lolquote:Op donderdag 8 december 2005 15:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
das nou vervelend zeg..... Bijspijkercursus dan maar?
![]()
Is goed, wanneer heb jij plek in je agenda?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:05 schreef _Cara_ het volgende:
das nou vervelend zeg..... Bijspijkercursus dan maar?
![]()
Ah.. nou dan maar hopen dat ie mooi gevonden wordt..quote:Op donderdag 8 december 2005 15:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb er een maar die moet eerst gekeurd worden
heb nog 30 dagen om m terug te brengen
Ik ga er maar even vanuit dat dat niet ligt aan de kwaliteit van de lessen, maar aan de kwaliteit van de leerlingquote:Op donderdag 8 december 2005 15:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die lessen van jou blijven niet lang genoeg hangen?
Ik heb mijn twijfels of dat kapsel jou zal staanquote:
voor jou?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:08 schreef PhaE het volgende:
[afbeelding]
Is ut wat?
Simpel, niet TE, en vooral GEEN stropdas...
en jaja, ik weet het, wehkamp, standaard, blablabla.. dus keep yer comments with ya!
quote:Op donderdag 8 december 2005 15:08 schreef Mokster het volgende:
Ik ga er maar even vanuit dat dat niet ligt aan de kwaliteit van de lessen, maar aan de kwaliteit van de leerling![]()
Een dunne coltrui onder een pak staat altijd wel mooi.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:08 schreef PhaE het volgende:
Is ut wat?
en jaja, ik weet het, wehkamp, standaard, blablabla.. dus keep yer comments with ya!
Een kostuum zonder stropdas.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:08 schreef PhaE het volgende:
[afbeelding]
Is ut wat?
Paupers die zonodig een stropdas moeten dragen om indruk te makenquote:
Sprak de vogel in een smokingquote:Op donderdag 8 december 2005 15:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Paupers die zonodig een stropdas moeten dragen om indruk te maken
Dat heeft niks te maken met "indruk maken" maar met etiquette.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou... volgens mij klopt dat niet helemaal hoor..(zei ze subtiel..quote:Op donderdag 8 december 2005 15:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles goed Marc?quote:
hehehe thanksquote:Op donderdag 8 december 2005 15:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor jou?
nee
zowieso niet die lelijke kleur trui
maak er iets vrolijkers van
en als je dan echt graag richting pak gaat, wat donkerder
ik heb geen stropdasquote:
Opgedrongen door de kapitalistische wereld die zich graag laten verleiden door mooie praatjes en stropdassen, maar dat is een andere discussiequote:Op donderdag 8 december 2005 15:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met "indruk maken" maar met etiquette.
Bij een smoking draag je ook geen stropdas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |