Dat lijkt me goed. Ga maar door met een nieuwe vraagquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:52 schreef schaap001 het volgende:
Dat lijken me the Get Up Kids. Die hebben dit jaar een geweldige live-CD uitgebracht. Heb ze wel eens in de melkweg gezien, goeie band!
"Wa's dat voor rare Tinusquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:39 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Pé & Rinus waren nogal streekgebonden, dus zo vreemd is dat niet.
... gezet bij Schiffmacher, was maar dat was de vraag niet. Hij is dusquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:12 schreef Charmian het volgende:
Ik denk dat je dat kruis bedoelt op z'n heup. Zijn eerste gemaakt in Nederland op z'n 17e bij tattoobob
Of je bedoelt die 2 getallen (4 cijfers) op z'n pols, de initialen van z'n beste vriend in getallen symboliserend.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:02 schreef schaap001 het volgende:
Gisteren was Robbie Williams te gast in RTL Boulevard. Daar liet hij een speciale tattoo zien. Wat en waar zat ´ie ?
Knapquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:52 schreef schaap001 het volgende:
Dat lijken me the Get Up Kids. Die hebben dit jaar een geweldige live-CD uitgebracht. Heb ze wel eens in de melkweg gezien, goeie band!
quote:More commonly known by the hook line, "," which is sung by guest vocalist
on the record, "
" is easily one of the most caustic records to make the Top Ten in the 1980s. Smashing all of the trappings of rock & roll stardom in one song, it's one of
finest lyrical moments. Musically, the gritty, fingerpicked electric guitar riff comes off sounding not unlike a distorted electric piano.
Had ook gekund, ja. Maar die andere was de bedoeling eigenlijk...quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:19 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Of je bedoelt die 2 getallen (4 cijfers) op z'n pols, de initialen van z'n beste vriend in getallen symboliserend.
schaap+1quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:38 schreef schaap001 het volgende:
renee de haan
Yieha! Ja, d´r werd iets gezegd over Lucky Luke, dus ik dacht ´vooruit met het schaap´quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:42 schreef cafca het volgende:
Lynyrd Skynyrd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |