Ik kan niet slapen, ben niet moe enzoquote:Op donderdag 8 december 2005 03:02 schreef innepin het volgende:
Waarom slapen jullie eigenlijk niet?
That´ll do.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:03 schreef HighLander het volgende:
ik moest wat dingen afmaken, pas net thuis, en ik moet om 6 uur de deur al weer uit.....
Blame Danny ?
Strak planquote:Op donderdag 8 december 2005 03:03 schreef HighLander het volgende:
ik moest wat dingen afmaken, pas net thuis, en ik moet om 6 uur de deur al weer uit.....
Blame Danny ?
Doe zelf eens iets leuks anders ?quote:Op donderdag 8 december 2005 03:05 schreef innepin het volgende:
Een nieuw topic zonder nieuwe filmpjes is natuurlijk wel matig. Meerrrr!
Dan helpt achter je computer zitten natuurlijk heel erg, in tegenstelling tot het liggen op een zacht matras.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:05 schreef HighLander het volgende:
owja en last van me rug
daar zitten 2 misvattingen inquote:Op donderdag 8 december 2005 03:05 schreef innepin het volgende:
Dan helpt achter je computer zitten natuurlijk heel erg, in tegenstelling tot het liggen op een zacht matras.
Ja, ik weet ook niet allesquote:Op donderdag 8 december 2005 03:07 schreef HighLander het volgende:
[..]
daar zitten 2 misvattingen in
a) ik zit niet, ik hang.
b) zo goed ligt me bed niet, is het afgelopen nacht zelfs erger door geworden, en dat ligt vol met troep
Maar als iemand toevallig een kant en klare presentatie van 30 minuten heeft liggen over taalverwerving in meertalige kinderen en ´linguistic savants´ dan heb ik misschien wel wat tijd over. Oh, en een presentatie over Italiaanse acteurs en films, in het Italiaans.quote:
1) voor mij geldt hetzelfdequote:Op donderdag 8 december 2005 03:07 schreef HighLander het volgende:
[..]
daar zitten 2 misvattingen in
a) ik zit niet, ik hang.
b) zo goed ligt me bed niet, is het afgelopen nacht zelfs erger door geworden, en dat ligt vol met troep
Als een linguistic savant taalverweving heeft, is het dan nog wel een savant ? Da's net zoiets als een muzikale sauvant die tijdens een stuk van beethoven opeens gitaar begint te spelen op zijn piano zeg maar.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:09 schreef innepin het volgende:
[..]
Maar als iemand toevallig een kant en klare presentatie van 30 minuten heeft liggen over taalverwerving in meertalige kinderen en ´linguistic savants´ dan heb ik misschien wel wat tijd over. Oh, en een presentatie over Italiaanse acteurs en films, in het Italiaans.
Is dat een SM-straf van Knorretje?quote:Op donderdag 8 december 2005 03:09 schreef Danny het volgende:
ik slaap in de woonkamer op een slaapbank, en dat ligt kut want ik heb altijd een ijzeren staaf dwars over m'n onderrug.
knorretje straft nietquote:Op donderdag 8 december 2005 03:13 schreef broer het volgende:
[..]
Is dat een SM-straf van Knorretje?
Dat was Russisch. Die ander sprak Italiaans.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:12 schreef Danny het volgende:
Het enige italiaans dat ik ken is hetgeen ik van John Cleese heb geleerd in A Fish Called Wanda
Hij (Christopher, de test case) is juist een linguistic savant omdat hij een iq van 70 ofzo heeft, en hersenbeschadiging, maar wel 16 talen min of meer vloeiend spreekt.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Als een linguistic savant taalverweving heeft, is het dan nog wel een savant ? Da's net zoiets als een muzikale sauvant die tijdens een stuk van beethoven opeens gitaar begint te spelen op zijn piano zeg maar.
En wat betreft italiaanse acteurs; ik ken Fellini als regisseur en natuurlijk Cicciolina, maar verder kan italiaanse cinema mij niet direct boeien. En al zeker niet in het italiaans. Het enige italiaans dat ik ken is hetgeen ik van John Cleese heb geleerd in A Fish Called Wanda
Ik wil niet nieuwschierig overkomen Danny maar wat zijn de plannen?quote:Op donderdag 8 december 2005 03:05 schreef Danny het volgende:
[..]
Strak plan
Moet morgen om 7 uur uit bed, of eigenlijk eerder. Moet om half 9 bij de notaris zijn, daarna naar de kvk en dan naar zwolle, daar naar mandenmakers en de makelaar en dan weer terug naar rotterdam, hopelijk op tijd voor de live uitzending van BB.
Owja, dan was het Kevin Klinequote:Op donderdag 8 december 2005 03:14 schreef broer het volgende:
[..]
Dat was Russisch. Die ander sprak Italiaans.
Dan straf jij Knorretje op een heel vreemde manier.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:13 schreef Danny het volgende:
knorretje straft niet
welke plannen ?quote:Op donderdag 8 december 2005 03:14 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik wil niet nieuwschierig overkomen Danny maar wat zijn de plannen?
Valt wel mee. Die heeft zo'n zelfde ijzeren balk, maar dan vanaf haar linkershouder tot aan haar linkerhielquote:Op donderdag 8 december 2005 03:14 schreef broer het volgende:
[..]
Dan straf jij Knorretje op een heel vreemde manier.
Jullie slapen allebei op de slaapbank in de woonkamer?quote:Op donderdag 8 december 2005 03:15 schreef Danny het volgende:
Valt wel mee. Die heeft zo'n zelfde ijzeren balk, maar dan vanaf haar linkershouder tot aan haar linkerhiel
ik herhaal; welke plannen?quote:Op donderdag 8 december 2005 03:16 schreef broer het volgende:
[..]
Jullie slapen allebei op de slaapbank in de woonkamer?
Ik sluit me aan bij ikwilookwatzeggen: wat zijn de plannen?
Ikea, zegt al genoegquote:Op donderdag 8 december 2005 03:18 schreef Danny het volgende:
is overigens deze slaapbank: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15585&catalogId=10103&storeId=9&productId=33867&langId=-22&parentCats=15585
Lag prima tot 'ie door ging liggen. zo'n ding is ook niet bedoeld om dagelijks te gebruiken natuurlijk.
Lekker random.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:17 schreef The_Terminator het volgende:
Hier, voor de verandering een leuk plaatje:
[[url=http://fok.phserver.net/fok1/tiedgirl_th.jpg]afbeelding][/url]
Of niet dan![]()
Notaris: zaken regelen met vorige zakenpartner Ted -> kvk: Codanted opheffen (bedrijf van mij en Ted waar FOK! tot een jaar geleden onder viel) -> makelaar (sleutel even halen om de maten op te nemen).quote:Op donderdag 8 december 2005 03:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
O wacht Notaris --> kvk --> makelaar
Ik heb al een vermoeden![]()
Ach, wat maakt het ook uit. Het is best plezant om naar te kijken, dus waarom klagen he.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hoezo randomHeb em echt niet 'willekeurig' geplaatst hoor
Weltrusten. Aangenaam kennis te maken enzo.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:21 schreef Danny het volgende:
maar goed, ik ga nu écht nog even slapen. Ik moet morgen nog 2x 185km rijden en dan wil ik wel een BEETJE uitgeslapen zijn
precies, al zou ik zorgen dat een paar belangrijke lichaamsdelen vrij zouden zijn alvorens een bondage aan te leggen, maar goed, that's me.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:21 schreef innepin het volgende:
[..]
Ach, wat maakt het ook uit. Het is best plezant om naar te kijken, dus waarom klagen he.
Nou ja het is een bank nogwel een bank van ¤ 1,289.00!quote:Op donderdag 8 december 2005 03:18 schreef Danny het volgende:
zo'n ding is ook niet bedoeld om dagelijks te gebruiken natuurlijk.
likewisequote:Op donderdag 8 december 2005 03:22 schreef innepin het volgende:
[..]
Weltrusten. Aangenaam kennis te maken enzo.![]()
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 8 december 2005 03:21 schreef innepin het volgende:
[..]
Ach, wat maakt het ook uit. Het is best plezant om naar te kijken, dus waarom klagen he.
En expert aan het woordquote:Op donderdag 8 december 2005 03:23 schreef Danny het volgende:
[..]
precies, al zou ik zorgen dat een paar belangrijke lichaamsdelen vrij zouden zijn alvorens een bondage aan te leggen, maar goed, that's me.
Dr tieten zien er wel een beetje gesquisht uit zo.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat bedoel ikMooi plaatje toch
![]()
Valt wel mee hoor (denk ik)quote:Op donderdag 8 december 2005 03:25 schreef innepin het volgende:
[..]
Dr tieten zien er wel een beetje gesquisht uit zo.![]()
Nou, die van mij zien er normaal gesproken niet zo uit hoorquote:Op donderdag 8 december 2005 03:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor (denk ik)![]()
Zijn misschien een beetje 'omhoog' gedrukt. Maar niet geplet ofzoquote:Op donderdag 8 december 2005 03:29 schreef innepin het volgende:
[..]
Nou, die van mij zien er normaal gesproken niet zo uit hoor![]()
neem twee verfroerstokjes, een boven en een onder de tiet plaatsen en aan elkaar doen met twee stevige elastiekjes. Is een leuk 'borstenafbind' beginnetjequote:Op donderdag 8 december 2005 03:29 schreef innepin het volgende:
[..]
Nou, die van mij zien er normaal gesproken niet zo uit hoor![]()
Dat bedoel ik, meneer de 'doe het zelfer'quote:Op donderdag 8 december 2005 03:30 schreef Danny het volgende:
oh shit, ik ging slapen
Nietquote:Op donderdag 8 december 2005 03:31 schreef El_Bassie het volgende:
Nou, een tweede deel was inderdaad een beetje een debiel idee.
Het is laat, ga slapenquote:Op donderdag 8 december 2005 03:34 schreef cerror het volgende:
Dit is uitermate debiel.
Zeg nep-mod, spreek eens voor jezelf.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 03:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Zeg nep-mod, spreek eens voor jezelf.
Ik herken je mod-status niet hoor.quote:
Sorry, jouw woord.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:55 schreef innepin het volgende:
herken of erken?
Moet je zelf weten, ik zit er niet mee.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik herken je mod-status niet hoor.
Zo dom is het wel ja.quote:
Ja? Dat is echt jouw probleemquote:Op donderdag 8 december 2005 09:58 schreef innepin het volgende:
GoeiemorgenIk heb twee en een half uur geslapen.
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja? Dat is echt jouw probleem![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 10:02 schreef innepin het volgende:
[..]Doe 't ook niet voor de lol hoor.
quote:Op donderdag 8 december 2005 03:00 schreef Danny het volgende:
debiel figuur (filmpje)
debiel figuur 2 (filmpje)
debiel figuur 3 (filmpje)
debiel figuur 4 (filmpje)
Hier dus verder... ( deel 1: Jezus, wat een debiel ! )
Alanis- I was hoping.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:56 schreef _moder8or_ het volgende:
Hoe heette nr 4 Yvonne? Ik weet het even niet meer.
Dat weten we nu dus voor de volgende karaoke-meetquote:Op donderdag 8 december 2005 12:47 schreef HeatWave het volgende:
EN dan niet meedoen aan het karaoke.
Men je bent een natuurtalent.
Toevallig, die eerste heb ik als ringtone op mijn mobieltje.quote:
Druk aan het filmen neem ik aan?quote:
never mindquote:Op donderdag 8 december 2005 23:24 schreef Danny het volgende:
het ruigere werk
Heb er hier nog eentje klaarstaan en dan houdt 't maar 's een keer op
Shock us!quote:Op donderdag 8 december 2005 23:24 schreef Danny het volgende:
het ruigere werk
* Pakt PE weer eens uit de kast *quote:Op donderdag 8 december 2005 23:24 schreef Danny het volgende:
het ruigere werk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |