quote:
Bob,
jij bent het einde. ik wens je veel succes en een mooie carrière. je verdient het in alle geval dubbel en DIK!
jouw fan, buzo
jouw Tom nog welquote:Bobie Bob, wat ik vertel is geen mop
Mijn teerbeminde hartendief,
Alleen jouw bolle wangetjes heb ik lief
Wat ik jou vertel is helemaal niet dom
Veel liefs, jouw Tom
tis wel typisch iddquote:Op donderdag 8 december 2005 16:33 schreef Repeat het volgende:
[afbeelding]
heb je die valse volkszangers lach ook weer zeg
OH! Theme Hospitalquote:Op donderdag 8 december 2005 16:35 schreef DrDentz het volgende:
ik vind dat hij een beetje een onproportioneel groot hoofd heeft..
bloaty-head geval
schiedamquote:Op donderdag 8 december 2005 16:37 schreef BrauN het volgende:
Ik heb nog niet op z'n site gekeken, maar laat me raden... Hij komt uit Tilburg of ergens uit het oosten van het land?
Compleet nietquote:Op donderdag 8 december 2005 16:37 schreef BrauN het volgende:
Ik heb nog niet op z'n site gekeken, maar laat me raden... Hij komt uit Tilburg of ergens uit het oosten van het land?
het heeft vast wielen....quote:Op donderdag 8 december 2005 16:41 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Compleet nietMaar allicht wel uit een pauperoord.
Als je hem horizontaal legt, rolt het ook welquote:
hij heeft wel geile bitches in zen clipquote:Op donderdag 8 december 2005 16:45 schreef DrDentz het volgende:
in de clip draagt hij ook een dikke pooier oorbel, waarom niet in die fotoshoot
Idd, samkieboom.nl ... wie kent het niet?quote:Op donderdag 8 december 2005 16:55 schreef Repeat het volgende:
shit man, hoe kan ik dat gemist hebben aangezien ik dagelijks samkieboom.nl check
Dude, een dag samkieboom.nl gemist? Pauper!quote:Op donderdag 8 december 2005 16:55 schreef Repeat het volgende:
shit man, hoe kan ik dat gemist hebben aangezien ik dagelijks samkieboom.nl check
Dat verklaat een hoop tov Ali Bquote:Op donderdag 8 december 2005 16:50 schreef viz het volgende:
"Bob speelt graag buiten, daardoor is zijn eerste cd genoemd, "een jongen van de straat"
Dat was het eerste waar ik ook aan moest denken!quote:Op donderdag 8 december 2005 17:09 schreef Biogarde het volgende:
Zit die gozer niet in die Wehkamp reclame, met z'n vader op de achtergrond met keybord![]()
quote:Boekingen
Wilt u Bob boeken voor een meer dan spetterend optreden dan belt u met:
06 207 697 68
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
kom op andre hazus, frans bauer en Jan Smit heben nou niet echt diepzinnige muziek met gewaagde maatschappijkritische teksten.. ze trappen meer wat open deuren in die de simpele ziel nog niet ontdekt had.. verder kan ik het ook niet echt mooi noemen, lelijk is een beter woord.. deze jongeman zal zich een goede volkszanger makenquote:Op donderdag 8 december 2005 18:43 schreef Maisnon het volgende:
:
VIND JE VOLKSMUZIEK MOOI EN ERGENS OVER GAAN
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik er een hele diepe hekel aan heb.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:26 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
kom op andre hazus, frans bauer en Jan Smit heben nou niet echt diepzinnige muziek met gewaagde maatschappijkritische teksten.. ze trappen meer wat open deuren in die de simpele ziel nog niet ontdekt had.. verder kan ik het ook niet echt mooi noemen, lelijk is een beter woord.. deze jongeman zal zich een goede volkszanger maken
quote:
Die baklap komt dan wél weer uit Tilburg.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:20 schreef Clint_Eastwood het volgende:
neeeeeeeeeeeeee
http://www.martijngeboers.nl/
[afbeelding]
Wáárom zit deze stad toch zo vol met zulke 'artiesten'?quote:Naam: Martijn Geboers
Leeftijd: 26
Beroep: Zanger & Entertainer
ja en wat ga jij eigenlijk wordenquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:58 schreef ThomasBerge het volgende:
Zijn vader/manager zegt: "Mocht het toch niet lukken om zanger te worden, dan wordt hij gewoon timmerman"
quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:17 schreef Talietje het volgende:
[..]
ja en wat ga jij eigenlijk worden!
jahoor ja... gooosfraabaaa...quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:33 schreef Bog het volgende:
IK WORD HIER ZO KANKERAGRESSIEF VAN!!!
UITROEIEN DAT SOORT KLEINE DIKKE KUTVENTJES DIE ALS ZE PATAT WILLEN DAT OOK KRIJGEN!!
KANKER
nah opzich best vermakelijk
mn punt is dus: er is maar 1 echte bob
[afbeelding]
ross is zoveel meer cooler dan marleyquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:37 schreef Talietje het volgende:
[..]
jahoor ja... gooosfraabaaa...
[afbeelding]
BOB 14.gif
omdat ross zo leuk boompjes kon tekenen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:39 schreef Bog het volgende:
[..]
ross is zoveel meer cooler dan marley
Komt die opblaaskameel bij mij uit de buurt????quote:
Die Henny is eng.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:20 schreef Clint_Eastwood het volgende:
neeeeeeeeeeeeee
http://www.martijngeboers.nl/
[afbeelding]
http://www.henryhuijsmans.com/
[afbeelding]
DE concurrent van zangerbob :
http://www.shirley4you.nl/index2.htm
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:42 schreef Talietje het volgende:
[..]
omdat ross zo leuk boompjes kon tekenen?er zijn wel meerdere coole bobs op de wereld
quote:Op donderdag 8 december 2005 17:38 schreef Drumpie het volgende:
http://www.flurl.com/uplo(...)_schijnen_14813.html
Hoor hem zeggen "KRIEBELS in mijn BUIK" Hij bedoeld " VET in mijn BUIK"![]()
![]()
Ik hoop dat jij mij ziet staan, moet ie wel erg dun zijn als je hem niet ziet staan![]()
quote:Henry Huijsmans
Een dood gewone jongen uit Tilburg, getrouwd met Diana en trotse vader van zijn twee zoontjes, Jordey en Dylan.
Whehehe BrauN kent dit binnenvaartschip én zijn liedjes schijnbaar:quote:
Hij moet nog wel even 12 cd's opnemen, waarvan 3 met covers, waaronder my way en imagine en zo.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:09 schreef marleenhoofd- het volgende:
als iemand hem nou neerschiet, verkoopt hij in ene kei veel platen, posters, mokken, handdoeken enz wedden?
Je ziet ze echt denken, "is dit het geld wel waard"quote:Op maandag 12 december 2005 16:10 schreef Jumparound het volgende:
i.p.v. die goedkope sletjes die nu dansen op zn voorplecht
Niet? genoeg ruimte lijkt me zo!quote:Op maandag 12 december 2005 16:28 schreef Lod het volgende:
[..]
Je ziet ze echt denken, "is dit het geld wel waard"
En als Bob nou ook eens zou bewegen in zijn clip dan gaan die extra kilo's er ook nog wel vanaf
edit: ze dansen trouwens op de voorplecht van de boot, niet op de voorplecht van Bob
quote:Op donderdag 8 december 2005 16:55 schreef Repeat het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |