laat ik t maar ff op een mededeling houdenquote:Op donderdag 8 december 2005 14:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging of een mededeling?![]()
hahahaha van die van mij blijf je afquote:Op donderdag 8 december 2005 14:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die lattenbodem is maar een tijdelijk probleem.
* Litpho spreekt uit ervaring met onstevige lattenbodems*
Dealquote:Op donderdag 8 december 2005 14:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
hahahaha van die van mij blijf je af
* AirwiN checkt z'n mail waar hij zich vanavond moet melden!quote:Op donderdag 8 december 2005 14:09 schreef Ynske het volgende:
laat ik t maar ff op een mededeling houden
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN checkt z'n mail waar hij zich vanavond moet melden!
Volgens mij is niemands status (wat die ook moge wezen) wezenlijk veranderd sinds de laatste keer dat iemand het vroeg...quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:14 schreef Pheno het volgende:
Ik ga vandaag niets meer doen, WinWord hangt me te vaak
Kom maar met de opmerkingen
Ik wil ook niets meer doen...quote:Op donderdag 8 december 2005 14:14 schreef Pheno het volgende:
Ik ga vandaag niets meer doen, WinWord hangt me te vaak
Kom maar met de opmerkingen
Maar misschien wel sinds de laatste keer dat ik t vroegquote:Op donderdag 8 december 2005 14:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Volgens mij is niemands status (wat die ook moge wezen) wezenlijk veranderd sinds de laatste keer dat iemand het vroeg...
Wil je ons iets vertellen JoeyT?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar misschien wel sinds de laatste keer dat ik t vroeg![]()
1- Vrouwen die bier drinken hebben GEEN stijl.quote:
Eeeuhm...quote:Op donderdag 8 december 2005 14:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wil je ons iets vertellen JoeyT?
1 jarig met een breuk erinquote:Op donderdag 8 december 2005 14:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Eeeuhm...
Dat ik mn 1 jarig jubileum heb gevierd![]()
Idd... Joey onder je gordel is altijd lekker...quote:
En wat heeft dat ons geleerd?quote:
Nogmaals bedankt voor het vergelijk Litpho!quote:Op donderdag 8 december 2005 14:32 schreef JoeyT het volgende:
Idd... Joey onder je gordel is altijd lekker...
Jammergenoeg niet voor iedereen weggelegd...
dat je die tijd er nog niet vanafgetrokken hebt en eigenlijk nog geen jaar samen bent?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En wat heeft dat ons geleerd?
Crime does pay![]()
Is dat net zoiets als de 80 jarige oorlog die maar 64 jaar duurde?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:35 schreef Ynske het volgende:
dat je die tijd er nog niet vanafgetrokken hebt en eigenlijk nog geen jaar samen bent?
Ja, daar begin ik intussen ook aardig spijt van te krijgenquote:Op donderdag 8 december 2005 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt voor het vergelijk Litpho!![]()
Ik vergeef het je!quote:Op donderdag 8 december 2005 14:38 schreef Litpho het volgende:
Ja, daar begin ik intussen ook aardig spijt van te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |