De viboversie?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:25 schreef Shirley het volgende:
Die bovenste is zelfs te koop bij de Kruidvat.
quote:Op donderdag 8 december 2005 01:26 schreef 0 het volgende:
"Mama! eendje heeft het koud, hij trilt helemaal!"
Dat vraag ik me dus ook af, niemand al zo'n duckie geprobeerd?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:47 schreef heiden6 het volgende:
Iedereen die zich ook maar enigszins interesseert voor seks vraagt bij het zien van dat ding meteen of 'ie net zo goed werkt als een echte vibrator.
Inderdaad, echte mannen stoppen een flesje bier in hun reet. En trillen is voor mietjes...quote:Op donderdag 8 december 2005 01:48 schreef cerror het volgende:
Wat moet een man met vibo's?
Kerstcadeautje voor vriendin/vrouw?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:48 schreef cerror het volgende:
De visite amuseren natuurlijk, wat denk je zelf?quote:Op donderdag 8 december 2005 01:48 schreef cerror het volgende:
Wilde er een topic over openen maar kwam dat andere topic eerst tegen... heb het al aangepastquote:Op donderdag 8 december 2005 02:20 schreef Kluupkluup het volgende:
waarom posts de TS eerst met hetzelfde spul in eenzelfde topic:
Stille/degelijke sextoys met bibberfunctie ;)
Om vervolgens een nieuw topic te openen?!
quote:Op donderdag 8 december 2005 01:26 schreef 0 het volgende:
"Mama! eendje heeft het koud, hij trilt helemaal!"
dat zeg ik:quote:Op donderdag 8 december 2005 09:42 schreef Alicey het volgende:
Is het niet zo dat het badeendje inmiddels al zo bekend is dat het niet meer werkt voor verhulling?
Snap niet goed waarom je d'r eentje wil, waarom mag een vibrator er niet meer uitzien als een vibratorquote:Inderdaad, door dit soort grappen isnu élk duckie in mijn ogen verdacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |