quote:Op woensdag 30 november 2005 13:56 schreef TR08 het volgende:
een uurtje gebruik
Ik heb beide keren met de winkeldame gekletst, dus dat zat wel snor dacht ik.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:05 schreef Locusta het volgende:
[..]
wow....
Maar goed, even ontopic: begrijp dat je je belazerd voelt... vooral als je er zoveel geld aan uit hebt gegeven.
Misschien is het handig om bij de volgende keer eens de hulp van de winkeldame in te roepen?
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat er 1 ding is die helemaal stil is, je zult namelijk altijd het zoemen van het motortje horen.....
Dat is niet het probleem en beide voldoen daar an sich vrij goed aanquote:Op woensdag 30 november 2005 14:05 schreef purplerose het volgende:
Dat ze niet helemaal whisper quiet zijn zou nou echt het minste van me problemen zijn, zou er meer problemen mee hebben als het ding niet voor elkaar krijgt waar het voor gemaakt is namelijk mij te laten klaarkomen
Hmmmz.... vervelend...quote:Op woensdag 30 november 2005 14:08 schreef TR08 het volgende:
Ik heb beide keren met de winkeldame gekletst, dus dat zat wel snor dacht ik.
Wat betreft het geluid: zoemen van het motortje is natuurlijk oke, maar de dingen die ik nu heb klinken alsof je telefoon op een harde tafel ligt en af gaat. Als ik er hard in knijp zijn ze inderdaad whisper quiet en hoor je alleen het motortje zoemen, net zoals ze in de winkel werkten. Dat geluid is ook prima en zelfs wel grappig
Het probleem is dat de anderen die in het rek lagen ongeveer even hard ratelden als degene die ik had. Ofwel: Ik heb er eentje gehad die blijkbaar extra goed was want het eerste uur was hij dus wel stil. Omdat alle andere nieuwe net zo lawaaierig waren als mijn gebruikte was die van mij niet stuk --> geen garantie.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:34 schreef Logitik het volgende:
Ik zou toch echt teruggaan naar de winkel. Op elk product zit toch garantie ?
Hint: Ik heb een vriendin die ik graag plezierquote:Op woensdag 30 november 2005 14:54 schreef Bakkioli het volgende:
Username: TR08
Geslacht: Man
![]()
Wat doe jij met die dingen dan?!?!
![]()
Wie ben je nou echt?Anne-Marie, Laura of Veronique?
Aha oke, dacht al ff! Kunnen je oude teamleden niet iets verzinnen waardoor het zachter wordt?quote:Op woensdag 30 november 2005 14:59 schreef TR08 het volgende:
[..]
Hint: Ik heb een vriendin die ik graag plezier![]()
En ik zat in het Nuon Solar Team in 2003 trouwens, de dames die jij noemt zitten in de nieuwste lichting
Ik ben oldschool![]()
die g-spott vibo maakt toch wel wat herrie hierowquote:Op woensdag 30 november 2005 15:33 schreef innovative het volgende:
Verder nog een g-spott vibo van christine leduc. Hij maakt een beetje geluid, maar niet dat penetrante gebeuren dat door deuren en muren heen gaat (pocketrocket heeft daar helaas last van). 't Ding heet (hoe geweldig) The Supersexer, en is niet eens duur!
Das een kwestie van verder naar binnen douwen he...quote:Op woensdag 30 november 2005 15:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
die g-spott vibo maakt toch wel wat herrie hierow
en tja resultaten boekt ie niet echt
quote:Op woensdag 30 november 2005 16:20 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Das een kwestie van verder naar binnen douwen he...
Been there, done that, doesn't work. Ik vrees zelf dat de snoertjes van de motor tegen de behuizing rammelen en daar kan ik niet bij zonder de boel te slopen.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:16 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
wat je meestal hoort zijn de batterijen en in hun behuizing gaan meetrillen en dus ratelen... een stukje papier oid er tussen proppen -zodat ze klemvast zitten- zal al een heel stuk moeten helpen
nee, voor mijn gevoel maakte ie teveel herrie, en de batterijen gaan veel te snel leegquote:Op donderdag 8 december 2005 09:45 schreef Bright het volgende:
hmm ... zo'n vingervibootje, is dat wat? Is toch behoorlijk stil en werkt ook prima. Voordeel: lekker klein, dus ze weet pas laat dat je'm om je vinger hebtVerrassing genoeg dus.
Ik heb dus een vingervibo die niet bepaald stil isquote:Op donderdag 8 december 2005 09:45 schreef Bright het volgende:
hmm ... zo'n vingervibootje, is dat wat? Is toch behoorlijk stil en werkt ook prima. Voordeel: lekker klein, dus ze weet pas laat dat je'm om je vinger hebtVerrassing genoeg dus.
Er is wel een verschil tussen gezoem en geratelquote:Op donderdag 8 december 2005 01:26 schreef heiden6 het volgende:
Wat is toch altijd dat probleem met het geluid, ik snap dat niet. Het is w.m.b. eerder rustgevend, dat gezoem. Je gaat 'm toch niet op kantoor gebruiken ofzo?
Alleen als het heeeeel koud is (maar ja, dan doet'ie niks) of als 'ie heeeel bang isquote:Op donderdag 8 december 2005 23:33 schreef dvdk het volgende:
Stille/degelijke sextoys met bibberfunctie.... is toch een man?
Maar stel dat iemand erachter komt dat je een vibo hebt.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:26 schreef heiden6 het volgende:
Wat is toch altijd dat probleem met het geluid, ik snap dat niet. Het is w.m.b. eerder rustgevend, dat gezoem. Je gaat 'm toch niet op kantoor gebruiken ofzo?
Als zij niet hebben gemeld dat hij meer lawaai hoorde te, en waarschijnlijk ook zou gaan, maken, dan kun je je geld terug eisen.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:38 schreef TR08 het volgende:
[..]
Het probleem is dat de anderen die in het rek lagen ongeveer even hard ratelden als degene die ik had. Ofwel: Ik heb er eentje gehad die blijkbaar extra goed was want het eerste uur was hij dus wel stil. Omdat alle andere nieuwe net zo lawaaierig waren als mijn gebruikte was die van mij niet stuk --> geen garantie.
Ik ben dus terug geweest en teleurgesteld.
hey die heeft mn meisje ook inderdaad stilquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:36 schreef J.A.N.A. het volgende:
De Layaspot is erg stil, en niet gelijk een zo een grote paarse ge-aderde gummi lul, na een kapotte gehad te hebben hebben we nu een nieuwe, geweldig apparaatje!
[afbeelding]
Die is voor uitwendig gebruik toch?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:36 schreef J.A.N.A. het volgende:
De Layaspot is erg stil, en niet gelijk een zo een grote paarse ge-aderde gummi lul, na een kapotte gehad te hebben hebben we nu een nieuwe, geweldig apparaatje!
[afbeelding]
Daar is hij wel voor bedoeld, door de vorm krijg je wel de neiging hem er "in" te stoppen, ik vrees echter dat er uithalen erg lastig kan worden door de vorm word hij zo "opgeslokt"quote:Op woensdag 14 december 2005 15:37 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Die is voor uitwendig gebruik toch?
Hehe ervaring?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:57 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Daar is hij wel voor bedoeld, door de vorm krijg je wel de neiging hem er "in" te stoppen, ik vrees echter dat er uithalen erg lastig kan worden door de vorm word hij zo "opgeslokt"![]()
quote:
Zo lastig is dat niet. Gewoon ff persen.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:20 schreef TR08 het volgende:
En hoe lastig *denk je* dat het -in theorie natuurlijk- zou zijnom zo'n ding er weer uit te vissen?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |