Als ik om 03:00 ga maffen en je wilt mij om 6/7 wakker maken. Succes zeg ik je dan alvast.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:04 schreef vosss het volgende:
3 uur naar bed en om 7 uur op.......ik zie het probleem niet zo eerlijk gezegd.......en al helemaal niet als je nog (redelijk) nuchter bent om 3 uur
Ik ging veel te laat slapen omdat ik eerder op de avond de slaap niet kon vatten. Ik lag continu te hoesten. Doe ik al anderhalve week GVD. Sterf daarbij ook nog van de koppijn, heb last van mijn ogen en voel me gewoon klote. Morgen MOET ik gaan werken van de arbo, maar ik weet nu al dat dat niet goed gaat komen. Beetje onfris als ik klanten in hun smoel ga staan hoesten. Maar goed, ik ben braaf en ga dus gewoon.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:04 schreef vosss het volgende:
3 uur naar bed en om 7 uur op.......ik zie het probleem niet zo eerlijk gezegd.......en al helemaal niet als je nog (redelijk) nuchter bent om 3 uur
Ik heb je nog genoeg gewaarschuwdquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:07 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ging veel te laat slapen omdat ik eerder op de avond de slaap niet kon vatten. Ik lag continu te hoesten. Doe ik al anderhalve week GVD. Sterf daarbij ook nog van de koppijn, heb last van mijn ogen en voel me gewoon klote. Morgen MOET ik gaan werken van de arbo, maar ik weet nu al dat dat niet goed gaat komen. Beetje onfris als ik klanten in hun smoel ga staan hoesten. Maar goed, ik ben braaf en ga dus gewoon.
Huh? Wat is dat voor iets raars? Als je ziek bent ben je ziek (al heb ik nog nooit met die arbo-club te maken gehad). Kunnen die je dwingen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:07 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik ging veel te laat slapen omdat ik eerder op de avond de slaap niet kon vatten. Ik lag continu te hoesten. Doe ik al anderhalve week GVD. Sterf daarbij ook nog van de koppijn, heb last van mijn ogen en voel me gewoon klote. Morgen MOET ik gaan werken van de arbo, maar ik weet nu al dat dat niet goed gaat komen. Beetje onfris als ik klanten in hun smoel ga staan hoesten.
Deze lijst ik in.quote:Maar goed, ik ben braaf
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:08 schreef Danny het volgende:
Ik zie trouwens dat er 11% alcohol in m'n hoestdrank zit. Dat zou dit topic en de filmpjes kunnen verklaren natuurlijk
Ik zeg: Meer alcohol in die dingenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:08 schreef Danny het volgende:
Ik zie trouwens dat er 11% alcohol in m'n hoestdrank zit. Dat zou dit topic en de filmpjes kunnen verklaren natuurlijk
Mooiquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:08 schreef Danny het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:46 schreef Danny het volgende:
[..]
niet eens, da's rebel without a pause van PE, maar hij scoort wel hoog idd
OMG!!!quote:
Ik wacht op de cheerie-versies.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:47 schreef the900 het volgende:
geen interesse?
ben niet zo'n animatieheldquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:20 schreef Danny het volgende:
nou vooruit, eentje dan...
http://danny.fok.nl/mafkees08.wmv
Robert Long - Beschaafde Tangoquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:28 schreef Trigalti het volgende:
Hoe heet dat nummer van filmpje 7?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:20 schreef Danny het volgende:
nou vooruit, eentje dan...
http://danny.fok.nl/mafkees08.wmv
quote:Op zondag 7 september 2008 17:14 schreef Poepoog het volgende:
Je bent wel wat... Ehem... Ronder geworden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |