quote:Op donderdag 8 december 2005 00:34 schreef Bill_E het volgende:
Dit was echt een zwaar klote jaar. Alles zat tegen. Niets ging positief.
Ik verwacht weinig beter in 2006 maargoed ik geef de hoop niet op![]()
Het jaar is nog niet om...kan nog heel wat gebeuren in die 3 wekenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:03 schreef Mauro het volgende:
Kut.
2 keer baan kwijt.
1 keer grote liefde kwijt.
2006 wordt beter
Yeah right. Er zijn 48 weken al voorbij. Die laatste paar maken het echt niet meer goed.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:48 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Het jaar is nog niet om...kan nog heel wat gebeuren in die 3 weken![]()
geen dankquote:Op donderdag 8 december 2005 00:02 schreef Blazkowich het volgende:
Goed, ik heb een nieuwe liefde ontmoet, alles loop perfect met de studie en met mijn vrienden. Ik dank God.
Waarom leer je vrijwillig Fins? Heeft die taal niet net als Estisch een stuk of 14 naamvallen?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:42 schreef Black_Tulip het volgende:
Mooi jaar, maar wel zeer stressvol. Qua relatie en vriendschappen is het hetzelfde gebleven, wat betreft het laatste niet erg goed is..Met de studie het tweede jaar in, ik heb een schitterende vakantie gehad in mijn eentje in Zweden en Finland en ik blijk erg goed te zijn in Fins
Ik ben daar dit jaar mee begonnen
ze zag toch maar af van het huwelijkquote:Op donderdag 8 december 2005 10:18 schreef Frollo het volgende:
Prima jaar hoor. In grote lijnen stabiel (werk, familie, vrienden) en als hoogtepunten:naar New York met een stel fijne mensen mijn vriendin ten huwelijk gevraagd en ze zei ja Civilization IV
Ook wat minder leuke dingen helaas.
Yep en nu is ze met mijn beste vriend, hoe wist je dat?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:19 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ze zag toch maar af van het huwelijk![]()
ze vroeg om advies en ik zei dat ze het niet moest doen en lekker van het leven genietenquote:Op donderdag 8 december 2005 10:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Yep en nu is ze met mijn beste vriend, hoe wist je dat?
Goed advies!quote:Op donderdag 8 december 2005 10:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ze vroeg om advies en ik zei dat ze het niet moest doen en lekker van het leven genieten
Een stuk of 14 inderdaad. Ik wilde mijn veronderstelde talenknobbel op de proef stellen en dat is me zo goed bevallen dat ik een half jaar later nog steeds fanatiek bezig ben.quote:Op donderdag 8 december 2005 07:43 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Waarom leer je vrijwillig Fins? Heeft die taal niet net als Estisch een stuk of 14 naamvallen?
Same here. Alhoewel begin 2005 door die verbroken relatie eigelijk mn ogen open gingen en ik het toch wel lekker vond dat ik van hem afwas.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:39 schreef MissBliss het volgende:
2005 begon zeer dramatisch met een verbroken relatie en héél véél gezeik dat daar op volgde
Maar vanaf mei een nieuwe liefdeen dat gaat nog steeds lekker
e lelijk man.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:55 schreef truSteh het volgende:
Mwah kut ofzo.. uit huis getrapt, jeugdgevangenis, moet nog voorkomen voor het eind van het jaar. Kan niet meer stuk man!
Verder gaat het nog wel goed hoor
Klaar met je MBO-opleiding, en nu nog de MAVO?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:10 schreef Sport_Life het volgende:
- Verhuist!
NeE JoH VbO NatUuRlIJk!!!!1111quote:Op donderdag 8 december 2005 11:15 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Klaar met je MBO-opleiding, en nu nog de MAVO?
Jeetje, wat kut allemaal zeg.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:53 schreef Barb het volgende:
2005 was een erg zwaar jaar.
Al met al, een rukjaar. But, what won't kill you, will make you stronger,.
In 2006 verwacht ik niet al teveel veranderingen, behalve dan de WIA, met de nodige financiële gevolgen. Maar ongetwijfeld zal er weer iets goeds en leuks op mijn pad komen.
Gaat het beter worden en/of weet je hoe je dat gaat aanpakken?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:11 schreef Party_P het volgende:
kutjaar, erger dan ik had verwacht. 1 en al onzekerheid wat dit jaar mij mee gaf. Korte pieken gevolgd door lange dallen
Klinkt echt kut, barb. Veel sterkte en succes voor 2006, het is je gegundquote:Op donderdag 8 december 2005 12:53 schreef Barb het volgende:
2005 was een erg zwaar jaar.Ik ben in oktober 2004 ziek geworden en als gevolg daarvan heb ik heel 2005 thuis gezeten. Ik steven hard af op een WIA. Mijn relatie heeft mijn ziek-zijn niet overleefd. Enkele vriendschappen hebben het niet overleefd. Ik ben door mijn ziekte mijn leuke functie bij mijn werkgever kwijt en het is nog maar de vraag of ik überhaupt gedeeltelijk daar (anywhere) zal kunnen blijven werken. Financieel gaat het enorm ruk, want 2e ziektejaar = 70 % inkomen. Ik ben in een sociaal isolement terecht gekomen en mis echt een klankbord. Ik ben gedwongen mijn auto te verkopen (te duur) waardoor ik niet meer mobiel ben. Fietsen kan ik niet langer dan 10 minuten.
Al met al, een rukjaar. But, what won't kill you, will make you stronger,.
In 2006 verwacht ik niet al teveel veranderingen, behalve dan de WIA, met de nodige financiële gevolgen. Maar ongetwijfeld zal er weer iets goeds en leuks op mijn pad komen.
Ja, precies hetzelfdequote:Op donderdag 8 december 2005 10:45 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Same here. Alhoewel begin 2005 door die verbroken relatie eigelijk mn ogen open gingen en ik het toch wel lekker vond dat ik van hem afwas.
Gefeli!quote:Op donderdag 8 december 2005 14:56 schreef B4CO het volgende:
2005, het jaar van mijn huwelijk!
[afbeelding]
Je wilt maar al te graag je eigen intelligentie promoten of niet flyinfox? Ga een hobby zoeken.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:15 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Klaar met je MBO-opleiding, en nu nog de MAVO?
die was niet dit jaar, die was vorig jaar met Kerstquote:Op donderdag 8 december 2005 18:27 schreef Tafkahs het volgende:
Een heel vreemd jaar.. :|
Ik kan er niet echt een oordeel over vellen, maar de meesten hier weten volgens mij geeneens dat de tsunami begin dit jaar was
ik had het over de bedelakties, althans die bedoelde ik. Verder hebben we natuurlijk helemaal niets met die lui daar te schaften... zo blijkt.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
die was niet dit jaar, die was vorig jaar met Kerst
ja.. idd.. je hebt nog iets meer dan een halve maand!quote:Op donderdag 8 december 2005 22:11 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Alles bij elkaar eigenlijk best wel kut
Maar hopelijk is de redding nabij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |