Van deze uitspraak heeft de heer Kan al jaren geleden de gevolgen kunnen ondervinden.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:30 schreef clowncloon het volgende:
god is dood...nu de gelovigen nog
Wim Kan
Meer neukenquote:Op donderdag 8 december 2005 15:23 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Hoe kunnen wij als Katholieken weer groeien en meer mensen naar het huis van god krijgen?
Succes bedoel je. Mag dat niet van god?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:30 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
[..]
Van deze uitspraak heeft de heer Kan al jaren geleden de gevolgen kunnen ondervinden.
Onwetendheid is de grootste straf die je als mens kan hebben. Daarnaast kwam de dood snel voor hem.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:32 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Succes bedoel je. Mag dat niet van god?
Dit gaat geheel offtopic en het zal me allemaal aan me reet roesten wat jouw 'soort' denkt.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:33 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
[..]
Onwetendheid is de grootste straf die je als mens kan hebben. Daarnaast kwam de dood snel voor hem.
Die vraag kan Fonkmeistah vast wel beantwoordenquote:Op donderdag 8 december 2005 15:39 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Misschien ligt het aan de joden?
nuff said ..quote:...de doorgaans slimme Hollander achterblijft bij zijn Zuidelijke buren.
quote:
quote:...de doorgaans slimme Hollander achterblijft bij zijn Zuidelijke buren.
Juist. Dat doorgaans verklaart waarom er nog katholieken in Nederland zijnquote:...de doorgaans slimme Hollander achterblijft bij zijn Zuidelijke buren.
Ik had niet anders verwacht.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben katholiek
Gelukkig is hierin verandering gekomen in 2005.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:55 schreef pmb_rug het volgende:
Het gebrek aan integer leiderschap en de onduidelijke lijn van de kerk (waarbij er duidelijk een soort vrijzinnige mystische sfeer hangt en tegelijkertijd een wereldvreemd conservatisme bedreven word) hebben ook niet begedragen aan het succes.
Misschien dat de Hollander hierdoor juist zijn slimheid bewijst...quote:Op donderdag 8 december 2005 15:23 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Nog maar 35% van de Nederlanders is Katholiek. Ik als Paus begrijp niet waar het gebrek aan overtuiging bij de doorgaans slimme Hollander achterblijft bij zijn Zuidelijke buren.
Hoe kunnen wij als Katholieken weer groeien en meer mensen naar het huis van god krijgen?
Voor wie geinteresseerd is in onze geschiedenis: http://www.kdc.kun.nl/geschiedenis/geschiedenis.html
echt jammer dat je niet kunt screenen op IQ bij de inschrijving op het fok forum...quote:Op donderdag 8 december 2005 15:30 schreef clowncloon het volgende:
Weet je waarom? Omdat de gemiddelde nederlander voor zichzelf leert nadenken of er niks mee te maken wilt hebben. Het is precies deze houding die jij tentoon spreidt ten aanzien van de 'ongelovigen' dat mij uiterst irriteert. Flikker op met je zieltjes winnerij!
En welk land mag dit wezen? De VS?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:57 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
het is zeer duidelijk dat het land met het meeste intellectual capital ook het meest Christelijke land is.
Gewoon je pik in je broek/ jurk houden! Moeten onze zuidelijke buren ook eens doen.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:23 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |