Nou das een pak van mn hart.. want het schijnt dat iedereen hier bier drinkt.. behalve ik.. ik voelde me al een duf buitenbeentje..quote:Op donderdag 8 december 2005 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die geen bier drinken hebben stijl, mannen die geen bier drinken zijn mietjes!![]()
en ook dát kan lekker zijnquote:
ja hoor Yns.. breng ze weer op een gedachte...quote:
Een vrouw met stijl! Trouwen?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:55 schreef _Cara_ het volgende:
Nou das een pak van mn hart.. want het schijnt dat iedereen hier bier drinkt.. behalve ik.. ik voelde me al een duf buitenbeentje..![]()
Dat krijg je als je 1.96 bent. Boven de gordel mikken is niet ergonomisch verantwoord voor mij.quote:
Hey! Lees je inquote:Op donderdag 8 december 2005 13:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou das een pak van mn hart.. want het schijnt dat iedereen hier bier drinkt.. behalve ik.. ik voelde me al een duf buitenbeentje..![]()
Sorry Moks.. over het hoofd gezien..quote:Op donderdag 8 december 2005 13:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hey! Lees je in![]()
Ik wens niet met bier geassocieerd te worden!
Net nog welquote:Op donderdag 8 december 2005 13:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hey! Lees je in![]()
Ik wens niet met bier geassocieerd te worden!
Ik weet niet of ik me nou gevleid moet voelen dat je dat hebt onthouden of dat ik je nu moet beschouwen als potentiële stalker...quote:Op donderdag 8 december 2005 13:57 schreef Litpho het volgende:
Dat krijg je als je 1.96 bent. Boven de gordel mikken is niet ergonomisch verantwoord voor mij.
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ja hoor Yns.. breng ze weer op een gedachte...dadelijk gaan we van bierdrinken naar......
![]()
Ow ja.. bezig zijn.. nu!!![]()
Wat doe je morgenavond?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:02 schreef Ynske het volgende:
[..]niets mis mee toch?
hmmm jah wel zin in
naar mijn ouders gaanquote:
Iedereen is een potentiële stalkerquote:Op donderdag 8 december 2005 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik me nou gevleid moet voelen dat je dat hebt onthouden of dat ik je nu moet beschouwen als potentiële stalker...![]()
Tss, noem het maar mietjes, het is gewoon discipline en karakterquote:Op donderdag 8 december 2005 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die geen bier drinken hebben stijl, mannen die geen bier drinken zijn mietjes!![]()
Heb je daar een kamer voor jezelf?quote:
Pardon?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
euhm, jah, maar grenst aan die van mijn ouders, is gehorig en geen stevige lattenbodem in mijn bedquote:Op donderdag 8 december 2005 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je daar een kamer voor jezelf?![]()
Ik geef niet zomaar op...
Is dat een uitnodiging of een mededeling?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:06 schreef Ynske het volgende:
euhm, jah, maar grenst aan die van mijn ouders, is gehorig en geen stevige lattenbodem in mijn bed
* Ynske gaat zich vanaaf denk ik wel uitleven
En?quote:Op donderdag 8 december 2005 14:05 schreef Pheno het volgende:
Die lattenbodem is maar een tijdelijk probleem.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm, jah, maar grenst aan die van mijn ouders, is gehorig en geen stevige lattenbodem in mijn bed
* Ynske gaat zich vanaaf denk ik wel uitleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |