Sinds zaterdag weet ik in elk geval hoe ze er uit ziet. Ze doet toch ook een Metallica cover, of is dat iemand anders?quote:Op donderdag 8 december 2005 17:58 schreef peaceman het volgende:
Lucie SIlvas?![]()
Ranja weet pas sinds kort wie dat is![]()
Ja, da´s zij, ja. Het is allemaal weer zo Norah Joneserig als de pest, vinnik.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Sinds zaterdag weet ik in elk geval hoe ze er uit ziet. Ze doet toch ook een Metallica cover, of is dat iemand anders?
Haar 2e single, van een album is nog niks bekend.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:00 schreef peaceman het volgende:
Is het haar 2e single of de 2e single van het album?
Hmm daar zou ik niet zondermeer vanuit gaanquote:Op donderdag 8 december 2005 18:27 schreef schaap001 het volgende:
Weet ut nieten moet gaan werken strax. Zie de oplossing morgen wel.
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
Die met die blote poes op Internet??
Nou ja, je zou kunnen weten dat ik vorig seizoen Marlies fan wasquote:Op donderdag 8 december 2005 20:00 schreef belsen het volgende:Ik had alleen maar dat nummer gehoord en gehoord dat het iemand van idols was - verder een blinde gok, maar goed.
Beatallica dus.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De stem lijkt wel wat op die van James Hetfield in ieder geval...
Grappig dat ik Berkery voorbij ben in punten, maar niet qua positiequote:Op donderdag 8 december 2005 20:12 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe openingspost & de nieuwe stand...
[afbeelding]
Bij mij niet.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:13 schreef ranja het volgende:
Hm is hun site uit de lucht?
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 8 december 2005 20:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Grappig dat ik Berkery voorbij ben in punten, maar niet qua positie
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |