Ik had het bij de 996 niet over een dry sump, die hadden ze niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:23 schreef Kolkie het volgende:
Euh, de gein van drysump is toch juist dat olieverplaatsing (in het carter) nvt. is? Of mis ik nu iets?
Ja het probeem is dat er altijd, in welke klasse dan ook, dat soort mensen meerijden. Je leert er mee omgaan en toch kan het fout aan. Genoeg in de praktijk meegemaakt helaas.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:23 schreef Kolkie het volgende:
Anyways, wat tommeh zegt is wel iets wat mij ook voor de toekomst bezig houd, hoe mijn project er tzt uit moet zien. Het moet wel een beetje fatsoenlijk doorkachelen maar ik heb niet zo heel veel trek in die do or die mensen om me heen met (met alle respect!) taxi's (), kadettjes en 325i's die niks te verliezen hebben. Aan de andere kant kost het klauwen vol geld MEER als je tussen de wat grotere jongen mee wilt blazen...
naja, we'll see.
Oh wacht verklaard even wat. Ik snapte dat ze die niet hadden, en dat er dus motoren ploften van de 996 ivm dat "probleem", daarom vroeg ik me dus af vanaf wanneer ze die fout hadden verbeterd. Bedoelde niet per se dus een drysump toevoegen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:28 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Ik had het bij de 996 niet over een dry sump, die hadden ze niet.
Ha misverstand, geen probleem. De 996 hadden en hebben dus geen drysump.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:38 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Oh wacht verklaard even wat. Ik snapte dat ze die niet hadden, en dat er dus motoren ploften van de 996 ivm dat "probleem", daarom vroeg ik me dus af vanaf wanneer ze die fout hadden verbeterd. Bedoelde niet per se dus een drysump toevoegen.
Slechte zaak is dit, je kan steeds beter zien dat de rekenmeesters de heerschappij binnen Porsche hebben overgenomen van de Engineers. Dat is wel eens anders geweest.quote:In de toekomst moeten ze alle 996 op de Cup en de RS versie na wegmoffelen want die motoren zijn niet de beste die ze ooit hebben geproduceerd.
De 996GT3Cup en de 996GT3RS(R) versies hebben allemaal een "oud" onderblok van een type 964 (1992 en verder). Dat is een verticaal gespleten blok in tegenstelling tot de horizontaal gespleten normale 996 blokken.
Porsche "sponsort" al een hele tijd de nieuwe blokken die mensen moeten kopen als er iets mis is gegaan en geen garantie krijgen, doordat de aankoopprijs van een nieuw blok ver onder de kostprijs is gelegd. Zie ook de artikelen van de hoofdredacteur van 911 & Porsche World hieromtrent enige tijd geleden. Die had bijna de revolutie laten losbreken, maar moet ook aan zijn hachje denken. Toch dapper dat hij de publicatie heeft aangedurfd.
Ik ben erbij!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:00 schreef Tommeh het volgende:
BMW Drivers Club 7 april ook een trackdayop zolder! Ook voor niet leden.
Hoe wat waar? Kan er nog ingeschreven worden?quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:31 schreef Five_Aces het volgende:
Gaan er nog mensen naar zandvoort zaterdag? Die RSZ dag? 20 minuten rijden voor 20 euro
http://www.pittalk.nl/bericht.php?nieuwsid=2615quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:31 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Hoe wat waar? Kan er nog ingeschreven worden?
Ook met 54pk/720kg kun je een boel lol hebben op het circuit! Hard de bocht door kan met elke autoquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:05 schreef Party_P het volgende:
Lijkt mij ook wel een keer leuk om te doen, maar 54pk en 720kg schiet niet op
ja pret zal ik zeker hebben. Gaat om een nissan micra. Wat voor auto ben jij eraf gevlogen dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:02 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Ook met 54pk/720kg kun je een boel lol hebben op het circuit! Hard de bocht door kan met elke auto
Met de 356 speedsterclub gaan we ook een paar keer per jaar het circuit op (zandvoort/nurburgring), die gebakjes hebben 50 tot 100pk, is toch altijd grote lol! (behalve dat het zo druk is met clubspecials)
Ik heb het de laatste keer op zandvoort zelfs gepresteerd om met m'n 75pk de grindbak in te vliegen
Hiermee:quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:07 schreef Party_P het volgende:
[..]
ja pret zal ik zeker hebben. Gaat om een nissan micra. Wat voor auto ben jij eraf gevlogen dan?
Dat had ik doorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:55 schreef PNG het volgende:
Mooie foto's five_aces, thanks for info Don_Tom. Probeer 13e te regelen. Zandvoort nooit gereden. Dus sowieso lekker rustig aan. Mooie foto's ook Don.
kHeb gister tot 6 uur 's morgens gewerkt, dus kwist dat za er niet in zat. Five_aces succes, sorry Tommy sjeezer dat ik je niet serieus nam in begin, khad echt zoiets, gooz met shiftlight op BMW op ring en op fok, moet je dermee en ik typ wel eens lomper dan ik bedoel. Sorry,
aj, das zonde. Auto onbeschadigt?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:39 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Hiermee:
[afbeelding]
(op de paddock van zandvoort)
Deze auto's reden dus tegelijk met ons: ( je ziet rechts nog een 356 speedster rijden)
[afbeelding]
die sessie kon ik idd lekker gas geven zonder constant drukke groepjes die of voor je zitten of van achteren komenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:27 schreef Five_Aces het volgende:
Later nog een sessie meegereen bij iemand anders in een Leon Cupra R, daar ging het er een stuk rustiger aan toe.
Ik doe altijd pcies andersom.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:11 schreef pr0f het volgende:
Een rode toevallig? Rustig door de bochten maar vol op de rechte stukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |