Welnee. De meeste studenten hebben een aanzienlijke studielening. De meeste studenten hebben tevens in de kleine lettertjes nergens staan dat dat ding in vijf jaar afgelost moet zijn.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Het verschil tussen mij en een willekeurige andere student is dat de meeste studenten geld OVERHOUDEN aan hun studie (hoe WEET ik niet).
pfff, hoelaat? en waar val je neer? kom ik ff langsquote:Op donderdag 8 december 2005 13:23 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wel hoor.. (ik iig ) Zaterdagmiddag ga ik...![]()
Klopt, maar anders ben je straks 15 jaar aan het afbetalen en in de tussentijd kun je dus geen cent sparen/opzij leggen voor eens een keer wat leuks.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welnee. De meeste studenten hebben een aanzienlijke studielening. De meeste studenten hebben tevens in de kleine lettertjes nergens staan dat dat ding in vijf jaar afgelost moet zijn.
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
en daar wil je ook nog niet dood gevonden worden
al helemaal niet op een zaterdag in de Grote Staat
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
Trouwens, 99% van de studenten heeft GEEN studielening
Ik weet het, ik weet het, niet boos wordenquote:Op donderdag 8 december 2005 13:27 schreef Ynske het volgende:
@BttD wat heb je dan in godsnaam allemaal geleend
ik ken ook nog wel iemand met n jaar geleden een studieschuld van 35.000 euri (7e studiejaar en nog niet klaar)
Vertel mij watquote:
jahquote:Op donderdag 8 december 2005 13:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
in Maastricht bedoel je?
Miuj lijkt (als buitenlander,) Heerlen veel erger, qua bewoners dan.
Dan ging ik met de verkeerde mensen om op schoolquote:Op donderdag 8 december 2005 13:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
Om me te helpen?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
pfff, hoelaat? en waar val je neer? kom ik ff langs
Dat valt ook wel weer mee. Met een beetje inkomen kan je makkelijk 100, 200 euro wegleggen per maand en dan hou je voldoende over om leuk van te leven.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Klopt, maar anders ben je straks 15 jaar aan het afbetalen en in de tussentijd kun je dus geen cent sparen/opzij leggen voor eens een keer wat leuks.
Ja, dat komt overquote:Nee, ik zie mijn toekomst vlak na mijn studie ERG somber in
Dan kom ik telkens in de verkeerde wijken. Het lijkt me nogal Helmond-achtigquote:Op donderdag 8 december 2005 13:29 schreef Ynske het volgende:
die van Heerlen, dat valt reuze mee hoor
Ik werk nu 8 uur in de week, zo'n 250 euro per maand (maar dat is sinds kort), ik heb letterlijk al 10 verschillende bijbaantjes gehad in mijn studentenperiode. Tegenwoordig zie ik om me heen alleen nog maar mensen die zich naast hun studie helemaal de tering werken (20+ uur p/w), dat is toch gewoon niet vol te houden. Ik moet eigenlijk ook al wel fulltime studeren (wat ik op zich ook wel redelijk, ook niet alle dagen even hard, magoed)quote:Op donderdag 8 december 2005 13:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
daar klopt geen zak van. Nou heb ik toevallig gaan lening, maar goed.
![]()
Maar BttD, als ik als arme student er zelfs een auto op na kan houden kan jij dat zeker als je werkt,.
gem dus 5000 euri per jaarquote:Op donderdag 8 december 2005 13:29 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het, niet boos worden35.000 haal ik niet. Zit nu op 10.000 en counting
. Waarschijnlijk zit ik aan het einde van mijn studie rond de 20.000, als het niet meer is
winterland is wel gezellig jahquote:Op donderdag 8 december 2005 13:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Om me te helpen?dat vind ik wel lief..
![]()
Geen idee hoelaat...
Ik vind het echt gewoon gezellig en nu al helemaal met winterwonderland...Lekker op het Vrijthof op een verwarm terras.. mensjes kijken... cappucino erbij... Ok misschien wat kneuterig maar ik vind het leuk..![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
gem dus 5000 euro per jaar
waar heb je dat voor nodig?
Dat is leuk,quote:Op donderdag 8 december 2005 13:30 schreef _Cara_ het volgende:
op een verwarm terras.. mensjes kijken... cappucino erbij... Ok misschien wat kneuterig maar ik vind het leuk..![]()
Gokje: bier.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
gem dus 5000 euri per jaar
waar heb je dat voor nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |