er reden 2 rode (uiterlijk weinig verschil behalve andere spiegels)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:11 schreef pr0f het volgende:
Een rode toevallig? Rustig door de bochten maar vol op de rechte stukken?
quote:Denk ook wel dat het deels door het snelheidsverschil komt tussen de 'racers' en de straatauto's. Ik weeg 1600 KG en sta op straatbanden. E30 racer weegt misschien 1100 KG en staat op slicks. Daardoor kunnen ze veel later aanremmen. Ik kwam tot 210 km/u denk ik op het rechte stuk maar moest daarna alweer remmen bij het 150 meter bord om niet in de grindbak te liggen. E30's kunnen dan nog even door doordat de remafstand veel korter is. Kunnen ook nog eens harder door de bocht dus hoeven ook minder hard te remmen.
de meeste mensen zag ik bos uit iets meer aan de buitenkant rijden, maar als ik van de binnenkant naar buiten stuur dan kan dat complete stuk volgas, en dat gaf voor mijn gevoel wat meer stabiliteit in de auto. Was wel de eerste keer op zandvoort dus moet nog wat meer ervaring op doen. Hoe hard ik bos uit uit kwam weet ik niet , maar het is bijna bovenin 4e versnelling.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:04 schreef Five_Aces het volgende:
Mooi filmpjeZelfde lijn eigenlijk als ik ook probeerde te volgen maar ik zat voor de allerlaatste bocht steeds wat meer aan de buitenkant. Hoe hard kwam je bos uit door meer naar binnen te zitten? Zie jou ok pas remmen bij het 100 meter bord op het rechte stuk, daar had ik al 50 meter meer nodig.
Het filmpje kijken is ook best lastig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:02 schreef pr0f het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2805670877298597523
videotje van afgelopen zaterdag zandvoort. Het stabiel houden van de camera is best lastig overigens.
In de behendigheidsproef jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:22 schreef daNpy het volgende:
Zo, vandaag de circuitdag gehad met onze vereniging.
Tussen alle turbo's en BMW's ben ik derde geworden
DAF powerrrrrrrrrrrrrr
Tell me about it... Goedkope zomerbanden en koud al helemaal nietquote:
gelukkig niet van de baan geraakt alleen flinke schuiverquote:Op zondag 26 februari 2006 14:50 schreef Goingin het volgende:
Reden ook dat ik in de bocht waar ddx later achterstevoren ging al dwars was gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |