abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32919788
'Joodse staat maar op Duits gebied'

TEHERAN - De Iraanse president Ahmadinejad heeft donderdag gezegd dat er maar een joodse staat moet komen op het grondgebied van Duitsland en Oostenrijk als deze landen zich verantwoordelijk voelen voor de genocide op de joodse bevolking tijdens de Tweede Wereldoorlog.

"Als jullie vinden dat de joden zijn onderdrukt, waarom moeten de Palestijnse moslims daar een prijs voor betalen?", aldus Ahamdinejad. "Als jullie ze hebben onderdrukt, geef het zionistische regime dan een stuk Europese grond en wij zullen dit ondersteunen".

Volgens de Iraanse president is het probleem helemaal geregeld als "Duitsland en Oostenrijk een paar van hun provincies afstaan". Ahmadinejad deed zijn uitlatingen in een interview met de Iraanse televisiezender Al-Alam. Het Franse persbureau AFP heeft inzage gekregen in de tekst van het vraaggesprek.

Ahmadinejad veroorzaakte vorige maand al een grote internationale rel met uitlatingen over Israël. Toen zei hij dat Israël "van de kaart moet worden geveegd".
=====================

Fijne vent die Ahmenadimongool... Vooral het vuur nog verder opstoken en we hebben zo een tweede Irak...
  donderdag 8 december 2005 @ 15:33:53 #2
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_32919847
tsja net alsof de joodse gemeenschap niet nu al een grootgrondbezitter is in Europa....WAKE UP voorbipsberber
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
pi_32919925
Een goed standpunt, ware het niet dat joden al honderden jaren verjaagd worden uit de streek waar nu ook de staat Israël zit. Dus geeft hij joden het recht om naar dit soort gebieden terug te keren.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_32920000
Gelijk heeftie wel. Waarom zijn de Palestijnen de slachtoffers van het feit dat een groep figuren vindt dat het land waar de Palestijnen altijd al gewoond hebben opeens tot hun behoort?
pi_32920011
Wij hebben in ieder geval geen ruimte voor die haakneuzen.
<b>Benedictam Dei omnipotentis,
Patris et Filii et Spiritu Sancti
descendat ad vos
et maneat in semper</b>
pi_32920035
We moeten gewoon Palestina en Israël nuken!
feest
  donderdag 8 december 2005 @ 15:41:30 #7
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32920040
Alsof er in "Palestina" oorspronkelijk alleen moslims woonden.

Dat Ahmadinejad eens naar Libanon kijkt, zou ik zeggen.
---verdwijnt---
  donderdag 8 december 2005 @ 15:41:46 #8
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_32920051
De Iraanse president is flink op dreef.
Gek genoeg vind ik wel dat hij ergens een punt heeft. Maar dan nuanceer ik de boel even en zou het anders willen stellen.

Iran een 2e Irak? dat denk ik niet.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_32920054

Leuke man die achjamabad ofso
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_32920071
Er zit idd wel wat in ja! We kunnen ze ook gewoon op schiermonikoog neergooien
pi_32920077
quote:
Op donderdag 8 december 2005 15:39 schreef blieblie het volgende:
Gelijk heeftie wel. Waarom zijn de Palestijnen de slachtoffers van het feit dat een groep figuren vindt dat het land waar de Palestijnen altijd al gewoond hebben opeens tot hun behoort?
Lekker simple ben jij ... eerst je land verkopen aan de joden en dan met zulk soort argumenten komen
pi_32920096
quote:
Op donderdag 8 december 2005 15:41 schreef Big_Boss_Man het volgende:
We moeten gewoon Palestina en Israël nuken!
allebei nogwel
Lurf is the message and the message is Lurf
  donderdag 8 december 2005 @ 15:45:05 #13
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32920140
Onder het motto "het probleem voor ons uit schuiven" kunnen we de joden ook altijd Cyprus cadeau geven, kunnen we daar nog eens lekker experimenteren met de grenzen van de menselijke tolerantie.
---verdwijnt---
  donderdag 8 december 2005 @ 16:03:48 #14
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_32920616
"De zee in drijven"
waarom word daar zo moeilijk over gedaan ? als schiphol een vliegveld in de noordzee kan laten drijven, waarom kunnen die israeli's dan niet op een drijvend eilandje gaan zitten. ?. vallen ze niemand lastig, mogen ze er nog een muurtje omheen ook . kunnen ze hun moordlust op jonge meeuwen botvieren. greenpeace doet toch geen zelfmoordaanslagen...

Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_32920740
quote:
Op donderdag 8 december 2005 15:43 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

allebei nogwel
als het effe kan graag
feest
pi_32920926
Ik vraag me toch af wanneer Iran eindelijk eens een atoombommetje gaat ontvangen. Hebben we ook weer eens intressant nieuws op tv.
  donderdag 8 december 2005 @ 16:32:43 #17
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_32921339
Inderdaad die idioot in iran is gevaarlijk. Ik hoop dat ze hem en zn atoomprogramma uitschakelen voordat hij een werkelijke bedreiging wordt. Geen bezetting gewoon uitschakeling van dat programma.
mai pen rai
  donderdag 8 december 2005 @ 16:41:37 #18
110987 ErwinRommel
pi_32921533
quote:
Op donderdag 8 december 2005 16:32 schreef niet_links het volgende:
Inderdaad die idioot in iran is gevaarlijk. Ik hoop dat ze hem en zn atoomprogramma uitschakelen voordat hij een werkelijke bedreiging wordt. Geen bezetting gewoon uitschakeling van dat programma.
Voor wie is hij gevaarlijk? En wie bepaald dat?
  donderdag 8 december 2005 @ 16:46:37 #19
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_32921651
Gevaarlijk voor Europa en Amerika. Gevaarlijk voor niet moslims. Ik bepaal dat ie gevaarlijk is als jij zon halve idioot ongevaarlijk vind dan hebben we een verschil van mening. Ik denk dat heel veel mensen hem gevaarlijk vinden en terrecht.
mai pen rai
pi_32921695
In vrijwel elk woord dat de Iraanse president uitkraamt, lees ik een open sollicitatie om spoedig door de VS te worden aangevallen. En hoewel ik op zich geen voorstander van oorlogen ben, denk ik dat een dergelijke aanval een goede zaak zou zijn en dat die er ook spoedig aan zit te komen. De bevolking van Iran wordt immers onderdrukt en geschifte geestelijken houden hervormingen tegen, terwijl mensenrechten er worden geschonden.

Nog afgezien van de gevaarlijke uitspraken die de Iraanse president doet, bemoeit hij zich feitelijk met zaken die hem geen bal aangaan. De Palestijnse kwestie is een aangelegenheid tussen Israel, Palestina en eventueel de VN. Iran heeft daar net zo min iets te maken als Nederland met de Turks-Griekse vete op Cyprus.
  donderdag 8 december 2005 @ 16:49:17 #21
37248 BertV
Klei indiaan
pi_32921704
Het is geen nieuw idee... Vlak na de tweede wereldoorlog zou het in het zuiden van duitsland moeten komen, maar de amerikanen verwijderde uiteindelijk de palestijnen...
Handgemaakt | Doggerland-overlever
  donderdag 8 december 2005 @ 16:53:24 #22
110987 ErwinRommel
pi_32921812
quote:
Op donderdag 8 december 2005 16:46 schreef niet_links het volgende:
Gevaarlijk voor Europa en Amerika. Gevaarlijk voor niet moslims. Ik bepaal dat ie gevaarlijk is als jij zon halve idioot ongevaarlijk vind dan hebben we een verschil van mening. Ik denk dat heel veel mensen hem gevaarlijk vinden en terrecht.
Veel mensen vinden GWB ook gevaarlijk.
Ik blijf bij mijn standpunt dat ook Iran het recht heeft om zijn eigen weg te gaan. Het heeft immers een democratisch gekozen president. (in Irak was dat niet het geval).
  donderdag 8 december 2005 @ 16:55:12 #23
110987 ErwinRommel
pi_32921846
quote:
Op donderdag 8 december 2005 16:48 schreef dVTB het volgende:

Nog afgezien van de gevaarlijke uitspraken die de Iraanse president doet, bemoeit hij zich feitelijk met zaken die hem geen bal aangaan. De Palestijnse kwestie is een aangelegenheid tussen Israel, Palestina en eventueel de VN. Iran heeft daar net zo min iets te maken als Nederland met de Turks-Griekse vete op Cyprus.
Zo zou je dan ook kunnen stellen dat de VS niets te maken heeft met het midden oosten conflict. En zich daar ook niet mee moet bemoeien. Toch doen ze dat.
Of is dat enkel voorbehouden aan Westerse staten? Om zich te mengen in regionale conflicten?
  donderdag 8 december 2005 @ 16:57:40 #24
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_32921913
Het maakt mij niet uit of hij democratisch gekozen is of niet. Mij maakt het uit dat hij gevaarlijke dingen wil doen. Hitler is ook gekozen. Die man is een gevaar voor het westen en wij hebben het recht ons te beschermen. Als we gewoon zn atoomprogramma onklaar blijven maken vind ik het al best. Ik wil niet dat zon gek attoomwapens krijgt. Ik heb liever niet dat moslimextremisten attoomwapens hebben. (jja ik weet het Pakistan)
mai pen rai
  donderdag 8 december 2005 @ 17:01:17 #25
9902 Lestat
the vampire...
pi_32922009
Ik vind dat hij in principe gelijk heeft, maar het is wel mosterd na de maaltijd. De staat Israel had er nooit mogen komen op die plek, maar het is nu niet meer terug te draaien.
Memento Mori
pi_32922063
ErwinRommel, kennelijk heb je je niet erg verdiept in de 'verkiezingen' in Iran, want door de president als 'democratisch gekozen' te betitelen, maak je jezelf al onsterfelijk belachelijk. Wat Amerikaanse bemoeienis betreft: er is een aanslag op het WTC gepleegd met meer dan 3000 doden, waarbij de daders de Palestijnse kwestie als één van de redenen opvoeren. VS wordt door terroristen feitelijk deelgenoot van dat conflict gemaakt, vanwege de vermeende steun aan Israel.
  donderdag 8 december 2005 @ 17:08:35 #27
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_32922188
quote:
Op donderdag 8 december 2005 17:03 schreef dVTB het volgende:

maak je jezelf al onsterfelijk belachelijk.
quote:
vermeende steun aan Israel.
Inderdaad probeer jezelf niet onsterfelijk belachelijk te maken
pi_32922321
IPdaily, de VS heeft bepaalde acties van Israel wel degelijk veroordeeld en heeft een prominente rol gespeeld in het vredesproces tussen Israel en Palestina. Verder heeft Bush actief meegewerkt aan de totstandkoming van een Palestijnse staat. Ik weet heus wel dat de VS eerder pro-Israel is, maar dat betekent niet dat ze Palestijnen actief tegenwerken.
pi_32922465
Ik ben het eens met deze uitspraak.
Ook al is het is niet fijn om het eens te zijn met een extremistisch regime
  donderdag 8 december 2005 @ 17:22:48 #30
110987 ErwinRommel
pi_32922557
quote:
Op donderdag 8 december 2005 17:03 schreef dVTB het volgende:
ErwinRommel, kennelijk heb je je niet erg verdiept in de 'verkiezingen' in Iran, want door de president als 'democratisch gekozen' te betitelen, maak je jezelf al onsterfelijk belachelijk. Wat Amerikaanse bemoeienis betreft: er is een aanslag op het WTC gepleegd met meer dan 3000 doden, waarbij de daders de Palestijnse kwestie als één van de redenen opvoeren. VS wordt door terroristen feitelijk deelgenoot van dat conflict gemaakt, vanwege de vermeende steun aan Israel.
Ik zal eerlijk bekennen dat ik mij niet heb verdiept in de Iraanse verkiezingen. Toch was de stembusgang voor een land als Iran met haar reputatie redelijk democratisch. Net zo democratisch als de laatste herverkiezing van GWB.

De aanslag op de Twin Towers en het Pentagon zijn ook voor mij een reden om de daders te achterhalen en te straffen. Dat dit reeds is gebeurd lijkt me evident al is de hoofddader nog steeds niet gepakt.
Het rechtvaardigd echter niet om de wereld maar in vuur en vlam te steken. En dat doet de VS dus onder GWB.
Iran, welke al lang geleden nucleare plannen had, en reeds is aangevallen door Israel, heeft wmb het volste recht om een eventuele dreiging vanuit de "westerse wereld" tegen te gaan en zich te bewapenen daartegen. (zie ook het topic van aanschaf TorM1 SA raketten.)
  donderdag 8 december 2005 @ 17:27:11 #31
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_32922677
dVTB, als de VS echt oprecht ACTIEF aan het vredesproces had gewerkt was er NU een rechtvaardige vrede geweest voor de Palestijnen.
pi_32922807
Waarom geven Jordanie en Egypte niet gewoon een stuk van hun land aan de Palestijnen, daar komen de Palestijnen namelijk vandaan!?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_32923330
quote:
Op donderdag 8 december 2005 17:22 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Iran, welke al lang geleden nucleare plannen had, en reeds is aangevallen door Israel, heeft wmb het volste recht om een eventuele dreiging vanuit de "westerse wereld" tegen te gaan en zich te bewapenen daartegen. (zie ook het topic van aanschaf TorM1 SA raketten.)
Wat heb ik gemist? Wanneer heeft israel Iran aangevallen?

En zoals ik jou reactie lees ben je dus voor verdere verspreiding van nukes, want Iran mag ze immers hebben om een drieging tegen te gaan. Waarom niet preventief gooien op een land dat ze 'liever' van de aardbodem zien verdwijnen? En elke gek die dat vind mag ook gelijk naar Iran verbannen worden...
pi_32923369
quote:
Op donderdag 8 december 2005 17:27 schreef IPdaily het volgende:
dVTB, als de VS echt oprecht ACTIEF aan het vredesproces had gewerkt was er NU een rechtvaardige vrede geweest voor de Palestijnen.
hoe vaak moet je nog zeggen dat er nooit vrede komt zolang de palestijnen onderling er niet eens uitkomen... Het is hier geen ISRAEL-PALESTINA discussie AUB...daar loopt een ander topic voor
  donderdag 8 december 2005 @ 18:05:47 #35
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32923558
Ja dat kleine strookje land moeten die Joden idd opgeven! Het is onvoorstelbaar dat de Arabieren maar een gebied hebben dat 200 keer zo groot is als dat van Israel!

Als Iran zich zo verbonden voelt met de Palestijnse zaak waarom neemt hij die palestijnen dan niet op?
Of gaat het dan net als in Irak, onder Hussein werden ze binnengehaald en gehuisvest en toen die verdwenen was kwamen hun Irakese 'broeders' de Palestijnen hun huizen uitschoppen.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  donderdag 8 december 2005 @ 18:13:29 #36
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32923743
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:05 schreef Pracissor het volgende:
Ja dat kleine strookje land moeten die Joden idd opgeven! Het is onvoorstelbaar dat de Arabieren maar een gebied hebben dat 200 keer zo groot is als dat van Israel!

Als Iran zich zo verbonden voelt met de Palestijnse zaak waarom neemt hij die palestijnen dan niet op?
Of gaat het dan net als in Irak, onder Hussein werden ze binnengehaald en gehuisvest en toen die verdwenen was kwamen hun Irakese 'broeders' de Palestijnen hun huizen uitschoppen.
Waarom zijn het "de Arabieren"? Wij zijn toch ook niet "de Germanen" ?
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  donderdag 8 december 2005 @ 18:14:42 #37
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32923770
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:13 schreef D1 het volgende:

[..]

Waarom zijn het "de Arabieren"? Wij zijn toch ook niet "de Germanen" ?
Er is een Arabische liga, er is geen Germaanse liga. Volgens arabieren is er één gedeelde geschiedenis en afkomst.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  donderdag 8 december 2005 @ 18:21:11 #38
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32923914
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:14 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Er is een Arabische liga, er is geen Germaanse liga. Volgens arabieren is er één gedeelde geschiedenis en afkomst.
Toch zal je een syrier niet horen zeggen dat hij een Saoudi is en vice versa.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  donderdag 8 december 2005 @ 18:23:16 #39
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32923961
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:21 schreef D1 het volgende:

[..]

Toch zal je een syrier niet horen zeggen dat hij een Saoudi is en vice versa.
Nee idd, want dan spreek je over nationaliteit.
  donderdag 8 december 2005 @ 18:24:46 #40
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32923999
Precies. Net zoals de Palestijnen hun eigen nationaliteit hebben.
pi_32924057
quote:
Op donderdag 8 december 2005 15:33 schreef clowncloon het volgende:
tsja net alsof de joodse gemeenschap niet nu al een grootgrondbezitter is in Europa....WAKE UP voorbipsberber
Zijn dit soort uitspraken een nieuwe trend of zo?
  donderdag 8 december 2005 @ 18:27:10 #42
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32924060
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:24 schreef D1 het volgende:
Precies. Net zoals de Palestijnen hun eigen nationaliteit hebben.
De palestijnse nationaliteit is een product.
pi_32924099
het gaat hier over ISRAEL vs IRAN...laten we ut daarbij houden... anders ken er net zo goed weer een slotje op...
pi_32924214
quote:
Altijd al gewoond ? Hoe verzin je het.......
  donderdag 8 december 2005 @ 18:35:11 #45
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_32924253
quote:
De aanslag op de Twin Towers en het Pentagon zijn ook voor mij een reden om de daders te achterhalen en te straffen.
Werkelijk of doe je net alsof ?

zoek op internet de documentaire Loose Change is op, gemaakt door amerikaanse studenten
en dan wil ik nog wel zien of jij zo zeker weet wie de daders zijn..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  donderdag 8 december 2005 @ 18:36:22 #46
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_32924280
Ik vind het wel een creatief plan, had niet gedacht dat ahmedinejad humor had..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 8 december 2005 @ 18:36:59 #47
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32924291
quote:
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  donderdag 8 december 2005 @ 18:40:29 #48
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_32924354
Ik heb al jaren geopperd dat de Joden gewoon een kwart van de staat Montana moeten krijgen. Goed, ze hebben danwel hun religieuze stad Jerusalem niet, maar dat in Israel komt toch nooit meer goed.

Er is veel vruchtbaar land in Montana, er is nog genoeg ruimte, de Joden zijn "relatief veilig" binnen de Amerikaanse landgrenzen, en ze kunnen hun land gewoon Nieuw Isreal noemen, onafhankelijk van de Verenigde Staten, en ze zijn omringd door vrienden ipv vijanden. Ze hebben vervolgens dan ook geen groot leger meer nodig en ze kunnen net als de Amish in Penssylvania gewoon lekker vredig leven.

En het Midden Oosten? het Midden Oosten is van de Islam. Punt uit. Zowel het Jodendom, het Christendom, als de Islam hebben recht op Jerusalem als heilige stad, maar aangezien de stad omsingeld is door Moslims, hebben zij momenteel die stad in handen.

Dus: Nieuw Israel als een nieuw land in Montana! Hoppakee, verhuizen die handel Ze moeten zich dan toch wel veilig voelen omsingeld door een land als Amerika
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 8 december 2005 @ 18:42:51 #49
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_32924393
quote:
Ik zal eerlijk bekennen dat ik mij niet heb verdiept in de Iraanse verkiezingen. Toch was de stembusgang voor een land als Iran met haar reputatie redelijk democratisch. Net zo democratisch als de laatste herverkiezing van GWB.
Dat zou ik niet durven stellen. De herverkiezing van GWB (en zelfs de misgetelde eerste verkiezing van GWB) is een stuk democratischer dan wat er in Iran plaatsvindt met verkiezingen.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 8 december 2005 @ 18:46:05 #50
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_32924455
Ach, Ahmadinejad alleen maar blablabla.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_32924513
quote:
Op donderdag 8 december 2005 15:42 schreef Gargoylesla het volgende:

[..]

Lekker simple ben jij ... eerst je land verkopen aan de joden en dan met zulk soort argumenten komen
idd men vergeet nogal eens dat de joden de grond vooral gekocht hebben.

en ik vind dat je niet moet gaan zeuren als je een oorlog begint en dan verliest dat je dan land nen macht kwijtraakt
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_32924583
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:40 schreef maartena het volgende:
bla bla onzin...

En het Midden Oosten? het Midden Oosten is van de Islam. Punt uit. Zowel het Jodendom, het Christendom, als de Islam hebben recht op Jerusalem als heilige stad, maar aangezien de stad omsingeld is door Moslims, hebben zij momenteel die stad in handen.

Dus: Nieuw Israel als een nieuw land in Montana! Hoppakee, verhuizen die handel Ze moeten zich dan toch wel veilig voelen omsingeld door een land als Amerika
Dit is wel de grootste kletskoek die ik ooit heb gehoord... het midden oosten is van de islam??
Ik heb weinig bijbelkennis maar ik herinner me wel dat zelfs in de tijd die de bijbel beschrijft het land israel is verkocht aan de joden, ook wel de kinderen van god genoemd. Ik ben absoluut niet gelovig maar was dat niet juist de reden dat dat gebied na de 2e wereldoorlog aan de joden is toegekend?
Volgens mij is er geen volk met meer (privaatrechtelijke eigendoms)rechten op een stuk land dan de joden op Israel hebben.
  donderdag 8 december 2005 @ 18:52:42 #53
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32924610
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

idd men vergeet nogal eens dat de joden de grond vooral gekocht hebben.
Daarover verschillen nogal wat meningen.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_32924654
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:51 schreef koudhier het volgende:
Volgens mij is er geen volk met meer (privaatrechtelijke eigendoms)rechten op een stuk land dan de joden op Israel hebben.
Mwaw, niet meer dan dat de Grieken het recht hebben om heden ten dage nog het complete rijk van Alexander de Grote te claimen.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_32924737
quote:
Iran heeft gelijk
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_32924760
quote:

[..]

Dit is wel de grootste kletskoek die ik ooit heb gehoord... het midden oosten is van de islam??
Ik heb weinig bijbelkennis maar ik herinner me wel dat zelfs in de tijd die de bijbel beschrijft het land israel is verkocht aan de joden, ook wel de kinderen van god genoemd.
Volgens mij vervallen eigendomsrechten na een paar millenia ...
pi_32924782
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Mwaw, niet meer dan dat de Grieken het recht hebben om heden ten dage nog het complete rijk van Alexander de Grote te claimen.
"Ja, hallo, ik ben de achterachterachterkleinzoon van Genghis Kahn en ik kom mijn rijk op eisen."
pi_32924837
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:59 schreef WAT het volgende:

[..]

"Ja, hallo, ik ben de achterachterachterkleinzoon van Genhis Kahn en ik kom mijn rijk op eisen."
Hoi, ik ben Eddie Hitler en ik wil Polen graag terug hebben als het niet te veel moeite is
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  donderdag 8 december 2005 @ 19:04:26 #59
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_32924872
quote:
Ik heb weinig bijbelkennis maar ik herinner me wel dat zelfs in de tijd die de bijbel beschrijft het land israel is verkocht aan de joden, ook wel de kinderen van god genoemd. Ik ben absoluut niet gelovig maar was dat niet juist de reden dat dat gebied na de 2e wereldoorlog aan de joden is toegekend?
Wat ik daarmee bedoel is dat de Islam momenteel het Midden Oosten in handen heeft, ongeacht wie waar "recht" op heeft. 90% van de landen in het Midden Oosten zijn voornamelijk islamitisch, net als Europa voor 90% Christelijk is.

De reden waarom de VN in 1947 besloot dat de Joden een eigen land moesten krijgen was omdat men op dat moment net de gruwelijke details van de holocaust te verwerken kreeg, en ze niet goed wisten wat ze nu aanmoesten met de joden. Ze wisten ook dondersgoed dat de HELFT van de 6 miljoen joden die vermoord werden uit Polen en Rusland kwamen, en dat dat gebied communistisch zou gaan worden.

Ik ben echt geen pro-Islamiet ofzo, maar ik ben van mening dat de VN een grove vergissing heeft begaan door Isreal te stichten op een stuk land waar al 1500 jaar lang moslims/palestijnen hebben gewoond, en deze groepen verplicht te laten verkassen naar de West Bank en andere gebieden.

Ze hebben in principe omdat men het zo zielig vond voor de Joden, en wat er met de holocaust allemaal gebeurd is een stuk land in het midden van een Islamitisch grondgebied geforceerd toegekend aan de Joden.

Hoe zou jij je voelen als de VN naar Nederland kwam en vervolgens de provincie Utrecht toewees aan de 1 miljoen Islamieten die in Nederland wonen, vervolgens alle Nederlanders bij Noord/Zuid Holland en Gelderland over de "grens" zet, en tegelijkertijd alle Turken en Marokkanen uit heel Nederland verwelkomen als nieuwe bewoners? Dat is dus in principe wat er gebeurd is met Israel.

En eigenlijk kan het me niet zo ontzettend veel schelen wat er in de Bijbel, Quran of Tora staat, want als een Godsdienst door een tekst in een religieus boek ergens een claim op land kan leggen, dan zijn we voorlopig nog niet klaar met alle groepjes en afsplitsingen die hun eigen land moeten krijgen.

Wat is dan wel de oplossing? Ik weet het niet.... Montana leek me voor de veiligheid van de Joden alvast een veel veiliger en beter idee dan ze in het hol van de leeuw te stoppen.
-
  donderdag 8 december 2005 @ 19:05:17 #60
125643 GREED
GREED = GOOD
pi_32924888
Ik vind het wel een goed idee eigenlijk. Beieren, Tirol en Karinthie zouden samen heel goed het nieuwe Israel kunnen gaan vormen.
SOCIALISTEN TERRORISTEN
  donderdag 8 december 2005 @ 19:05:57 #61
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32924906
Er zijn ook zo'n 600.000 Joden uit de Arabische landen gevlucht, mogen die hun land dan ook weer terug eisen? En de Grieken, mogen die een kwart van Turkije ook terug?
pi_32925036
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:05 schreef Pracissor het volgende:
Er zijn ook zo'n 600.000 Joden uit de Arabische landen gevlucht, mogen die hun land dan ook weer terug eisen? En de Grieken, mogen die een kwart van Turkije ook terug?
Een kwart? Héél Turkije. En de Turken terug naar Oezbekistan en regio. Oh ja, en de Arabieren moeten natuurlijk ook Israel, Egypte, Syrië, Irak, enz. uit.
pi_32925046
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:52 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Daarover verschillen nogal wat meningen.
na wo1 nam het zionisme een grote vlucht en werden joden aangespoord om stukken land te kopen in het mandaat gebied palastina de joden hebben letterlijk hun land gekocht. (grotendeels)
na wo2 heeft de VN een compromis voorgesteld (omdat het VK aan beide partijen al na wo1 het land had beloofd) dat werd geaccepteerd door de joden maar afgewezen door de arabieren afgewezen en dat hebben ze proberen te winnen met oorlog en dat is ze niet gelukt
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_32925050
quote:
De Palestijnen zijn slachtoffer van Arabisch imperialisme waar ze zelf net zo hard aan meededen.
Bovendien wonen er nog meer volkeren in die gebieden, die er net zo lang huisden als de Joden en de Palestijnen.
  donderdag 8 december 2005 @ 19:12:33 #65
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_32925052
quote:
Ik heb weinig bijbelkennis maar ik herinner me wel dat zelfs in de tijd die de bijbel beschrijft het land israel is verkocht aan de joden,
lees die bijbel dan nog maar eens goed want ook in die tijd hebben ze het land verkregen door genocide te plegen op de oorspronkelijke bevolking..
  donderdag 8 december 2005 @ 19:12:40 #66
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_32925057
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nou ja, het rijk van Alexander de Grote is natuurlijk ook militair veroverd, en militair verloren. Maar als het gaat om godsdienstelijke rechten, dan zouden bijvoorbeeld de Grieks Orthodoxen recht hebben op Constantinopel, het huidige Istanbul. Want volgens de oude teksten in de Grieks Orthodoxe kerk is Constantinopel de heilige stad.

Goed, laten we de Turken dan ook maar naar de andere kant van het water verkassen en dat stukje Turkije aan de Grieken verkopen omdat het zo beschreven staat in de teksten van de Grieks Orthodoxe kerk.

Geneve, Zwitserland is waar het Protestantisme geboren is onder leiding van Calvijn. Zullen we van het Zwitserse kanton Geneve dan ook maar een heilige calvinistische staat maken?

Als we religieuze teksten zo letterlijk gaan vertalen honderden, zo niet duizenden jaren later dan zijn we voorlopig nog niet uitgevochten.
-
pi_32925100
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:12 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

lees die bijbel dan nog maar eens goed want ook in die tijd hebben ze het land verkregen door genocide te plegen op de oorspronkelijke bevolking..
Maar dat was in opdracht van God, en dan mag het
  donderdag 8 december 2005 @ 19:18:39 #68
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32925222
goed idee.

(hier ze willen het nog ondersteunen ook , willen we een oplossing voor het probleem of willen we oorlog voeren en bommen gooien om symptomen uit te roeien ..... )
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 8 december 2005 @ 19:30:41 #69
272 R@b
No-nonsens
pi_32925547
quote:
Op donderdag 8 december 2005 15:33 schreef clowncloon het volgende:
quote:
Op donderdag 8 december 2005 15:40 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:

Wij hebben in ieder geval geen ruimte voor die haakneuzen.
quote:
Op donderdag 8 december 2005 16:03 schreef Fonkmeistah het volgende:
"De zee in drijven"
waarom word daar zo moeilijk over gedaan ? als schiphol een vliegveld in de noordzee kan laten drijven, waarom kunnen die israeli's dan niet op een drijvend eilandje gaan zitten. ?. vallen ze niemand lastig, mogen ze er nog een muurtje omheen ook . kunnen ze hun moordlust op jonge meeuwen botvieren. greenpeace doet toch geen zelfmoordaanslagen...
Het anti-semitisme leeft nog volop zie ik al. Samen met islam-fanatici een levensgevaarlijke combinatie.

Wees alert !!!
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  donderdag 8 december 2005 @ 19:41:42 #70
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_32925828
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:30 schreef R@b het volgende:
Het anti-semitisme leeft nog volop zie ik al. Samen met islam-fanatici een levensgevaarlijke combinatie.

Wees alert !!!
De helft van Fok! zijn pubers met rechtse ideeen die eigenlijk geen flauw benul van geschiedenis en de huidige politieke situatie hebben.... en tja, dan krijg je wel eens rare opvattingen inderdaad.

Anti-islam is ook erg populair tegenwoordig. Eigenlijk anti-alles-wat-niet-Nederlands is.
-
pi_32926042
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:30 schreef R@b het volgende:

[..]

[..]

[..]

Wees alert !!!
Anti-islam leeft nog volop ook hoor ??
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  donderdag 8 december 2005 @ 20:09:12 #72
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32926515
als je kritiek hebt op israel ben je meteen antisemiet?
(semiet valt palestina overigens ook onder , zo zou het zionisme antisemiet zijn)
pi_32926604
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja. Zo definiëert de staat Israel het wel tenminste.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_32926630
quote:
(semiet valt palestina overigens ook onder , zo zou het zionisme antisemiet zijn)
"haakneuzen"?
"joden grootgrondbezitter europa"?
  donderdag 8 december 2005 @ 20:16:04 #75
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_32926673
quote:
Nee. Als je goed leest heb ik ook kritiek op Israel en de manier waarop de VN de zaken heeft aangepakt in het verleden, en of ze wel "recht" hebben op dat land. Maar dat zijn gewoon politiek- en geloofskwesties.

De uitspraken die R@B verzamelde zijn direct gericht op het Israelische volk. Uitschelden voor haakneuzen, Wij willen ze hier niet, en stop ze maar weg op een eiland zodat wij er geen last van hebben.

En dat is wel enigzins antisemitisch
-
  donderdag 8 december 2005 @ 20:18:37 #76
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32926749
nouja , het zijn wel feiten
de meeste joden hebben nu eenmaal haakneusen
en ze zitten indd in de meeste corporaties die dan weer het hele economische systeem bepalen

maar goed , en ik ben zelf ook gedeeltelijk joods hoor (niet de geloofskant , enkel famiilie)
ik hoor het gewoon teveel.
  donderdag 8 december 2005 @ 20:20:15 #77
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_32926787
whehehehe alles wat in het middenoosten woont zijn semieten.. alleen de iraniers zijn ariers geloof ik..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_32926815
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:50 schreef Meki het volgende:

[..]

Anti-islam leeft nog volop ook hoor ??
Pro-Islam is extreem rechts heb ik vernomen
  donderdag 8 december 2005 @ 20:23:52 #79
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_32926896
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:20 schreef nixxx het volgende:
whehehehe alles wat in het middenoosten woont zijn semieten.. alleen de iraniers zijn ariers geloof ik..
Dit snap ik even niet?
-
pi_32927197
Als alle moslims in de EU oprotten naar Iran mogen ze wat mij betreft Belgie omdopen in Israel.
pi_32927235
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:18 schreef BaajGuardian het volgende:
nouja , het zijn wel feiten
de meeste joden hebben nu eenmaal haakneusen
en ze zitten indd in de meeste corporaties die dan weer het hele economische systeem bepalen
quote:
semiet valt palestina overigens ook onder , zo zou het zionisme antisemiet zijn
. Drie onwaarheden in drie zinnen.
  donderdag 8 december 2005 @ 20:42:37 #82
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32927481
debunk ze dan maar , ipv weer zon makkelijke het is niet waar opmerking
success.
pi_32927714
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:42 schreef BaajGuardian het volgende:
debunk ze dan maar , ipv weer zon makkelijke het is niet waar opmerking
success.
Tja, als jij niet eens de moeite neemt om ze te bewijzen voel ik me daar niet echt toe geroepen. Maar misschien is er een geheime databank genaamd ''Interneus'', waar van ieder mens de uiterlijke kenmerken staan beschreven. Tot dan is dit gewoon een achterlijk stereotype.
Zo is het ook nogal makkelijk om een vage opgave te doen over lidmaatschap van de ''meeste corporaties'' (wat zijn dat? niet de minste corporaties?), want dat is niet bepaald specifiek.

Tenslotte is ''antisemitisme'' al van begin af aan een synoniem voor Jodenhaat. Zie Wilhelm Marr en diens ''Antisemiten-liga''.
  donderdag 8 december 2005 @ 20:55:00 #84
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_32927855
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Tenslotte is ''antisemitisme'' al van begin af aan een synoniem voor Jodenhaat. Zie Wilhelm Marr en diens ''Antisemiten-liga''.
we kunnen pindakaas ook wel meteen definieren als een mengsel van appels en suiker en gelerend middel.. Dat verandert dus niets aan het feit dat het onnauwkeurig taalgebruik is.. als jij daaraan wilt meewerken, fine...
pi_32927893
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:55 schreef nixxx het volgende:

[..]

we kunnen pindakaas ook wel meteen definieren als een mengsel van appels en suiker en gelerend middel.. Dat verandert dus niets aan het feit dat het onnauwkeurig taalgebruik is.. als jij daaraan wilt meewerken, fine...
Het lijkt me anders nauwkeuriger om de oorspronkelijke betekenis aan te houden, in dit geval.
pi_32927962
Jeruzalem was al Joods om 1400 voor Christus.
In 638 na Christus werd het veroverd door de Arabieren.
In 1099 werd het ingenomen door Godfried van Bouillon.
Daarna werd het veroverd door de Mammaluken in 1260
De Ottomanen veroveren het in 1517.
De Ottomaanse periode duurde tot 1914,
Daarna was het Brits tot 1948. Dezen konden dus vrijelijk beschikken.......
Alle volkeren op deze wereld hebben ooit gebieden verloren in oorlogen en nooit teruggekregen.
Maar voor moslims zou dat zeker niet moeten gelden.......... eens islam, altijd islam

Waar een moslim zijn poot zet, moet het islamitisch worden en blijven ook.
Vandaar dat ze, ondanks alles wat ze hier misvalt, niet uit Europa weg te slaan zijn....
  donderdag 8 december 2005 @ 21:00:28 #87
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32928045
wat is een semiet?

en altijd dat gemaar , want jij dit en jij dat
blijkbaar heb jij dus geen informatie om te debunken en kom je alleen maar dit topic binnen
(via mijn profiel geschiedenis aangezien ik je *toevallig* in juist mijn beantwoorde topics zie staan)
om wat te zieken.

niks beters te doen?
of kom je toch nog met *de andere feiten*
pi_32928163
Ik hoor net op de BBC dat Europa Amahdihuppeldepups uitspraken veroordeeld. Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom men überhaupt de moeite neemt om op die sukkel te reageren. Amahidmepruttel roept weer eens iets, boeien!
pi_32928250
quote:
Op donderdag 8 december 2005 21:00 schreef BaajGuardian het volgende:
wat is een semiet?
Die bestaan feitelijk niet, het is een negentiende-eeuwse constructie. Het punt is dat ''antisemitisme'' van meet af aan synoniem is geweest met Jodenhaat en zo ook bedoeld is. Dan kun je wel een leuk woordtrucje verzinnen, maar dat vertroebelt de zaak alleen maar.
quote:
en altijd dat gemaar , want jij dit en jij dat
blijkbaar heb jij dus geen informatie om te debunken
Het is dus informatief om ''de meeste Joden hebben haakneuzen en ze zitten bij de meeste corporaties'' neer te zetten alsof het feiten zijn in de trant van ''alle mensen zijn sterfelijk''? Denk je dat nou echt?
quote:
(via mijn profiel geschiedenis aangezien ik je *toevallig* in juist mijn beantwoorde topics zie staan)
om wat te zieken.
En ook hier overschat je jezelf schromelijk. Schrijf het maar toe aan een gedeelde interesse. ''Zieken'' is het woord niet, dit zou betekenen dat je iets van waarde bijdraagt en ik daar niets tegenin weet te brengen. .
quote:
niks beters te doen?
of kom je toch nog met *de andere feiten*
Zegt de meester van de onbewezen stellingen.
  donderdag 8 december 2005 @ 21:09:11 #90
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32928368
nogsteeds geen bijdrage enkel ge-jij doet dit en jij-bent dat gelul
zoals altijd.
zo te zien ben je dus niet zo goed in argumenten dan je men wilde laten geloven.
pi_32928505
quote:
Op donderdag 8 december 2005 21:09 schreef BaajGuardian het volgende:
zoals altijd.
zo te zien ben je dus niet zo goed in argumenten dan je men wilde laten geloven.
Als je nu even de burgerlijke beleefdheid opbrengt om je stellingen te bewijzen, heb je weer enig recht van spreken. Voorlopig doen ze aan als lelijke gemeenplaatsen.
  donderdag 8 december 2005 @ 21:14:12 #92
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_32928514
quote:
Op donderdag 8 december 2005 21:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Die bestaan feitelijk niet, het is een negentiende-eeuwse constructie. Het punt is dat ''antisemitisme'' van meet af aan synoniem is geweest met Jodenhaat en zo ook bedoeld is. Dan kun je wel een leuk woordtrucje verzinnen, maar dat vertroebelt de zaak alleen maar.
Laten we dan het woord jodenhaat gebruiken dat dekt de lading beter, nietwaar?

Maar het gaat zo een beetje van het onderwerp af, wat met zulke onderwerpen helaas vaak genoeg gaat.
  donderdag 8 december 2005 @ 21:14:21 #93
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32928521
quote:
Op donderdag 8 december 2005 21:09 schreef BaajGuardian het volgende:
zoals altijd.
Nee, hij heeft gelijk. Leer begrijpend lezen zou ik zeggen, dan kan je helder lezen welke argumenten worden aangevoerd.
pi_32928538
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:58 schreef Gaffer het volgende:
Jeruzalem was al Joods om 1400 voor Christus.
In 638 na Christus werd het veroverd door de Arabieren.
In 1099 werd het ingenomen door Godfried van Bouillon.
Daarna werd het veroverd door de Mammaluken in 1260
De Ottomanen veroveren het in 1517.
De Ottomaanse periode duurde tot 1914,
Daarna was het Brits tot 1948. Dezen konden dus vrijelijk beschikken.......
Alle volkeren op deze wereld hebben ooit gebieden verloren in oorlogen en nooit teruggekregen.
Maar voor moslims zou dat zeker niet moeten gelden.......... eens islam, altijd islam

Waar een moslim zijn poot zet, moet het islamitisch worden en blijven ook.
Vandaar dat ze, ondanks alles wat ze hier misvalt, niet uit Europa weg te slaan zijn....
Enig idee hoe groot het Islamitisch/Arabische rijk ooit geweest is? En het Ottomaanse rijk daarna? En hoor jij iemand zeggen dat die gebieden weer Islamitisch moeten worden en blijven?
pi_32928611
quote:
Op donderdag 8 december 2005 21:14 schreef nixxx het volgende:

[..]

Laten we dan het woord jodenhaat gebruiken dat dekt de lading beter, nietwaar?
Ik vind het best.
quote:
Maar het gaat zo een beetje van het onderwerp af, wat met zulke onderwerpen helaas vaak genoeg gaat.
Ook hiermee ben ik het eens. Wat de president van Iran voorstelt, is goedkoop en kan bijna niet oprecht zijn. Iemand die serieus voorstelt om een hele staat te transplanteren, heeft geen kaas gegeten van internationale politiek en economie. Het vredesproces wordt ook niet bevorderd door dit soort agitatie.
  donderdag 8 december 2005 @ 21:20:45 #96
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_32928676
Ik blijf erbij dat hij het gewoon als een humoreuze steek onder water naar duitsland bedoeld heeft. En op die manier is het prima gelukt Volgens mij heeft hij weinig tegen joden an sich, maar meer tegen een joodse staat. Waarom zou ik eigenlijk niet weten.. vroeger ( ) was het een soort van bruggehoofd van de VS in het middenoosten, maar die hebben er nu een veel dichterbij
pi_32928809
quote:
Op donderdag 8 december 2005 21:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Enig idee hoe groot het Islamitisch/Arabische rijk ooit geweest is? En het Ottomaanse rijk daarna? En hoor jij iemand zeggen dat die gebieden weer Islamitisch moeten worden en blijven?
Ja, HALLOOOO Amadinjablabla dus, daar gaat deze topic over
pi_32928849
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:21 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Pro-Islam is extreem rechts heb ik vernomen
Dat verklaart die hakenkruizen die op de islamitische scholen en moskeeen werden geschilderd in november vorig jaar
Allah Al Watan Al Malik
pi_32928894
quote:
Op donderdag 8 december 2005 18:42 schreef maartena het volgende:

[..]

Dat zou ik niet durven stellen. De herverkiezing van GWB (en zelfs de misgetelde eerste verkiezing van GWB) is een stuk democratischer dan wat er in Iran plaatsvindt met verkiezingen.
Reageer aub niet op Erwin Rommel die totaal geen idee heeft waar ie over praat, omdat ie ook al geopperd heeft dat Israel Iran al heeft aangevallen... alleen kan ik er nergens iets over vinden, tenzij hij bedoelde dat Israel een aanval heeft uitgevoerd op een mogelijke kerncentrale...

Maar dat was in IraQ, maar ach, wat is een lettertje als je toch al niet snapt waar het over gaat...
pi_32928924
quote:
Op donderdag 8 december 2005 21:26 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ja, HALLOOOO Amadinjablabla dus, daar gaat deze topic over
Meneer beweert dat Moslims elk stukje land waar ze voet op zetten koste wat het kost willen behouden. Ik zeg hem dat hij dat uit z'n duim zuigt en ik vertel hem waarom dat zo is. Wat heeft dat met Amadinjablabla van doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')