als dit een foto uit 2002 is, dan moetie toch minimaal een haarspoelinkje hebben gedaanquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Toen nog niet, was-ie met name behaard
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
als dit een foto uit 2002 is, dan moetie toch minimaal een haarspoelinkje hebben gedaan![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Eindelijk Dave Ellefson
was wel lachen geweest als Liptho net iets sneller was geweestquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Prachtig hoe je je eigen punten kunt genereren hier in trivia
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Prachtig hoe je je eigen punten kunt genereren hier in trivia
Gelukkig deed ik eerder F5.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:37 schreef cafca het volgende:
[..]
was wel lachen geweest als Liptho net iets sneller was geweest
Dat en ik moest nog even een naam erbij zoeken. Ik had namelijk niet de afgelopen pagina's mee zitten lezen.quote:
Moet je wel snel zijn met F5 natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:38 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik ga deze fanatieke techniek onthouden en misschien wel kopieren komende week (voor de eindspurt)
Oké, dat kan ook een reden zijn naast sneller zijn met F5 natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat en ik moest nog even een naam erbij zoeken. Ik had namelijk niet de afgelopen pagina's mee zitten lezen.
quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jim - Tell her?
quote:CANCELLATION OF REMAINING DATES ON CURRENT UK TOUR
Duroc Management and Clear Channel Entertainment regret to inform the public that the currentUK tour will be cancelled with immediate effect.
Guitarist and Founder memberhas been suffering from a throat problem. Simon Porter, the band's manager, said, "This morning he saw Consultant Stephen Toynton ENT surgeon at the Nuffield Hospital in Plymouth who has expressed concern with a growth in
's larynx and has recommended that it requires urgent investigation. Consequently all 9 shows on the current sell out UK tour have been cancelled.
Whilst the band obviously regret having to disappoint their fans they are thankful for their understanding at this difficult time and look forward to seeing them soon.
The cancelled shows will not be re-scheduled. Tickets will be fully refunded at the point of purchase.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |