Ik kan niet slapen, ben niet moe enzoquote:Op donderdag 8 december 2005 03:02 schreef innepin het volgende:
Waarom slapen jullie eigenlijk niet?
That´ll do.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:03 schreef HighLander het volgende:
ik moest wat dingen afmaken, pas net thuis, en ik moet om 6 uur de deur al weer uit.....
Blame Danny ?
Strak planquote:Op donderdag 8 december 2005 03:03 schreef HighLander het volgende:
ik moest wat dingen afmaken, pas net thuis, en ik moet om 6 uur de deur al weer uit.....
Blame Danny ?
Doe zelf eens iets leuks anders ?quote:Op donderdag 8 december 2005 03:05 schreef innepin het volgende:
Een nieuw topic zonder nieuwe filmpjes is natuurlijk wel matig. Meerrrr!
Dan helpt achter je computer zitten natuurlijk heel erg, in tegenstelling tot het liggen op een zacht matras.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:05 schreef HighLander het volgende:
owja en last van me rug
daar zitten 2 misvattingen inquote:Op donderdag 8 december 2005 03:05 schreef innepin het volgende:
Dan helpt achter je computer zitten natuurlijk heel erg, in tegenstelling tot het liggen op een zacht matras.
Ja, ik weet ook niet allesquote:Op donderdag 8 december 2005 03:07 schreef HighLander het volgende:
[..]
daar zitten 2 misvattingen in
a) ik zit niet, ik hang.
b) zo goed ligt me bed niet, is het afgelopen nacht zelfs erger door geworden, en dat ligt vol met troep
Maar als iemand toevallig een kant en klare presentatie van 30 minuten heeft liggen over taalverwerving in meertalige kinderen en ´linguistic savants´ dan heb ik misschien wel wat tijd over. Oh, en een presentatie over Italiaanse acteurs en films, in het Italiaans.quote:
1) voor mij geldt hetzelfdequote:Op donderdag 8 december 2005 03:07 schreef HighLander het volgende:
[..]
daar zitten 2 misvattingen in
a) ik zit niet, ik hang.
b) zo goed ligt me bed niet, is het afgelopen nacht zelfs erger door geworden, en dat ligt vol met troep
Als een linguistic savant taalverweving heeft, is het dan nog wel een savant ? Da's net zoiets als een muzikale sauvant die tijdens een stuk van beethoven opeens gitaar begint te spelen op zijn piano zeg maar.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:09 schreef innepin het volgende:
[..]
Maar als iemand toevallig een kant en klare presentatie van 30 minuten heeft liggen over taalverwerving in meertalige kinderen en ´linguistic savants´ dan heb ik misschien wel wat tijd over. Oh, en een presentatie over Italiaanse acteurs en films, in het Italiaans.
Is dat een SM-straf van Knorretje?quote:Op donderdag 8 december 2005 03:09 schreef Danny het volgende:
ik slaap in de woonkamer op een slaapbank, en dat ligt kut want ik heb altijd een ijzeren staaf dwars over m'n onderrug.
knorretje straft nietquote:Op donderdag 8 december 2005 03:13 schreef broer het volgende:
[..]
Is dat een SM-straf van Knorretje?
Dat was Russisch. Die ander sprak Italiaans.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:12 schreef Danny het volgende:
Het enige italiaans dat ik ken is hetgeen ik van John Cleese heb geleerd in A Fish Called Wanda
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |