Brabantse?quote:Op donderdag 8 december 2005 18:07 schreef __Saviour__ het volgende:
ik heb het nog nooit op..
In dobbeltjes door de nasi, ook niet te versmaden.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:54 schreef soylent het volgende:
Wie kent Smac® niet? Smac® is super, waarom wil niemand me nou gelovenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Levert dit nou nog iets op zo'n topic dat door en door verwrongen is met sluikreclame?quote:Op donderdag 8 december 2005 18:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
In dobbeltjes door de nasi, ook niet te versmaden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of in een koude macaroni-salade.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga voor minstens 10 blikken.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:18 schreef Pimtendo het volgende:
[..]
Levert dit nou nog iets op zo'n topic dat door en door verwrongen is met sluikreclame?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lijkt me wel het minste. Effe mailtje met link doen uitgaan naar Unilever..quote:Op donderdag 8 december 2005 18:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ga voor minstens 10 blikken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alle moeders doen het door de macaroni, maar dat maakt die vieze macaroni nou juist zo eetbaar!quote:Op donderdag 8 december 2005 18:20 schreef schatje het volgende:
Smac is zo goor. Mijn moeder deed het altijd door de macaroni.
Yeah de mijne ook en de saus was dan ketchup yuk yuk en nog eens yuk......quote:Op donderdag 8 december 2005 18:20 schreef schatje het volgende:
Smac is kei lekkerquote:Op donderdag 8 december 2005 18:20 schreef schatje het volgende:
Ik snap ook niet dat ze het niet marketen als Smacaroni...quote:Op donderdag 8 december 2005 18:35 schreef soylent het volgende:
Soylent Eet Tip: Kleine blokjes Smac® in de macaroni!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ingrediëntenquote:Op donderdag 8 december 2005 18:45 schreef Erosjuhhh het volgende:
waar is smac van gemaakt dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je dat niet doet watertanden weet ik het niet meer...quote:
is dus gewoon uitval vlees.. bij product.. wat je overhoud na t kippetje onleden en portioneren.. niks vies dus.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:55 schreef Pimtendo het volgende:
[..]
Als je dat niet doet watertanden weet ik het niet meer...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn idee: ik ben een echte Smac®aholic, een fan van het vroege uur. Als kind was ik al dol op die sleuteltjes die erbij geleverd worden om het blikje open te krijgen. Innovatief spul, reeds in de jaren zeventig!quote:Op donderdag 8 december 2005 18:56 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
is dus gewoon uitval vlees.. bij product.. wat je overhoud na t kippetje onleden en portioneren.. niks vies dus.
quote:Op donderdag 8 december 2005 17:56 schreef luciano het volgende:
100 gram wangslijmvlies van Ingrid
100 gram gel van Joost
100 gram wiet van Roel
100 gram tandpasta van Lieske
100 gram zweetvoetengeur van Nathalie
100 gram kipfilet van Dido
Goed kneden , kleine garnaaltjes ballen van draaien , plat slaan met de knuffel van Dido , op een dienblad bakken op een goedgevulde vuurkorf , en vervolgens serveren op een trictrac_bordje
[afbeelding]
Eet smakelijk
Dat had je nou niet moeten zeggenquote:Op donderdag 8 december 2005 18:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Ingrediënten
Varkensvlees 46%, kippenseparatorvlees 30%, water, aardappelzetmeel, varkensvet, zout, stabilisator (E451, E452), specerijen, suiker, aroma's, antioxidant (E301), smaakversterker (E621), conserveermiddel (E250)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop