Ing wel hoor, die heeft haar geholpen om naar de wc te gaan.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:16 schreef Bartoli het volgende:
Ingrid heeft Naat nog niet geholpen volgens mij. Joost en Lies gisteravond wel nog
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:09 schreef Muerte het volgende:
Dido zorgt voor Nathalie,
Dido zorgt voor het vuur,
Dido zorgt voor vers brood,
Dido heeft al een opdracht van BB uitgevoerd,
Dido heeft al afgewassen,
OMG! Dat zal de rest van dat zooitje de rest van de dag moeten aanhoren en daar komt nog bij dat Roel dus geen bier meer heeft omdat Dido dat heeft moeten inleveren.
Ik kan bijna niet wachten!![]()
Dat meen je niet?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou Roel heeft vanmorgen vroeg al een biertje op hoor
Klopt en broodjes braadworst met knoflooksaus, maar hij lag een uurtje op bed toen Dido alles moest inleveren.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Nu alle bewoners uit bed zijn kan het aandacht trekken weer beginnen.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:30 schreef pullup het volgende:
Dido is nu heeelemaal stuk
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:30 schreef essie05 het volgende:
[..]
Nu alle bewoners behalve Roel uit bed zijn kan het aandacht trekken weer beginnen.![]()
Ja maar was niet alleen dat ja-knikkende-NatteLie alleen maar alles door lulde hoor. Het was ook echt afgeven op Lieske en dat vind ik wel erg laag als diezelfde persoon je een flink aantal uren bij heeft gestaanquote:Op donderdag 8 december 2005 13:27 schreef Bartoli het volgende:
Ingrid heb ik dan niet gezien Sjet. Bij de andere heb ik dat wel gezien. En wb dat roddelen over Lies is toch normaal. Zei begon weer over Roel te roddelen eerst. En je weet Ja knikkende Naat lult alles door aan haar matties
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:30 schreef Bartoli het volgende:
brandweer, ziekenwagen enzo zijn al gearriveerd "just in case...."
Gewoon lucky shotquote:
Echt? Echt waar ?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Het zijn vast camera-mannenquote:Op donderdag 8 december 2005 13:36 schreef Sjet het volgende:
Wat me trouwens opvalt is hoe selectief de regie is met camera switchen in de douche ruimte...... de dames staan daar soms tijden in vol ornaat en Joost deed net zijn broek uit en hup, weg beeld. Niet dat ik nou zo nodig die piemel van Joost moet zien maar ik kan niet zo goed tegen dat primitieve selectief censuur.
Gister was Roel trouwens ook lang in beeld al was het wel via de spiegel. Tsja en Roel heeft niet vooraan gestaan bij het piemels uitdelen dus er was niks te zien.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:36 schreef Sjet het volgende:
Wat me trouwens opvalt is hoe selectief de regie is met camera switchen in de douche ruimte...... de dames staan daar soms tijden in vol ornaat en Joost deed net zijn broek uit en hup, weg beeld. Niet dat ik nou zo nodig die piemel van Joost moet zien maar ik kan niet zo goed tegen dat primitieve selectief censuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |