abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 november 2005 @ 13:56:36 #1
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_32695498
Ik heb op het moment in totaal 2 speeltjes gekocht (trilei en vingervibrator) en beide gingen vrijwel meteen een ontzettend irritant bromtoontje produceren. Bij beide had ik ook maar de duurdere variant genomen met in het achterhoofd dat die waarschijnlijk wel het meest duurzaam ofwel stil zouden zijn, maar het viel allebei behoorlijk tegen.

Trilei was dacht ik merk PowerBoat oid (van de C le D) en de vingervibrator eentje van SevenCreations (gekocht in Australie als leuk thuiskom kado).

Bij elkaar hebben die me best wat geld gekost en ik voel me wel een tikje belazerd als erop staat dat ie whisperquiet is en het valt wat na een uurtje gebruik ineens vies tegen. Die winkel in Oz is niet bepaald naast de deur dus terug gaan is geen optie en dat apparaat van C le D is net zo lawaaierig als de rest (bleek na testen) en dus is het gewoon een kutproduct ( ) zonder garantie

Anyway, ik wil wel graag nog een keer een leuk apparaat gaan kopen, maar dan wel een ding dat in de winkel stil is en daarna in de slaapkamer ook gewoon stil blijft. Ik ben dus nieuwsgierig naar goede/slechte ervaringen van jullie met andere merken en typen speelgoed

Ik zoek niet echt extreme apparaten, maar meer dingen die je er "gewoon" even bij kunt pakken als geinig voorspel of hulpje tijdens de sex.

Even als aanvulling: De discussie hieronder is wat afgedwaald. Ik ben dus zelf naar de winkel terug geweest met mijn spul en ik zou het misschien zelf allemaal kunnen verhelpen maar dat is niet aan de orde.

Waar het om gaat is dus:
Ik zoek gebruikers ervaringen van jullie om een volgende miskoop te voorkomen

[ Bericht 8% gewijzigd door TR08 op 30-11-2005 15:24:52 ]
pi_32695710
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:56 schreef TR08 het volgende:
een uurtje gebruik
wow....

Maar goed, even ontopic: begrijp dat je je belazerd voelt... vooral als je er zoveel geld aan uit hebt gegeven.
Misschien is het handig om bij de volgende keer eens de hulp van de winkeldame in te roepen?
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat er 1 ding is die helemaal stil is, je zult namelijk altijd het zoemen van het motortje horen.....
  woensdag 30 november 2005 @ 14:05:14 #3
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_32695713
Dat ze niet helemaal whisper quiet zijn zou nou echt het minste van me problemen zijn, zou er meer problemen mee hebben als het ding niet voor elkaar krijgt waar het voor gemaakt is namelijk mij te laten klaarkomen
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  woensdag 30 november 2005 @ 14:08:54 #4
14320 TR08
pi_32695802
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:05 schreef Locusta het volgende:

[..]

wow....

Maar goed, even ontopic: begrijp dat je je belazerd voelt... vooral als je er zoveel geld aan uit hebt gegeven.
Misschien is het handig om bij de volgende keer eens de hulp van de winkeldame in te roepen?
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat er 1 ding is die helemaal stil is, je zult namelijk altijd het zoemen van het motortje horen.....
Ik heb beide keren met de winkeldame gekletst, dus dat zat wel snor dacht ik.

Wat betreft het geluid: zoemen van het motortje is natuurlijk oke, maar de dingen die ik nu heb klinken alsof je telefoon op een harde tafel ligt en af gaat. Als ik er hard in knijp zijn ze inderdaad whisper quiet en hoor je alleen het motortje zoemen, net zoals ze in de winkel werkten. Dat geluid is ook prima en zelfs wel grappig
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:05 schreef purplerose het volgende:
Dat ze niet helemaal whisper quiet zijn zou nou echt het minste van me problemen zijn, zou er meer problemen mee hebben als het ding niet voor elkaar krijgt waar het voor gemaakt is namelijk mij te laten klaarkomen
Dat is niet het probleem en beide voldoen daar an sich vrij goed aan

Maar wat hebben jullie zelf aan ervaringen?
pi_32695866
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:08 schreef TR08 het volgende:
Ik heb beide keren met de winkeldame gekletst, dus dat zat wel snor dacht ik.

Wat betreft het geluid: zoemen van het motortje is natuurlijk oke, maar de dingen die ik nu heb klinken alsof je telefoon op een harde tafel ligt en af gaat. Als ik er hard in knijp zijn ze inderdaad whisper quiet en hoor je alleen het motortje zoemen, net zoals ze in de winkel werkten. Dat geluid is ook prima en zelfs wel grappig
Hmmmz.... vervelend...
Dan vraag ik me echt wel af of er van die dingen zijn die echt zo stil zijn.....
Misschien helpt het als je een vibrator van bijv. silliconen (o.i.d.) neemt, geen hard materiaal dus, misschien dat die het geluid beter absorberen en dus stiller zijn....?
pi_32696391
Ik zou toch echt teruggaan naar de winkel. Op elk product zit toch garantie ?
  woensdag 30 november 2005 @ 14:38:12 #7
14320 TR08
pi_32696504
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:34 schreef Logitik het volgende:
Ik zou toch echt teruggaan naar de winkel. Op elk product zit toch garantie ?
Het probleem is dat de anderen die in het rek lagen ongeveer even hard ratelden als degene die ik had. Ofwel: Ik heb er eentje gehad die blijkbaar extra goed was want het eerste uur was hij dus wel stil. Omdat alle andere nieuwe net zo lawaaierig waren als mijn gebruikte was die van mij niet stuk --> geen garantie.

Ik ben dus terug geweest en teleurgesteld.
pi_32696948
Username: TR08
Geslacht: Man
Wat doe jij met die dingen dan?!?!

Wie ben je nou echt? Anne-Marie, Laura of Veronique?
  woensdag 30 november 2005 @ 14:59:56 #9
14320 TR08
pi_32697105
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:54 schreef Bakkioli het volgende:
Username: TR08
Geslacht: Man
Wat doe jij met die dingen dan?!?!

Wie ben je nou echt? Anne-Marie, Laura of Veronique?
Hint: Ik heb een vriendin die ik graag plezier

En ik zat in het Nuon Solar Team in 2003 trouwens, de dames die jij noemt zitten in de nieuwste lichting
Ik ben oldschool
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 30 november 2005 @ 15:02:24 #10
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32697195
euhm deken erover

maar snap wat je bedoelt, het leid je enom af van het genieten, iig bij mij
maar echte stille, nog niet tegen gekomen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_32697271
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:59 schreef TR08 het volgende:

[..]

Hint: Ik heb een vriendin die ik graag plezier

En ik zat in het Nuon Solar Team in 2003 trouwens, de dames die jij noemt zitten in de nieuwste lichting
Ik ben oldschool
Aha oke, dacht al ff! Kunnen je oude teamleden niet iets verzinnen waardoor het zachter wordt? Misschien een zonnecollector erop
  woensdag 30 november 2005 @ 15:10:26 #12
14320 TR08
pi_32697432
Ja dat zal helpen
Ik ben zelf die-hard techneut (was technisch coordinator bij Nuna 2 tijdens ontwerpfase) dus ik zou ze wel moeten kunnen fiksen als ik tijd had, maar als ik wat nieuws koop wil ik toch dat het meteen werkt zoals beloofd.

Dus kom op mensen, ervaring met eigen spul graag!
pi_32698124
ik heb zelf een "Mini Marble Delight" van de pabo, die is dus echt fluisterstil.

Verder nog een g-spott vibo van christine leduc. Hij maakt een beetje geluid, maar niet dat penetrante gebeuren dat door deuren en muren heen gaat (pocketrocket heeft daar helaas last van). 't Ding heet (hoe geweldig) The Supersexer, en is niet eens duur!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 30 november 2005 @ 15:39:12 #14
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32698288
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:33 schreef innovative het volgende:

Verder nog een g-spott vibo van christine leduc. Hij maakt een beetje geluid, maar niet dat penetrante gebeuren dat door deuren en muren heen gaat (pocketrocket heeft daar helaas last van). 't Ding heet (hoe geweldig) The Supersexer, en is niet eens duur!
die g-spott vibo maakt toch wel wat herrie hierow
en tja resultaten boekt ie niet echt
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 30 november 2005 @ 16:20:31 #15
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32699521
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:39 schreef Ynske het volgende:

[..]

die g-spott vibo maakt toch wel wat herrie hierow
en tja resultaten boekt ie niet echt
Das een kwestie van verder naar binnen douwen he...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 30 november 2005 @ 16:24:01 #16
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32699638
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:20 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Das een kwestie van verder naar binnen douwen he...
Today is life -

Dale Carnegie
pi_32704798
wat je meestal hoort zijn de batterijen en in hun behuizing gaan meetrillen en dus ratelen... een stukje papier oid er tussen proppen -zodat ze klemvast zitten- zal al een heel stuk moeten helpen
"Vrijwel Ongevaarlijk"
  woensdag 30 november 2005 @ 21:28:10 #18
14320 TR08
pi_32709326
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:16 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
wat je meestal hoort zijn de batterijen en in hun behuizing gaan meetrillen en dus ratelen... een stukje papier oid er tussen proppen -zodat ze klemvast zitten- zal al een heel stuk moeten helpen
Been there, done that, doesn't work. Ik vrees zelf dat de snoertjes van de motor tegen de behuizing rammelen en daar kan ik niet bij zonder de boel te slopen.
pi_32719580
wat meer onder het dekbed houden, hielp hier altijd al genoeg.
en anders minder snel laten trillen durft ook nog wel een te helpen
s6 ermee
Maar ik kan je verzekeren, zo een lawaai ding die ik heb heb jij niet hoor, de buurman d8 dat we aan het boren waren...
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_32721427
Het is technisch bijna niet te voorkomen dat iets trillerigs lawaai maakt. De meeste motoren in apparaten worden uitgelijnd om te voorkomen dat ze gaan trillen in hun lagers, als dat gebeurt is het meestal snel over. Zie het slecht uitgelijnde autowiel, waar je loodjes aan bevestigt om te voorkomen dat het bij een bepaalde snelheid gaat stuiteren

Een trilmotor in een vibo wordt dus eigenlijk voortdurend zwaar overbelast, het is een ware slijtageslag voor lagers en asjes enzo. Een trilmachine van een stratenmaker maakt nou eenmaal ook herrie, dat is een bijgevolg van die trillingen die je zo hard nodig hebt.

De enige manier om écht stille toys te maken is door ze luchtdicht en afgesloten van de buitenwereld in een latex vibrator te gieten. En dat kan nou eenmaal niet, er moeten ook af en toe batterijen in....
zonnepanelen aan de buitenkant?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_32793070
doe wat meer met je mp3 speler

Dit misschien iets

Of toch maar liever deze

laat wat van je horen
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_32908713
Top tip!

[ Bericht 37% gewijzigd door Openminded op 08-12-2005 03:11:18 ]
pi_32908842
Wat is toch altijd dat probleem met het geluid, ik snap dat niet. Het is w.m.b. eerder rustgevend, dat gezoem. Je gaat 'm toch niet op kantoor gebruiken ofzo?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_32912185
hmm ... zo'n vingervibootje, is dat wat? Is toch behoorlijk stil en werkt ook prima. Voordeel: lekker klein, dus ze weet pas laat dat je'm om je vinger hebt Verrassing genoeg dus.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 8 december 2005 @ 09:49:03 #25
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_32912246
quote:
Op donderdag 8 december 2005 09:45 schreef Bright het volgende:
hmm ... zo'n vingervibootje, is dat wat? Is toch behoorlijk stil en werkt ook prima. Voordeel: lekker klein, dus ze weet pas laat dat je'm om je vinger hebt Verrassing genoeg dus.
nee, voor mijn gevoel maakte ie teveel herrie, en de batterijen gaan veel te snel leeg dus dat wordt een duur geintje
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 8 december 2005 @ 22:13:02 #26
14320 TR08
pi_32930045
quote:
Op donderdag 8 december 2005 09:45 schreef Bright het volgende:
Ik heb dus een vingervibo die niet bepaald stil is Maar als jij er eentje hebt/weet die dat wel is (merk + type erbij graag ) dan hou ik me aanbevolen.
quote:
Op donderdag 8 december 2005 01:26 schreef heiden6 het volgende:
Wat is toch altijd dat probleem met het geluid, ik snap dat niet. Het is w.m.b. eerder rustgevend, dat gezoem. Je gaat 'm toch niet op kantoor gebruiken ofzo?
Er is wel een verschil tussen gezoem en geratel
  donderdag 8 december 2005 @ 23:33:18 #27
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_32932430
Stille/degelijke sextoys met bibberfunctie.... is toch een man?
  donderdag 8 december 2005 @ 23:52:15 #28
14320 TR08
pi_32932893
Ja en wat wil je daarmee zeggen
pi_32937107
quote:
Op donderdag 8 december 2005 23:33 schreef dvdk het volgende:
Stille/degelijke sextoys met bibberfunctie.... is toch een man?
Alleen als het heeeeel koud is (maar ja, dan doet'ie niks) of als 'ie heeeel bang is

TR08, 'k zal's kijken naar het merk (staat dat er op? Ik vrees van niet) maar het is een paarse, beetje doorzichtig, waarin 2 van die hele kleine knoopbatterijen in gaan (zijn goedkoop te krijgen) en kost zo rond de 40 of 45 euro's. Het kan onder water en heeft 3 aparte 'opzetstukjes': een gladde, een met ribbeltjes en een met (zachte) punten.
Je knijpt'm om je vinger en dan zit'ie niet echt oncomfortabel. Gaat toch ook wel lang mee met 1 stel batterijen. Ik de verpakking zitten trouwens 4 batterijtjes.
pi_32937257
quote:
Op donderdag 8 december 2005 01:26 schreef heiden6 het volgende:
Maar stel dat iemand erachter komt dat je een vibo hebt.

Magoed, dan kun je ook zeggen dat het je electrische tandenborstel is, als dat het probleem is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lupa_Solitaria op 10-12-2005 14:28:44 ]
  vrijdag 9 december 2005 @ 17:18:54 #31
14320 TR08
pi_32949167
Mensen in mijn omgeving mogen best weten wat ik in huis heb, een aantal weet het ook, waaronder ook mijn huisgenoot.
Ik vind alleen het ratelende geluid van zo'n ding niet echt stimulerend zeg maar Ik heb nog niet de ambitie om de speeltjes in de trein in te gaan zetten oid, dus daar ligt het probleem niet
pi_32973882
Koop in ieder geval niet de Tarzan van Christine le Duc ;-p Die maakt ook nogal herrie (ook al zeiden ze daar dat ie zachter geluid produceert dan sommige andere produkten).

Ik kon m toen ook ff uitproberen in de winkel (ja hahah niet op die manier natuurlijk) maar omdat er muziek aanstond in de winkel en er geroezemoes was van binnen de winkel en de straat kon ik nog niet goed horen hoe het zou klinken als ik m thuis in alle stilte aan zou hebben staan (nog wel in stilste hoekje van de winkel proberen te staan met mn oor tegen dat ding aan).
Nou, dat laatste viel dus vies tegen.
pi_32974308
quote:
Op woensdag 30 november 2005 14:38 schreef TR08 het volgende:

[..]

Het probleem is dat de anderen die in het rek lagen ongeveer even hard ratelden als degene die ik had. Ofwel: Ik heb er eentje gehad die blijkbaar extra goed was want het eerste uur was hij dus wel stil. Omdat alle andere nieuwe net zo lawaaierig waren als mijn gebruikte was die van mij niet stuk --> geen garantie.

Ik ben dus terug geweest en teleurgesteld.
Als zij niet hebben gemeld dat hij meer lawaai hoorde te, en waarschijnlijk ook zou gaan, maken, dan kun je je geld terug eisen.
Power perceived is power achieved.
  dinsdag 13 december 2005 @ 19:36:42 #34
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_33050976
De Layaspot is erg stil, en niet gelijk een zo een grote paarse ge-aderde gummi lul, na een kapotte gehad te hebben hebben we nu een nieuwe, geweldig apparaatje!

There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
  dinsdag 13 december 2005 @ 23:10:59 #35
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_33058307
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 19:36 schreef J.A.N.A. het volgende:
De Layaspot is erg stil, en niet gelijk een zo een grote paarse ge-aderde gummi lul, na een kapotte gehad te hebben hebben we nu een nieuwe, geweldig apparaatje!

[afbeelding]
hey die heeft mn meisje ook inderdaad stil en gezellig overigens heeft ze ook zo een pocket rocket die maakt ook niet echt onwijs veel geluid
  woensdag 14 december 2005 @ 15:37:07 #36
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_33073742
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 19:36 schreef J.A.N.A. het volgende:

[afbeelding]
Die is voor uitwendig gebruik toch?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 14 december 2005 @ 15:57:39 #37
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_33074256
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:37 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Die is voor uitwendig gebruik toch?
Daar is hij wel voor bedoeld, door de vorm krijg je wel de neiging hem er "in" te stoppen, ik vrees echter dat er uithalen erg lastig kan worden door de vorm word hij zo "opgeslokt"
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
  woensdag 14 december 2005 @ 17:18:36 #38
14320 TR08
pi_33076088
quote:
Op woensdag 14 december 2005 15:57 schreef J.A.N.A. het volgende:

[..]

Daar is hij wel voor bedoeld, door de vorm krijg je wel de neiging hem er "in" te stoppen, ik vrees echter dat er uithalen erg lastig kan worden door de vorm word hij zo "opgeslokt"
Hehe ervaring?
  woensdag 14 december 2005 @ 21:17:37 #39
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_33083185
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:18 schreef TR08 het volgende:

[..]

Hehe ervaring?
  donderdag 15 december 2005 @ 22:20:18 #40
14320 TR08
pi_33116699
En hoe lastig *denk je* dat het -in theorie natuurlijk- zou zijn om zo'n ding er weer uit te vissen?
pi_33117300
quote:
Op donderdag 15 december 2005 22:20 schreef TR08 het volgende:
En hoe lastig *denk je* dat het -in theorie natuurlijk- zou zijn om zo'n ding er weer uit te vissen?
Zo lastig is dat niet. Gewoon ff persen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')