wat voor baan zoek je?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:19 schreef M5 het volgende:
bagger boeren OP
* gaat weer eensch cijferlijsten en diploma's kopieren.. 't is weer eensch zover.
Neuh dat was pas doorzichtig geweestquote:Op donderdag 8 december 2005 13:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had meer iets verwacht van "je bent ook zo doorzichtig"
Baan heb ik al gevonden, vacature is er ook, mag ook al komen voor psychologisch onderzoek (morgen in a'dam) Officier Techniek bij de Luchtmacht.quote:
welke functie?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:27 schreef M5 het volgende:
[..]
Baan heb ik al gevonden, vacature is er ook, mag ook al komen voor psychologisch onderzoek (morgen in a'dam) Officier Techniek bij de Luchtmacht.
zozo, dat is even robuustquote:Op donderdag 8 december 2005 13:45 schreef Alexxxxx het volgende:
heb nu 3 telefoons op mn bureau liggende vaste, mn eigen mobiel en die van Sandra
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zozo, dat is even robuust![]()
!
wat voor bedrijf werk jij dan?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:50 schreef Fugie het volgende:
denk je, ik vraag even verlof aan de 31ste, kan dat niet
Nu moet ik weer mensen gaan bedreigen om vrij te krijgen
TPG postquote:Op donderdag 8 december 2005 13:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat voor bedrijf werk jij dan?
voor deze keer wel.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:54 schreef Alexxxxx het volgende:
ja sorry ik heb geen kennisen van kennissen met een CL600Ik hebb wel een tante met een Z1, telt dat ook een beetje?
![]()
ben jij postbode?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
TPG post
maar er zijn mensen die half jaar geleden al verlof hadden gevraagdKom ik aan met me 3 weken
Bijbaantjequote:Op donderdag 8 december 2005 13:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ben jij postbode?
ik dacht dat je wat met IT deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |