abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35034385
Laatste inschrijfdatum voor 23 april is 6 april.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
  maandag 13 februari 2006 @ 13:57:23 #202
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_35034849
Oh dan heb ik nog genoeg bedenk & preparatie tijd
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_35046682
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:11 schreef pr0f het volgende:
Een rode toevallig? Rustig door de bochten maar vol op de rechte stukken?
er reden 2 rode (uiterlijk weinig verschil behalve andere spiegels)
  maandag 13 februari 2006 @ 21:47:33 #204
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_35055728
Heb gehoord dat die gecrashte bmw behoorlijk lomp aan het rijden was en dat vooral de bijrijder er wat minder fijn uitgeklommen was. Wat ik aan reacties van enkele ooggetuigen op het circuit gelezen heb doet mij neigen naar 'bannen van het circuit voor het leven'. Zoals eerder al werd vermeld in dit topic schijnen er zo'n beetje 2 soorten trackdays te zijn te weten 'oude brikkies trackdays' en 'leuke circuitauto-trackdays (lotus, subaru, e36 m3s)'. Schijnt dat het bij deze dag een beetje door elkaar ging en dat menig type 2 rijder gevreesd heeft voor schade door onbesuisde acties van '200 euro brikkies' (zoals men dat noemt). Kan ik me iets bij voorstellen.
Life is too short don't stress every day
  maandag 13 februari 2006 @ 23:54:11 #205
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_35061920
Die bijrijder werd door iemand anders in een soort houtgreep overeind gehouden met zijn armen omhoog toen we er langs kwamen.

Denk ook wel dat het deels door het snelheidsverschil komt tussen de 'racers' en de straatauto's. Ik weeg 1600 KG en sta op straatbanden. E30 racer weegt misschien 1100 KG en staat op slicks. Daardoor kunnen ze veel later aanremmen. Ik kwam tot 210 km/u denk ik op het rechte stuk maar moest daarna alweer remmen bij het 150 meter bord om niet in de grindbak te liggen. E30's kunnen dan nog even door doordat de remafstand veel korter is. Kunnen ook nog eens harder door de bocht dus hoeven ook minder hard te remmen.

[ Bericht 68% gewijzigd door Five_Aces op 14-02-2006 00:31:10 ]
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_35063234
Van ander forum:


Eerdere waarschuwing:


Klap:
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
  dinsdag 14 februari 2006 @ 12:43:28 #207
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_35072084
quote:
Denk ook wel dat het deels door het snelheidsverschil komt tussen de 'racers' en de straatauto's. Ik weeg 1600 KG en sta op straatbanden. E30 racer weegt misschien 1100 KG en staat op slicks. Daardoor kunnen ze veel later aanremmen. Ik kwam tot 210 km/u denk ik op het rechte stuk maar moest daarna alweer remmen bij het 150 meter bord om niet in de grindbak te liggen. E30's kunnen dan nog even door doordat de remafstand veel korter is. Kunnen ook nog eens harder door de bocht dus hoeven ook minder hard te remmen.


Ik had begrepen dat er toch alleen op de rechte stukken ingehaald mocht worden? Tis geen fucking race.
Life is too short don't stress every day
  zaterdag 18 februari 2006 @ 15:02:32 #208
11731 pr0f
Hit any user to continue
pi_35221686
http://video.google.com/videoplay?docid=-2805670877298597523
videotje van afgelopen zaterdag zandvoort. Het stabiel houden van de camera is best lastig overigens.
Renault 5 GT Turbo. 120 pk, 848 kg, 0-100 in 7.8 sec.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 18:04:00 #209
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_35227518
Mooi filmpje Zelfde lijn eigenlijk als ik ook probeerde te volgen maar ik zat voor de allerlaatste bocht steeds wat meer aan de buitenkant. Hoe hard kwam je bos uit door meer naar binnen te zitten? Zie jou ok pas remmen bij het 100 meter bord op het rechte stuk, daar had ik al 50 meter meer nodig.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  zondag 19 februari 2006 @ 00:09:15 #210
11731 pr0f
Hit any user to continue
pi_35241824
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 18:04 schreef Five_Aces het volgende:
Mooi filmpje Zelfde lijn eigenlijk als ik ook probeerde te volgen maar ik zat voor de allerlaatste bocht steeds wat meer aan de buitenkant. Hoe hard kwam je bos uit door meer naar binnen te zitten? Zie jou ok pas remmen bij het 100 meter bord op het rechte stuk, daar had ik al 50 meter meer nodig.
de meeste mensen zag ik bos uit iets meer aan de buitenkant rijden, maar als ik van de binnenkant naar buiten stuur dan kan dat complete stuk volgas, en dat gaf voor mijn gevoel wat meer stabiliteit in de auto. Was wel de eerste keer op zandvoort dus moet nog wat meer ervaring op doen. Hoe hard ik bos uit uit kwam weet ik niet , maar het is bijna bovenin 4e versnelling.
Renault 5 GT Turbo. 120 pk, 848 kg, 0-100 in 7.8 sec.
pi_35242684
Leuk filmpje, maar die kerel in aan het begin met die alfa 75...wat een idioot. ( inhalen onder geel e.d. )

Bos uit is normaal toch echt een bocht van relatief lang buiten blijven. Zo maak je de bocht een stuk minder scherp voor je zelf en kun je in een veel rechtere lijn uitaccelereren maar dit heeft dan ook met de bocht van te voren te maken.
  zondag 19 februari 2006 @ 03:11:01 #212
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_35245408
Ja precies hetzelfde dacht ik eigenlijk ook. Maar ik reed er ook voor het eerst dus kan zijn dat anders handiger is Diegene die dan de binnenkant nemen komen dan wel voor je uit en had het idee dat je er dan met uikomen wel weer op in loopt door een hogere snelheid maar goed blijf er dan toch achter omdat het anders zo blijft.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_35247749
Ja, ach met een trackday maakt het in principe niet uit en kun je daar redelijk makkelijk even buiten blijven om iemand voorbij te laten. Wat natuurlijk niet slim is ineens rechts blijven rijden uit de kumhobocht (bocht voor bosuit ).

Als het een race is blijf je daar voor de ideale lijn buiten en stuur je laat in. Als je aan het verdedigen bent zal je redelijk rechts moeten blijven en diegene achter je af moeten houden zodat hij dus ook niet weer binnendoor kan steken. Jezelf breed maken.
Als je iemand voorbij wil en hij rijdt redelijk verdedigend maar je hebt wel evenveel vermogen kun je leuk met 'm spelen als je van te voren een beetje aandringt maar het jezelf niet te moeilijk maakt zul je er wellicht de vorige bochten achter blijven zitten. Hij zal bosuit iets scherper aansturen en er zo ook weer iets minder hard uitkomen. Jij doet dan het tegenovergestelde, lang buiten blijven en binnendoor komen. Je neemt iets meer snelheid mee en je hebt een heel rechtstuk om daarvan te profiteren. Bovendien zit je meteen al aan de goede kant.
  maandag 20 februari 2006 @ 21:42:16 #214
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_35305275
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 15:02 schreef pr0f het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2805670877298597523
videotje van afgelopen zaterdag zandvoort. Het stabiel houden van de camera is best lastig overigens.
Het filmpje kijken is ook best lastig. Maar evengoed wel leuk om weer eens zoiets te zien.

Je wordt op een gegeven moment ingehaald (op 6.58 ongeveer) door een witte auto met rode achterbumper. What the hell was dat?! Een verdwaalde Scud-raket? Wat is dat ding ongehoord snel!
Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
pi_35310280
leuk filmpje, in 't vervolg een statief in je steelpankarretje monteren

je kan aardig meerijden met die E30
ik denk dat de scud-raket een bmw compact is
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_35313003
Ziet er anders uit, honda achtig misschien? Is niet echt duidelijk te zien.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 00:17:58 #217
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_35313263
Ik dacht eerst een Evo (reed ook ee Evo rond met wit en rood) maar aan de achterlichten te zien is dat hem niet.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_35314376
Misschien toch die evo, veel tractie uit een langzame bocht en zelfde kleuren. Moeilijk te zien hoor.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 11:40:01 #219
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_35321193
Is 'm wel, die evo want hij heeft ook 'n deels rode achterspoiler:

Life is too short don't stress every day
pi_35321521
Moet wel kunnen inderdaad, ze rijden onder de 2.00 op zandvoort.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 12:06:29 #221
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_35322065
Echt een duivel van een machine! Als je die beelden ziet; dat apparaat gaat er met zo'n ontzettend snelheidsverschil er vandoor. Niet normaal gewoon!

Destijds (op een HTS-Circuitdag) een keertje Theo vd Berg een klein uurtje laten knallen op Zandvoort (demo-uurtje) tegen heel wat exotisch spul (Maranello, NSX, Viper, Porsche). Was een geweldig gezicht hoe die dikke wagens door een "Golfje" helemaal aan gort werden gereden (een eh... Golfje Kitkar WRC Rally). Was bijna te zielig om te aanschouwen.
Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
pi_35322714
Heeft iemand afgelopen zaterdag of zondag nog gereden op zandvoort? Ik was op vakantie in het park er naast, en heb heel wat uurtjes aan de baan staan kijken
  zaterdag 25 februari 2006 @ 22:22:19 #223
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_35492168
Zo, vandaag de circuitdag gehad met onze vereniging.

Tussen alle turbo's en BMW's ben ik derde geworden

DAF powerrrrrrrrrrrrrr
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_35493759
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:22 schreef daNpy het volgende:
Zo, vandaag de circuitdag gehad met onze vereniging.

Tussen alle turbo's en BMW's ben ik derde geworden

DAF powerrrrrrrrrrrrrr
In de behendigheidsproef ja
Daar heb je weinig aan veel vermogen, meer aan laag gewicht en een kleine/wendbare auto

Je bent wel gepwnd door mijn Cupra
pi_35494402
Lol, klonk leuk daar
  zaterdag 25 februari 2006 @ 23:31:21 #226
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_35495280
Was het ook zeker
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_35505738
foto's?
pi_35505893
genoeg
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
  zondag 26 februari 2006 @ 13:26:35 #229
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_35507698
Op het AutoFans forum
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 26 februari 2006 @ 14:24:50 #230
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_35509409
Gelukkig niet geklopt door de DAF Maar de Cupra van Goinging was wel erg snel over die smalle stukjes asfalt Zomerbanden + koud werkt niet



RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_35509630
quote:
Op zondag 26 februari 2006 14:24 schreef Five_Aces het volgende:
Zomerbanden + koud werkt niet
Tell me about it... Goedkope zomerbanden en koud al helemaal niet
Maar toch zeer leuk om te doen

  zondag 26 februari 2006 @ 14:50:04 #232
129820 Goingin
Rot voor je
pi_35510376
Had er zelf ook last van, te weinig tijd om de banden om temperatuur te krijgen en te lang in de rij staan om het circuit op te kunnen.
Reden ook dat ik in de bocht waar ddx later achterstevoren ging al dwars was gegaan.

De Cupra hield zich erg goed op het circuit, wel veel onderstuur tijdens het rijden en tijdens de slalom met de velg een curb gepakt (butsje in de velg ) maar toch een heerlijke dag gehad.

pi_35527878
quote:
Op zondag 26 februari 2006 14:50 schreef Goingin het volgende:
Reden ook dat ik in de bocht waar ddx later achterstevoren ging al dwars was gegaan.
gelukkig niet van de baan geraakt alleen flinke schuiver


  maandag 27 februari 2006 @ 10:57:59 #234
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_35536288
Alleen straatauto's aanwezig? Geen circuitauto's?

Enne... Niet mogen inhalen... Dat vernam ik tenminste op het Autoforum... Was dat nu echt een onmogelijkheid? Is de baan te smal?

Ik ben er helaas nog nooit geweest. En misschien is het wat om daar eens een circuitdag te organiseren, als de mogelijkheden daar zijn, tenminste...
Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
pi_35538842
ja echt onmogelijk, kwa breedte vondi k het meer een buitenbaans kartbaan eigenlijk, op de oval na.
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
pi_35539054
Meer info is hier te vinden:

http://www.midland-circuit-lelystad.nl/

Het circuit is inderdaad qua formaat een (kleine) kartbaan en niet geschikt om met een aantal 'amateurs' tegelijkertijd te rijden, er waren geen circuitauto's aanwezig.


  maandag 27 februari 2006 @ 12:57:03 #237
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_35539086
Het is ook een Kartbaan normaal Is met Zandvoort of Assen totaal geen vergelijk maar je kan er ook net zo goed een dagje lol hebben
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  maandag 27 februari 2006 @ 18:24:41 #238
129820 Goingin
Rot voor je
pi_35549403
Van origine is het zelfs een stock-car baan, de kartbaan is er later bij gekomen.
De oval was dus eerst

Het is een perfecte baan voor de activiteiten die we er hadden
pi_35550392
precies leuke baan voor dagje fun
pi_35576238
Zier er leuk inderdaad. Houden ze daar ook geen driftcursussen toevallig?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:52:11 #241
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_35577457
Er zit een slipbaantje bij, maar volgens mij zijn de driftcurssusen daar niet. Ik dacht dat die op een andere baan waren, de RDW testbaan. Die ligt er ook vlak bij namelijk. Midland is meer een stockcar en kartbaan.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_35581638
klopt driftcursussen is op het rdw terrein

en slipcurssusen rdw terreein (paul maaskant) en anwb terein
  dinsdag 28 februari 2006 @ 22:30:21 #243
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_35589762
Ik ga zondag a.s. een driftcursus volgen bij prodrive, en dat is inderdaad op het rdw terrein

Welke banen heb je daar nu eigenlijk allemaal, het midland circuit, rdw-baan, anwb-anti-slipcursussen-circuit (of is dat hetzelfde als rdw-baan?), een of andere baan van de politie (of is dat ook een van eerdergenoemde banen?).....
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
pi_35591474
Ook maar even de foto;s van m'n wagen posten





pi_35593788
Was heel fok daar?
pi_35597505
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:26 schreef Tommeh het volgende:
Was heel fok daar?
Behalve jij
pi_35597545
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:57:53 #248
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_35597919
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:26 schreef Tommeh het volgende:
Was heel fok daar?
neen...
Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:59:09 #249
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_35597943
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:26 schreef Tommeh het volgende:
Was heel fok daar?
Calm down, please!
pi_35599224
\0/ maar het was wel leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')