. Maar wel drank, dus Roel gaat dan uit zijn koekepan en gaat met Lieske rommelen.
als dat gebeurd zie ik Roel ook nog vrijwillig exit gaanquote:Op donderdag 8 december 2005 18:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Of de verrassing is: Naast een normale exit, vrijwillige exit van Dido en dat wordt emotioneel voor Roel.
Dat zou kunnen. Er hangt toch iets vaags rondom dat dagboekkamer gebeuren van haarquote:Op donderdag 8 december 2005 18:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Of de verrassing is: Naast een normale exit, vrijwillige exit van Dido en dat wordt emotioneel voor Roel.
Hebben ze je vrijgelaten?quote:Op donderdag 8 december 2005 18:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
vervolg
Doet ze raarder dan anders eigelijk.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:42 schreef melke het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Er hangt toch iets vaags rondom dat dagboekkamer gebeuren van haar
Nee, maar ze was toen overstuur. Ze wilde er niet eens met Nathalie over praten, alleen maar vaag. Daarna een gesprekje met Roel en Nathalie over geld en een exit, wat wel leek of het haar opluchte. 24 uur naar het eerste DBK gesprekje moest ze weer naar de DBK, daarna is ze weer de oude Dido.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Doet ze raarder dan anders eigelijk.
Ja, als je van saaie tv houdt. Als Joost gaat dan gebeurt er geen reet meer en als Lieske gaat krijg je 1 gelukkige grote groep. Met andere woorden, saai!!quote:Op donderdag 8 december 2005 18:47 schreef Bartoli het volgende:
joost en lies gaan ofzo lijkt me veel beter
Haha ik zie het al helemaal gebeurenquote:Op donderdag 8 december 2005 18:48 schreef Dropkick het volgende:
Het mooiste zou zijn in de live uitzending dat Bridget zegt:hallo bewoners,en dat Naat dan gaat zwaaien met haar zandhand,hallooooooooo Bridget.
Ze had het er met Roel over of hij zou vertrekken voor geld en Roel zei toen voor 30000 peer ik hem,en daarna zei Dido:Ok opgelost.Sindsdien is ze weer normaal.Dus daarom mijn mening dat Roel er wel eens uit kan gaan.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:47 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, maar ze was toen overstuur. Ze wilde er niet eens met Nathalie over praten, alleen maar vaag. Daarna een gesprekje met Roel en Nathalie over geld en een exit, wat wel leek of het haar opluchte. 24 uur naar het eerste DBK gesprekje moest ze weer naar de DBK, daarna is ze weer de oude Dido.
Maar ja, ik zal het me wel verbeelden
Nou voor hetzelfde geld heeft ze toen kritiek gekregen in de DBK, dat grijpt haar ook aan en wil ze niet aan de grote klok hangenquote:Op donderdag 8 december 2005 18:47 schreef melke het volgende:
[..]
Nee, maar ze was toen overstuur. Ze wilde er niet eens met Nathalie over praten, alleen maar vaag. Daarna een gesprekje met Roel en Nathalie over geld en een exit, wat wel leek of het haar opluchte. 24 uur naar het eerste DBK gesprekje moest ze weer naar de DBK, daarna is ze weer de oude Dido.
Maar ja, ik zal het me wel verbeelden
quote:Op donderdag 8 december 2005 18:48 schreef Dropkick het volgende:
Het mooiste zou zijn in de live uitzending dat Bridget zegt:hallo bewoners,en dat Naat dan gaat zwaaien met haar zandhand,hallooooooooo Bridget.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |