Zolder heeft dan net een gloednieuwe asfaltlaag.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:47 schreef Tommeh het volgende:
Leuke foto's hoor!
Ik las net dat Five ook naar zolder komt 7 april! Gezellig
29 april? Bedoel je niet 19 april? Als je tenminste de HTS-A- Circuitdag bedoelt. Uiteraard de grote variant!quote:Op maandag 27 maart 2006 21:59 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Topic weer eventjes klein beetje leven inblazen, + tvp.
Ik ga op 29 april op Zandvoort meedoen met een studenten circuitdag. Weet iemand of op dit soort dagen het normale circuit gebruikt wordt of de kleine variant?
Sorry typo, inderdaad 19 april. Met een Fiesta..quote:Op maandag 27 maart 2006 22:05 schreef Taxi het volgende:
[..]
29 april? Bedoel je niet 19 april? Als je tenminste de HTS-A- Circuitdag bedoelt. Uiteraard de grote variant!![]()
Hoe wil je anders zo'n 50 auto's op de baan krijgen?!
Met wat voor auto kom je?
Kee!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:49 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Sorry typo, inderdaad 19 april. Met een Fiesta..
Ik kom met de speedsterclub, met deze dus:quote:Op maandag 3 april 2006 13:32 schreef Mex_ het volgende:
Wie gaan er naar de clubspecialsdag op de 23e?
ik kom (onee dat wist je alquote:Op maandag 3 april 2006 13:32 schreef Mex_ het volgende:
Wie gaan er naar de clubspecialsdag op de 23e?
Dan ben ik er ook, althans zondag en maandag waarschijnlijk. Zaterdag is er sowiso VLN race, dus dan kan er helaas weer niet zelf gereden worden.quote:Op maandag 3 april 2006 22:36 schreef daNpy het volgende:
Volgend weekend misschien even koekeloeren op de Ring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |