Zolder heeft dan net een gloednieuwe asfaltlaag.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:47 schreef Tommeh het volgende:
Leuke foto's hoor!
Ik las net dat Five ook naar zolder komt 7 april! Gezellig
29 april? Bedoel je niet 19 april? Als je tenminste de HTS-A- Circuitdag bedoelt. Uiteraard de grote variant!quote:Op maandag 27 maart 2006 21:59 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Topic weer eventjes klein beetje leven inblazen, + tvp.
Ik ga op 29 april op Zandvoort meedoen met een studenten circuitdag. Weet iemand of op dit soort dagen het normale circuit gebruikt wordt of de kleine variant?
Sorry typo, inderdaad 19 april. Met een Fiesta..quote:Op maandag 27 maart 2006 22:05 schreef Taxi het volgende:
[..]
29 april? Bedoel je niet 19 april? Als je tenminste de HTS-A- Circuitdag bedoelt. Uiteraard de grote variant!![]()
Hoe wil je anders zo'n 50 auto's op de baan krijgen?!
Met wat voor auto kom je?
Kee!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:49 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Sorry typo, inderdaad 19 april. Met een Fiesta..
Ik kom met de speedsterclub, met deze dus:quote:Op maandag 3 april 2006 13:32 schreef Mex_ het volgende:
Wie gaan er naar de clubspecialsdag op de 23e?
ik kom (onee dat wist je alquote:Op maandag 3 april 2006 13:32 schreef Mex_ het volgende:
Wie gaan er naar de clubspecialsdag op de 23e?
Dan ben ik er ook, althans zondag en maandag waarschijnlijk. Zaterdag is er sowiso VLN race, dus dan kan er helaas weer niet zelf gereden worden.quote:Op maandag 3 april 2006 22:36 schreef daNpy het volgende:
Volgend weekend misschien even koekeloeren op de Ring
Klopt het dat de eerste bocht na het rechte stuk aangepast is? De berichten spreken elkaar tegen en op de foto's van de verbouwing en asfaltering van het circuit die ze op de site hebben gezet, zie ik alleen maar aanpassingen aan de 1e chicane...quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:45 schreef Tommeh het volgende:
Zonde five! Het was echt een leuke dag. Zolder is erg positief veranderd, leuke snelle chicane en erg strak asfalt. Binnenkort wel wat foto's!
Ow, dan heeft hij blijkbaar zijn koppeling wel op tijd kunnen fixxen, daar trapte hij nl doorheen aan het einde vd dag op Assen.quote:Op maandag 10 april 2006 14:43 schreef Don_Tom het volgende:
Grappig, ik heb afgelopen vrijdag in diezelfde e36 meegereden op Zolder
@Tommeh: ja dus
Heb je daar filmpjes van?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:28 schreef Tommeh het volgende:
Ik heb m niet heel veel zien rijden. Wel bij het sprintje.
Gisteren nog naar Zolder geweest. 's Ochtends bij de instructie van 'deelnemers' en 's middags had een vriend van me ( van het e30 projectje ) met een sierra gereden. Lekker weer gehad alleen wel veel schade gevallen van andere deelnemers. 2 over de kop en nog 2 andere plat tegen een muur gegaan. Aan het einde van de dag was er nog een driftuurtje waarbij de meest opvallende drifter toch wel een mede instructeur was met een peugeot 106! Geweldig!
Helaas niet, maar t was wel ontzettend knap hoe verschrikkelijk hard hij dat ding ingooide. Echt ongelofelijk!quote:
en ik ben er absoluut ook weer bij, de gehele dag, voorzien van kegelcameraquote:Ik zal er zekers bij zijn! Geen Circuitdag zonder Taxi (nr. 051)!![]()
Nou dat was wel degelijk driften. Vorig jaar was de beste figuur nog 5e geworden in het belgische driftkampioenschap (ook in de 106 rally ). De Coronelletjes hadden daar nog tevergeefs lopen klagen daarover.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
peugeot 106 is toch een voorwielaandrijver, daar is toch geen drift aan
achja het gallen met die bakken blijft inderdaad altijd wel leuk.
jouw sierra is nog wel heel hoop ik
Op de heenweg: regenquote:Op vrijdag 14 april 2006 10:11 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
T'is hardstikke nat, anders was ik ook nog wel even gekomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |