abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32919788
'Joodse staat maar op Duits gebied'

TEHERAN - De Iraanse president Ahmadinejad heeft donderdag gezegd dat er maar een joodse staat moet komen op het grondgebied van Duitsland en Oostenrijk als deze landen zich verantwoordelijk voelen voor de genocide op de joodse bevolking tijdens de Tweede Wereldoorlog.

"Als jullie vinden dat de joden zijn onderdrukt, waarom moeten de Palestijnse moslims daar een prijs voor betalen?", aldus Ahamdinejad. "Als jullie ze hebben onderdrukt, geef het zionistische regime dan een stuk Europese grond en wij zullen dit ondersteunen".

Volgens de Iraanse president is het probleem helemaal geregeld als "Duitsland en Oostenrijk een paar van hun provincies afstaan". Ahmadinejad deed zijn uitlatingen in een interview met de Iraanse televisiezender Al-Alam. Het Franse persbureau AFP heeft inzage gekregen in de tekst van het vraaggesprek.

Ahmadinejad veroorzaakte vorige maand al een grote internationale rel met uitlatingen over Israël. Toen zei hij dat Israël "van de kaart moet worden geveegd".
=====================

Fijne vent die Ahmenadimongool... Vooral het vuur nog verder opstoken en we hebben zo een tweede Irak...
  donderdag 8 december 2005 @ 15:33:53 #2
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_32919847
tsja net alsof de joodse gemeenschap niet nu al een grootgrondbezitter is in Europa....WAKE UP voorbipsberber
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
pi_32919925
Een goed standpunt, ware het niet dat joden al honderden jaren verjaagd worden uit de streek waar nu ook de staat Israël zit. Dus geeft hij joden het recht om naar dit soort gebieden terug te keren.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_32920000
Gelijk heeftie wel. Waarom zijn de Palestijnen de slachtoffers van het feit dat een groep figuren vindt dat het land waar de Palestijnen altijd al gewoond hebben opeens tot hun behoort?
pi_32920011
Wij hebben in ieder geval geen ruimte voor die haakneuzen.
<b>Benedictam Dei omnipotentis,
Patris et Filii et Spiritu Sancti
descendat ad vos
et maneat in semper</b>
pi_32920035
We moeten gewoon Palestina en Israël nuken!
feest
  donderdag 8 december 2005 @ 15:41:30 #7
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32920040
Alsof er in "Palestina" oorspronkelijk alleen moslims woonden.

Dat Ahmadinejad eens naar Libanon kijkt, zou ik zeggen.
---verdwijnt---
  donderdag 8 december 2005 @ 15:41:46 #8
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_32920051
De Iraanse president is flink op dreef.
Gek genoeg vind ik wel dat hij ergens een punt heeft. Maar dan nuanceer ik de boel even en zou het anders willen stellen.

Iran een 2e Irak? dat denk ik niet.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_32920054

Leuke man die achjamabad ofso
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_32920071
Er zit idd wel wat in ja! We kunnen ze ook gewoon op schiermonikoog neergooien
pi_32920077
quote:
Op donderdag 8 december 2005 15:39 schreef blieblie het volgende:
Gelijk heeftie wel. Waarom zijn de Palestijnen de slachtoffers van het feit dat een groep figuren vindt dat het land waar de Palestijnen altijd al gewoond hebben opeens tot hun behoort?
Lekker simple ben jij ... eerst je land verkopen aan de joden en dan met zulk soort argumenten komen
pi_32920096
quote:
Op donderdag 8 december 2005 15:41 schreef Big_Boss_Man het volgende:
We moeten gewoon Palestina en Israël nuken!
allebei nogwel
Lurf is the message and the message is Lurf
  donderdag 8 december 2005 @ 15:45:05 #13
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32920140
Onder het motto "het probleem voor ons uit schuiven" kunnen we de joden ook altijd Cyprus cadeau geven, kunnen we daar nog eens lekker experimenteren met de grenzen van de menselijke tolerantie.
---verdwijnt---
  donderdag 8 december 2005 @ 16:03:48 #14
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_32920616
"De zee in drijven"
waarom word daar zo moeilijk over gedaan ? als schiphol een vliegveld in de noordzee kan laten drijven, waarom kunnen die israeli's dan niet op een drijvend eilandje gaan zitten. ?. vallen ze niemand lastig, mogen ze er nog een muurtje omheen ook . kunnen ze hun moordlust op jonge meeuwen botvieren. greenpeace doet toch geen zelfmoordaanslagen...

Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_32920740
quote:
Op donderdag 8 december 2005 15:43 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

allebei nogwel
als het effe kan graag
feest
pi_32920926
Ik vraag me toch af wanneer Iran eindelijk eens een atoombommetje gaat ontvangen. Hebben we ook weer eens intressant nieuws op tv.
  donderdag 8 december 2005 @ 16:32:43 #17
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_32921339
Inderdaad die idioot in iran is gevaarlijk. Ik hoop dat ze hem en zn atoomprogramma uitschakelen voordat hij een werkelijke bedreiging wordt. Geen bezetting gewoon uitschakeling van dat programma.
mai pen rai
  donderdag 8 december 2005 @ 16:41:37 #18
110987 ErwinRommel
pi_32921533
quote:
Op donderdag 8 december 2005 16:32 schreef niet_links het volgende:
Inderdaad die idioot in iran is gevaarlijk. Ik hoop dat ze hem en zn atoomprogramma uitschakelen voordat hij een werkelijke bedreiging wordt. Geen bezetting gewoon uitschakeling van dat programma.
Voor wie is hij gevaarlijk? En wie bepaald dat?
  donderdag 8 december 2005 @ 16:46:37 #19
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_32921651
Gevaarlijk voor Europa en Amerika. Gevaarlijk voor niet moslims. Ik bepaal dat ie gevaarlijk is als jij zon halve idioot ongevaarlijk vind dan hebben we een verschil van mening. Ik denk dat heel veel mensen hem gevaarlijk vinden en terrecht.
mai pen rai
pi_32921695
In vrijwel elk woord dat de Iraanse president uitkraamt, lees ik een open sollicitatie om spoedig door de VS te worden aangevallen. En hoewel ik op zich geen voorstander van oorlogen ben, denk ik dat een dergelijke aanval een goede zaak zou zijn en dat die er ook spoedig aan zit te komen. De bevolking van Iran wordt immers onderdrukt en geschifte geestelijken houden hervormingen tegen, terwijl mensenrechten er worden geschonden.

Nog afgezien van de gevaarlijke uitspraken die de Iraanse president doet, bemoeit hij zich feitelijk met zaken die hem geen bal aangaan. De Palestijnse kwestie is een aangelegenheid tussen Israel, Palestina en eventueel de VN. Iran heeft daar net zo min iets te maken als Nederland met de Turks-Griekse vete op Cyprus.
  donderdag 8 december 2005 @ 16:49:17 #21
37248 BertV
Klei indiaan
pi_32921704
Het is geen nieuw idee... Vlak na de tweede wereldoorlog zou het in het zuiden van duitsland moeten komen, maar de amerikanen verwijderde uiteindelijk de palestijnen...
Handgemaakt | Doggerland-overlever
  donderdag 8 december 2005 @ 16:53:24 #22
110987 ErwinRommel
pi_32921812
quote:
Op donderdag 8 december 2005 16:46 schreef niet_links het volgende:
Gevaarlijk voor Europa en Amerika. Gevaarlijk voor niet moslims. Ik bepaal dat ie gevaarlijk is als jij zon halve idioot ongevaarlijk vind dan hebben we een verschil van mening. Ik denk dat heel veel mensen hem gevaarlijk vinden en terrecht.
Veel mensen vinden GWB ook gevaarlijk.
Ik blijf bij mijn standpunt dat ook Iran het recht heeft om zijn eigen weg te gaan. Het heeft immers een democratisch gekozen president. (in Irak was dat niet het geval).
  donderdag 8 december 2005 @ 16:55:12 #23
110987 ErwinRommel
pi_32921846
quote:
Op donderdag 8 december 2005 16:48 schreef dVTB het volgende:

Nog afgezien van de gevaarlijke uitspraken die de Iraanse president doet, bemoeit hij zich feitelijk met zaken die hem geen bal aangaan. De Palestijnse kwestie is een aangelegenheid tussen Israel, Palestina en eventueel de VN. Iran heeft daar net zo min iets te maken als Nederland met de Turks-Griekse vete op Cyprus.
Zo zou je dan ook kunnen stellen dat de VS niets te maken heeft met het midden oosten conflict. En zich daar ook niet mee moet bemoeien. Toch doen ze dat.
Of is dat enkel voorbehouden aan Westerse staten? Om zich te mengen in regionale conflicten?
  donderdag 8 december 2005 @ 16:57:40 #24
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_32921913
Het maakt mij niet uit of hij democratisch gekozen is of niet. Mij maakt het uit dat hij gevaarlijke dingen wil doen. Hitler is ook gekozen. Die man is een gevaar voor het westen en wij hebben het recht ons te beschermen. Als we gewoon zn atoomprogramma onklaar blijven maken vind ik het al best. Ik wil niet dat zon gek attoomwapens krijgt. Ik heb liever niet dat moslimextremisten attoomwapens hebben. (jja ik weet het Pakistan)
mai pen rai
  donderdag 8 december 2005 @ 17:01:17 #25
9902 Lestat
the vampire...
pi_32922009
Ik vind dat hij in principe gelijk heeft, maar het is wel mosterd na de maaltijd. De staat Israel had er nooit mogen komen op die plek, maar het is nu niet meer terug te draaien.
Memento Mori
pi_32922063
ErwinRommel, kennelijk heb je je niet erg verdiept in de 'verkiezingen' in Iran, want door de president als 'democratisch gekozen' te betitelen, maak je jezelf al onsterfelijk belachelijk. Wat Amerikaanse bemoeienis betreft: er is een aanslag op het WTC gepleegd met meer dan 3000 doden, waarbij de daders de Palestijnse kwestie als één van de redenen opvoeren. VS wordt door terroristen feitelijk deelgenoot van dat conflict gemaakt, vanwege de vermeende steun aan Israel.
  donderdag 8 december 2005 @ 17:08:35 #27
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_32922188
quote:
Op donderdag 8 december 2005 17:03 schreef dVTB het volgende:

maak je jezelf al onsterfelijk belachelijk.
quote:
vermeende steun aan Israel.
Inderdaad probeer jezelf niet onsterfelijk belachelijk te maken
pi_32922321
IPdaily, de VS heeft bepaalde acties van Israel wel degelijk veroordeeld en heeft een prominente rol gespeeld in het vredesproces tussen Israel en Palestina. Verder heeft Bush actief meegewerkt aan de totstandkoming van een Palestijnse staat. Ik weet heus wel dat de VS eerder pro-Israel is, maar dat betekent niet dat ze Palestijnen actief tegenwerken.
pi_32922465
Ik ben het eens met deze uitspraak.
Ook al is het is niet fijn om het eens te zijn met een extremistisch regime
  donderdag 8 december 2005 @ 17:22:48 #30
110987 ErwinRommel
pi_32922557
quote:
Op donderdag 8 december 2005 17:03 schreef dVTB het volgende:
ErwinRommel, kennelijk heb je je niet erg verdiept in de 'verkiezingen' in Iran, want door de president als 'democratisch gekozen' te betitelen, maak je jezelf al onsterfelijk belachelijk. Wat Amerikaanse bemoeienis betreft: er is een aanslag op het WTC gepleegd met meer dan 3000 doden, waarbij de daders de Palestijnse kwestie als één van de redenen opvoeren. VS wordt door terroristen feitelijk deelgenoot van dat conflict gemaakt, vanwege de vermeende steun aan Israel.
Ik zal eerlijk bekennen dat ik mij niet heb verdiept in de Iraanse verkiezingen. Toch was de stembusgang voor een land als Iran met haar reputatie redelijk democratisch. Net zo democratisch als de laatste herverkiezing van GWB.

De aanslag op de Twin Towers en het Pentagon zijn ook voor mij een reden om de daders te achterhalen en te straffen. Dat dit reeds is gebeurd lijkt me evident al is de hoofddader nog steeds niet gepakt.
Het rechtvaardigd echter niet om de wereld maar in vuur en vlam te steken. En dat doet de VS dus onder GWB.
Iran, welke al lang geleden nucleare plannen had, en reeds is aangevallen door Israel, heeft wmb het volste recht om een eventuele dreiging vanuit de "westerse wereld" tegen te gaan en zich te bewapenen daartegen. (zie ook het topic van aanschaf TorM1 SA raketten.)
  donderdag 8 december 2005 @ 17:27:11 #31
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_32922677
dVTB, als de VS echt oprecht ACTIEF aan het vredesproces had gewerkt was er NU een rechtvaardige vrede geweest voor de Palestijnen.
pi_32922807
Waarom geven Jordanie en Egypte niet gewoon een stuk van hun land aan de Palestijnen, daar komen de Palestijnen namelijk vandaan!?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_32923330
quote:
Op donderdag 8 december 2005 17:22 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Iran, welke al lang geleden nucleare plannen had, en reeds is aangevallen door Israel, heeft wmb het volste recht om een eventuele dreiging vanuit de "westerse wereld" tegen te gaan en zich te bewapenen daartegen. (zie ook het topic van aanschaf TorM1 SA raketten.)
Wat heb ik gemist? Wanneer heeft israel Iran aangevallen?

En zoals ik jou reactie lees ben je dus voor verdere verspreiding van nukes, want Iran mag ze immers hebben om een drieging tegen te gaan. Waarom niet preventief gooien op een land dat ze 'liever' van de aardbodem zien verdwijnen? En elke gek die dat vind mag ook gelijk naar Iran verbannen worden...
pi_32923369
quote:
Op donderdag 8 december 2005 17:27 schreef IPdaily het volgende:
dVTB, als de VS echt oprecht ACTIEF aan het vredesproces had gewerkt was er NU een rechtvaardige vrede geweest voor de Palestijnen.
hoe vaak moet je nog zeggen dat er nooit vrede komt zolang de palestijnen onderling er niet eens uitkomen... Het is hier geen ISRAEL-PALESTINA discussie AUB...daar loopt een ander topic voor
  donderdag 8 december 2005 @ 18:05:47 #35
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32923558
Ja dat kleine strookje land moeten die Joden idd opgeven! Het is onvoorstelbaar dat de Arabieren maar een gebied hebben dat 200 keer zo groot is als dat van Israel!

Als Iran zich zo verbonden voelt met de Palestijnse zaak waarom neemt hij die palestijnen dan niet op?
Of gaat het dan net als in Irak, onder Hussein werden ze binnengehaald en gehuisvest en toen die verdwenen was kwamen hun Irakese 'broeders' de Palestijnen hun huizen uitschoppen.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  donderdag 8 december 2005 @ 18:13:29 #36
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32923743
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:05 schreef Pracissor het volgende:
Ja dat kleine strookje land moeten die Joden idd opgeven! Het is onvoorstelbaar dat de Arabieren maar een gebied hebben dat 200 keer zo groot is als dat van Israel!

Als Iran zich zo verbonden voelt met de Palestijnse zaak waarom neemt hij die palestijnen dan niet op?
Of gaat het dan net als in Irak, onder Hussein werden ze binnengehaald en gehuisvest en toen die verdwenen was kwamen hun Irakese 'broeders' de Palestijnen hun huizen uitschoppen.
Waarom zijn het "de Arabieren"? Wij zijn toch ook niet "de Germanen" ?
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  donderdag 8 december 2005 @ 18:14:42 #37
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32923770
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:13 schreef D1 het volgende:

[..]

Waarom zijn het "de Arabieren"? Wij zijn toch ook niet "de Germanen" ?
Er is een Arabische liga, er is geen Germaanse liga. Volgens arabieren is er één gedeelde geschiedenis en afkomst.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  donderdag 8 december 2005 @ 18:21:11 #38
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32923914
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:14 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Er is een Arabische liga, er is geen Germaanse liga. Volgens arabieren is er één gedeelde geschiedenis en afkomst.
Toch zal je een syrier niet horen zeggen dat hij een Saoudi is en vice versa.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  donderdag 8 december 2005 @ 18:23:16 #39
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32923961
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:21 schreef D1 het volgende:

[..]

Toch zal je een syrier niet horen zeggen dat hij een Saoudi is en vice versa.
Nee idd, want dan spreek je over nationaliteit.
  donderdag 8 december 2005 @ 18:24:46 #40
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32923999
Precies. Net zoals de Palestijnen hun eigen nationaliteit hebben.
pi_32924057
quote:
Op donderdag 8 december 2005 15:33 schreef clowncloon het volgende:
tsja net alsof de joodse gemeenschap niet nu al een grootgrondbezitter is in Europa....WAKE UP voorbipsberber
Zijn dit soort uitspraken een nieuwe trend of zo?
  donderdag 8 december 2005 @ 18:27:10 #42
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32924060
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:24 schreef D1 het volgende:
Precies. Net zoals de Palestijnen hun eigen nationaliteit hebben.
De palestijnse nationaliteit is een product.
pi_32924099
het gaat hier over ISRAEL vs IRAN...laten we ut daarbij houden... anders ken er net zo goed weer een slotje op...
pi_32924214
quote:
Altijd al gewoond ? Hoe verzin je het.......
  donderdag 8 december 2005 @ 18:35:11 #45
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_32924253
quote:
De aanslag op de Twin Towers en het Pentagon zijn ook voor mij een reden om de daders te achterhalen en te straffen.
Werkelijk of doe je net alsof ?

zoek op internet de documentaire Loose Change is op, gemaakt door amerikaanse studenten
en dan wil ik nog wel zien of jij zo zeker weet wie de daders zijn..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  donderdag 8 december 2005 @ 18:36:22 #46
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_32924280
Ik vind het wel een creatief plan, had niet gedacht dat ahmedinejad humor had..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 8 december 2005 @ 18:36:59 #47
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32924291
quote:
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 8 december 2005 @ 18:40:29 #48
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_32924354
Ik heb al jaren geopperd dat de Joden gewoon een kwart van de staat Montana moeten krijgen. Goed, ze hebben danwel hun religieuze stad Jerusalem niet, maar dat in Israel komt toch nooit meer goed.

Er is veel vruchtbaar land in Montana, er is nog genoeg ruimte, de Joden zijn "relatief veilig" binnen de Amerikaanse landgrenzen, en ze kunnen hun land gewoon Nieuw Isreal noemen, onafhankelijk van de Verenigde Staten, en ze zijn omringd door vrienden ipv vijanden. Ze hebben vervolgens dan ook geen groot leger meer nodig en ze kunnen net als de Amish in Penssylvania gewoon lekker vredig leven.

En het Midden Oosten? het Midden Oosten is van de Islam. Punt uit. Zowel het Jodendom, het Christendom, als de Islam hebben recht op Jerusalem als heilige stad, maar aangezien de stad omsingeld is door Moslims, hebben zij momenteel die stad in handen.

Dus: Nieuw Israel als een nieuw land in Montana! Hoppakee, verhuizen die handel Ze moeten zich dan toch wel veilig voelen omsingeld door een land als Amerika
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 8 december 2005 @ 18:42:51 #49
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_32924393
quote:
Ik zal eerlijk bekennen dat ik mij niet heb verdiept in de Iraanse verkiezingen. Toch was de stembusgang voor een land als Iran met haar reputatie redelijk democratisch. Net zo democratisch als de laatste herverkiezing van GWB.
Dat zou ik niet durven stellen. De herverkiezing van GWB (en zelfs de misgetelde eerste verkiezing van GWB) is een stuk democratischer dan wat er in Iran plaatsvindt met verkiezingen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 8 december 2005 @ 18:46:05 #50
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_32924455
Ach, Ahmadinejad alleen maar blablabla.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')