Dan ga ik snel naar de auto laterz.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:52 schreef Manu82 het volgende:
Rob komt zo langs bij Ruuddewild
Hij mocht roken wat hij nog over had. Hij heeft toen ieniemienie sjekkies gedraaid, zodat hij er zoveel mogelijk hadquote:Op donderdag 8 december 2005 16:54 schreef regenworm het volgende:
Roel rookt dacht dat het niet mocht tot zaterdagavond.
Je vergeet de belangrijkste regel:quote:Op donderdag 8 december 2005 16:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is zo wie zo bezopen hoe ze dat nomineren bespreken.
Ik dacht dat:
6: De bewoners zijn verplicht nominaties eerlijk en steekhoudend te beargumenteren.
7: Het is verboden nominaties te bediscussiėren, of andermans nominaties te beļnvloeden.
![]()
Hebben ze vaker gedaan toen er een bank van 2 personen was. Maar dat is natuurlijk een ander geval dan ditquote:Op donderdag 8 december 2005 16:55 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Wat wel vals zou zijn is als BB na de nominatie zegt dat er een tweede stemronde nodig is...
Ik heb waarschijnlijk wat gemist en kan het niet terugvinden, maar waarom mag hij niet roken dan?quote:Op donderdag 8 december 2005 16:54 schreef regenworm het volgende:
Roel rookt dacht dat het niet mocht tot zaterdagavond.
Hij heeft een peuk in de vuurkorf geworpen, daar is hij voor gestraft.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk wat gemist en kan het niet terugvinden, maar waarom mag hij niet roken dan?
Dat is wat Dido heeft gezegd, dat dat mocht, maar dat staat niet op de Talpa site.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hij mocht roken wat hij nog over had. Hij heeft toen ieniemienie sjekkies gedraaid, zodat hij er zoveel mogelijk had
quote:Nathalie, Ingrid en Dido krijgen een vervelend bericht in de Dagboekkamer. De Weekopdracht is mislukt. Roel heeft namelijk een peuk in de korf gegooid. En er mag niets anders dan hout in. De Bewoners krijgen echter nog een kans om de opdracht alsnog te laten slagen. Maar dan mag Roel tot zaterdag, als het nieuwe rantsoen wordt geleverd, niet mag roken. Om het extra moeilijk te maken, krijgen de meiden twee pakjes sigaretten.
Op de gang botsen de drie gelijk tegen de kraker op. “Nou Roel, we zullen het maar gelijk zeggen. Iemand heeft een peuk in de korf gegooid , waardoor de Weekopdracht is mislukt. En diegene ben jij”, melden de dames. “Dat meen je niet. Ik heb die peuk erin gegooid maar hij viel er gelijk weer uit”, probeert hij zich te verdedigen.. “Er is één ontsnappingsmogelijkheid”, voegt Ingrid toe.
“De Weekopdracht is in feite mislukt, maar Big Brother wil het door de vingers zien. Jij mag de rest van de week niet roken. Geen shagje, geen trekje, helemaal niks.” “Ben ik weer het zaadje”, zegt Roel geļrriteerd.
“Maar jullie hebben sigaretten gekregen? Jezus, wat flauw weer zeg. Die peuk is eruit gedonderd.” “Ja, is ook lullig want je doet het uit een reflex”, probeert Nathalie zijn actie te rechtvaardigen. “Nou leuk!”, zeurt Roel. “Luister, de Weekopdracht is nu niet mislukt”, benadrukt Ingrid. Roel: “Teringzooi, k*t man, f*cking flauw man.”
Heb jij gelijk in, maar omdat BB niks heeft gezegd toen Dido dat zei, is het logisch dat Roel denkt dat het magquote:Op donderdag 8 december 2005 16:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat is wat Dido heeft gezegd, dat dat mocht, maar dat staat niet op de Talpa site.
[..]
Dan is de opdracht mislukt.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:55 schreef cuall het volgende:
Toch begrijp ik het niet over dat roken van Roel, op de Talpa site staat toch heel duidelijk dat Roel niet mag roken![]()
Ohquote:Op donderdag 8 december 2005 17:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb jij gelijk in, maar omdat BB niks heeft gezegd toen Dido dat zei, is het logisch dat Roel denkt dat het mag
Ik hoorde Lieske en Ingrid erover praten in de tuin en later met Roel erbij. Waarom Lieske en Ingrid zo geinteresseerd zijn weet ik niet.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Van wie komt dat idee dan? Zijn ze bang dat ze alle2 met Roel op de bank zitten en dat mensen dan massaal voor Roel kiezen? Vorige week wilden die 2 het toch juist niet???
Ja, maar ze zitten stemafspraken te maken, dus als BB doet wat ik zei zullen ze denken dat iemand zich niet aan de afspraak gehouden heeft. Vandaar "vals"quote:Op donderdag 8 december 2005 16:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hebben ze vaker gedaan toen er een bank van 2 personen was. Maar dat is natuurlijk een ander geval dan dit
Ben je niet in de war met Dido? Volgens mij loopt die bij iedereen te mekkerenquote:Op donderdag 8 december 2005 17:03 schreef cuall het volgende:
Ik vind dat Nathalie nu wel loopt te zeuren dat ze er niet uitziet
![]()
Mankeert niks aan. De gezever over kleren en make-up![]()
NAthalie bevestigde dat toen ook, zo dom zullen ze toch niet zijn. Denk eerder dat de redactie van de talpa-site slaapt.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb jij gelijk in, maar omdat BB niks heeft gezegd toen Dido dat zei, is het logisch dat Roel denkt dat het mag
Dido was daar ook mee bezig, maar daarvoor had Nathalie het erover, dat ze in deze outfit echt niet exit kan gaanquote:Op donderdag 8 december 2005 17:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Dido? Volgens mij loopt die bij iedereen te mekkeren![]()
Snap het helemaal, maar ik ga het rustig afwachten, zal niet de eerste keer zijn dat wat hier wordt geschreven, in enigzins gewijzigde vorm, wordt overgenomen door BBquote:Op donderdag 8 december 2005 17:04 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Ja, maar ze zitten stemafspraken te maken, dus als BB doet wat ik zei zullen ze denken dat iemand zich niet aan de afspraak gehouden heeft. Vandaar "vals"
Nee want stel je voor dat ze in die outfit exit gaat, want dan, dan... dan....... ja wat dan? Gaan de mensen haar uitlachen om haar outfit? Kan ze geen woord meer uitbrengen?quote:Op donderdag 8 december 2005 17:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Dido was daar ook mee bezig, maar daarvoor had Nathalie het erover, dat ze in deze outfit echt niet exit kan gaan![]()
Lijkt mij erg sterk dat de redactie van de talpa site slaapt.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:06 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
NAthalie bevestigde dat toen ook, zo dom zullen ze toch niet zijn. Denk eerder dat de redactie van de talpa-site slaapt.
roel heeft gisteren ook gerookt. Dido, Naat en Ing hebben hem gezegd dat hij de resterende peuken mocht oprokenquote:Op donderdag 8 december 2005 17:04 schreef mamapan het volgende:
van de Talpa site
Verpest Roel Weekopdracht?![]()
“De Weekopdracht is in feite mislukt, maar Big Brother wil het door de vingers zien. Jij mag de rest van de week niet roken. Geen shagje, geen trekje, helemaal niks.”
Wat een loser is die Roel met zijn shaggie net.![]()
Lieske heeft er alleen maar baat bij toch?quote:Op donderdag 8 december 2005 17:10 schreef Dropkick het volgende:
Hopen dat Lieske de stemafspraak aan haar reet laat roesten,en toch Roel nomineerd.
Ach nou ja, het zijn toch al bijna klonen....quote:Op donderdag 8 december 2005 17:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Dido was daar ook mee bezig, maar daarvoor had Nathalie het erover, dat ze in deze outfit echt niet exit kan gaan![]()
dat ze niet meer naar buiten mogen? hahahaha zo kun je wel de weekopdracht nog laten mislukken. Mss zijn ze ook wel uit op een zwaar rantsoenquote:Op donderdag 8 december 2005 17:11 schreef Arliator het volgende:
Versta er niks van wat BB nu zegt
Er mag nog maar 1 iemand naar buiten toe om hout op het vuur te gooien.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:11 schreef Arliator het volgende:
Versta er niks van wat BB nu zegt
Ja, toen zei Roel dat hij nog 2 sigaretten had, even later had hij er nog 5 en later nog 6quote:Op donderdag 8 december 2005 17:06 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
NAthalie bevestigde dat toen ook, zo dom zullen ze toch niet zijn. Denk eerder dat de redactie van de talpa-site slaapt.
Oke, bedanktquote:Op donderdag 8 december 2005 17:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er mag nog maar 1 iemand naar buiten toe om hout op het vuur te gooien.
En moet gelijk weer terug komen en die deur moet goed gesloten zijn.
Of misschien hoeft ze niet eens te stemmen.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:11 schreef Wup het volgende:
[..]
Lieske heeft er alleen maar baat bij toch?
quote:Op donderdag 8 december 2005 17:12 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ach nou ja, het zijn toch al bijna klonen....
Jakkes daar is die enge BB-stem weer........ volgens mij spreekt die door een vervormer heen .... iemand klinkt toch niet vanzelf zo verrot?![]()
Als ie van de gem. baal gedraait heeft lijkt het me dat de muren op moeten passen als Roel te horen krigjt: mislukt door Roel.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, toen zei Roel dat hij nog 2 sigaretten had, even later had hij er nog 5 en later nog 6![]()
Hij heeft shaggies zitten draaien van de gemeenschappelijke baal shag, dus dat slaat toch nergens op.
Vage opdracht dan van BB.
Waar zat de stemvervormer van chantal dan verstopt?quote:Op donderdag 8 december 2005 17:12 schreef Sjet het volgende:
[..]
iemand klinkt toch niet vanzelf zo verrot?![]()
Echt waar????quote:Op donderdag 8 december 2005 17:15 schreef Dropkick het volgende:
Hij heeft ook sigaretten van thee gemaakt.
Daarom zegt BB nog niks, ze zijn de muren aan het verstevigen, die kartonnenwandjes slaat zelfs Roel doorheenquote:Op donderdag 8 december 2005 17:16 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Als ie van de gem. baal gedraait heeft lijkt het me dat de muren op moeten passen als Roel te horen krigjt: mislukt door Roel.
Heb het net niet gehoord maar heb zo af en toe wel het gevoel dat 's avonds een of andere homo BB zit te spelen. Net een half wijf..........quote:Op donderdag 8 december 2005 17:17 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Waar zat de stemvervormer van chantal dan verstopt?
quote:Op donderdag 8 december 2005 17:16 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Als ie van de gem. baal gedraait heeft lijkt het me dat de muren op moeten passen als Roel te horen krigjt: mislukt door Roel.
Het lijkt mee eerder dat dan wel even duidelijk moet worden dat die anderen gezegd hebben dat hij nog mocht roken!!!quote:Op donderdag 8 december 2005 17:16 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Hmm.. ben me niet zeker maar die 3 hebben gezegd dat ie mocht houden wat ie had. Daar hoort niet bij wat ie van de gem. baal gedraaid heeft. Maar dat draaien van de gem. baal heb ik niet gezien, dus geen idee hoe het afloopt.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het lijkt mee eerder dat dan wel even duidelijk moet worden dat die anderen gezegd hebben dat hij nog mocht roken!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |