De viboversie?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:25 schreef Shirley het volgende:
Die bovenste is zelfs te koop bij de Kruidvat.
quote:Op donderdag 8 december 2005 01:26 schreef 0 het volgende:
"Mama! eendje heeft het koud, hij trilt helemaal!"
Dat vraag ik me dus ook af, niemand al zo'n duckie geprobeerd?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:47 schreef heiden6 het volgende:
Iedereen die zich ook maar enigszins interesseert voor seks vraagt bij het zien van dat ding meteen of 'ie net zo goed werkt als een echte vibrator.
Inderdaad, echte mannen stoppen een flesje bier in hun reet. En trillen is voor mietjes...quote:Op donderdag 8 december 2005 01:48 schreef cerror het volgende:
Wat moet een man met vibo's?
Kerstcadeautje voor vriendin/vrouw?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:48 schreef cerror het volgende:
De visite amuseren natuurlijk, wat denk je zelf?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:48 schreef cerror het volgende:
Wilde er een topic over openen maar kwam dat andere topic eerst tegen... heb het al aangepastquote:Op donderdag 8 december 2005 02:20 schreef Kluupkluup het volgende:
waarom posts de TS eerst met hetzelfde spul in eenzelfde topic:
Stille/degelijke sextoys met bibberfunctie ;)
Om vervolgens een nieuw topic te openen?!
dat zeg ik:quote:Op donderdag 8 december 2005 09:42 schreef Alicey het volgende:
Is het niet zo dat het badeendje inmiddels al zo bekend is dat het niet meer werkt voor verhulling?
Snap niet goed waarom je d'r eentje wil, waarom mag een vibrator er niet meer uitzien als een vibratorquote:Inderdaad, door dit soort grappen isnu élk duckie in mijn ogen verdacht.
Misschien burgerlijkheid.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
dat zeg ik:
[..]
Snap niet goed waarom je d'r eentje wil, waarom mag een vibrator er niet meer uitzien als een vibrator
De staart van het eendje als ook de vin van de vis zien er beiden uit als of ze het plekje van doctor Grafenberg wel kunnen bereikenquote:Op donderdag 8 december 2005 01:47 schreef heiden6 het volgende:
Iedereen die zich ook maar enigszins interesseert voor seks vraagt bij het zien van dat ding meteen of 'ie net zo goed werkt als een echte vibrator.
Nee, heb dat eendje niet, zou hem best willen hebben, voor de lol dan, zie me nu niet serieus met een eendje tussen mijn benen zitten bezig voor een orgasme, dat gaat niet lukken denk ik, kan dat niet zonder heel veel lachen denk ik...quote:Op donderdag 8 december 2005 01:58 schreef Kluupkluup het volgende:
Dat eendje is er ook in bondage versie..
Wie had hem hier ook alweer? erodome?
Heb je wel eens naar de breedte van dat eendje gekeken?quote:Op donderdag 8 december 2005 12:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
De staart van het eendje als ook de vin van de vis zien er beiden uit als of ze het plekje van doctor Grafenberg wel kunnen bereiken
Hmm, tja.. 7 cm. Maar dat is alleen op het breedste punt, dus vooraan bij de eendefiletjes. Stel dat het stukje staart wat naar binnen moet op z'n breedste punt een doorsnede van 4 cm heeft ofzo. Das toch niet zo heel veel? een redelijk bemeten piemel is dikker..quote:Op donderdag 8 december 2005 13:04 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Heb je wel eens naar de breedte van dat eendje gekeken?
Puik plan!quote:Op donderdag 8 december 2005 11:45 schreef ThE_ED het volgende:
Hoe groot is die vis? Anders kun je misschien nog "finding nemo" spelen met je partner.
Waar moet de batterij precies in?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:37 schreef Pony-Lover het volgende:
Kwam deze wel heel leuke vibrator tegen. Ideaal, want je ziet dus niet dat het een vibo is!
[afbeelding]
Je moet gewoon op zijn rug duwen om hem aan en uit te zetten.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:07 schreef pagathan het volgende:
het is een klote-eend!
er zit geen aan en uitknop op, end hij trilt dus alleen als je hem openschroeft en batterijen in z'n reet schuift!
Dan moet je hem weer dichtschroeven, terwijl ie trilt, en dat gaat nog al lekker met die kleine pokkeschroefjes.
Want doe je dat niet, dan is ie niet waterdicht, en tril je lekker mee in bad.
Ik zal je zeggen, als je dat allemaal achter de rug hebt, dan is de geiligheid er wel vanaf!
verder, natuurlijk een leuk idee
de dikke kantquote:Op donderdag 8 december 2005 13:47 schreef Gripper het volgende:
Welke kant moet er als eerste naar binnen?
Niet alle speeltjes zijn bedoeld om naar binnen te schuiven hoor, deze bv is zoals vele(bv pocket rocket) bedoeld voor clitorale stimulatie....quote:Op donderdag 8 december 2005 13:47 schreef Gripper het volgende:
Welke kant moet er als eerste naar binnen?
Maar mocht je een onstelpbare behoefte voelen om die steel naar binnen te schuiven, dan kan dat toch?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet alle speeltjes zijn bedoeld om naar binnen te schuiven hoor, deze bv is zoals vele(bv pocket rocket) bedoeld voor clitorale stimulatie....
Em in de poepert stoppen.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:48 schreef cerror het volgende:
Die heb ik dus in de badkamer staan. En ja hij drijft ook nog.quote:
Daar heb ik er ook 5 van liggen... maar die kunnen niet zo goed tegen water...quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:24 schreef Nordic_Blue het volgende:
Dan ga ik voor de funfactory vibratoren
ik dacht dat die dingen ook waterdicht waren?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:35 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook 5 van liggen... maar die kunnen niet zo goed tegen water...
ligt er maar net aan in welke stemming ik ben..quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:03 schreef boyv het volgende:
wat moet je nou met vijf (of meer) vibrators? Letterlijk voor elk gat eentje zeker.
afwisseling van spijs doet eten ofzo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:03 schreef boyv het volgende:
wat moet je nou met vijf (of meer) vibrators? Letterlijk voor elk gat eentje zeker.
hmm raar... bad is leuker dan douche!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:44 schreef badlittlegirl het volgende:
Dat dacht ik dus ook.... douchen kan wel... in bad is toch iets te nat...![]()
In die stemming heb je nog iemand anders nodig om die dingen voor je vast te houden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:49 schreef badlittlegirl het volgende:
ligt er maar net aan in welke stemming ik ben..![]()
Als ik erop gaat zitten heb ik nog 2 handen over vor de restquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:40 schreef Averon het volgende:
[..]
In die stemming heb je nog iemand anders nodig om die dingen voor je vast te houden.
Das 3, of als je handig ben 4 eendjes. Dan is er nog één eendje overquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:07 schreef badlittlegirl het volgende:
Als ik erop gaat zitten heb ik nog 2 handen over vor de rest![]()
We hadden het niet over eendjes maar over fun factory.... daar heb ik er 5 van. Maar meestal kom ik niet verder dan drie... heb ik er nog 2 voor de afwisseling.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:08 schreef Averon het volgende:
[..]
Das 3, of als je handig ben 4 eendjes. Dan is er nog één eendje over![]()
My bad, maar dat is nog steeds vrij, .er .. vindingrijkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:10 schreef badlittlegirl het volgende:
We hadden het niet over eendjes maar over fun factory.... daar heb ik er 5 van. Maar meestal kom ik niet verder dan drie... heb ik er nog 2 voor de afwisseling.
In je handen?!quote:Op donderdag 8 december 2005 13:35 schreef erodome het volgende:
Zo'n bananen vibo heb ik wel, ooit eens een fotoshoot gedaan waar ik dat ding in mijn handen kreeg
quote:Op donderdag 8 december 2005 12:07 schreef pagathan het volgende:
het is een klote-eend!
er zit geen aan en uitknop op, end hij trilt dus alleen als je hem openschroeft en batterijen in z'n reet schuift!
Dan moet je hem weer dichtschroeven, terwijl ie trilt, en dat gaat nog al lekker met die kleine pokkeschroefjes.
Ik zal je zeggen, als je dat allemaal achter de rug hebt, dan is de geiligheid er wel vanaf!
Daar begint het mee hequote:
dus dan leg je maar zoon kuiken op je clit? lekker erotischquote:Op donderdag 8 december 2005 13:51 schreef Aventura het volgende:
Waareom denken mannen altijd dat een vibrator ergens in moet worden geramd? Dat doe je met een dildo. Een vibrator is om de clitoris mee te stimuleren.
Ooooooooooh heerlijk! Hier kan ik echt om lachen...!quote:Op donderdag 8 december 2005 12:07 schreef pagathan het volgende:
het is een klote-eend!
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je moet gewoon op zijn rug duwen om hem aan en uit te zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |