abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32907297
Grygera en Maduro gaan het niet halen geloof ik. Wie was de 3e dan?
pi_32907944
Trouwens een smerige overtreding van die Hleb, vol op de enkel. In een wedstrijd waar het niet meer toe doet.

ontopic:
Ajax
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_32908170
Dag Pienaar, dag boukhari

En gatverdamme wat een vreselijke grafploeg is dat Arsenal toch
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_32908234
quote:
Op woensdag 7 december 2005 23:29 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Ik hoop AC Milan, want daar hebben we nog een appeltje mee te schillen.
Dat zou heel fijn zijn.
Shevchenko, Kaká en Gilardino versus Maduro, Grygera en Vermaelen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32909043
quote:
Op donderdag 8 december 2005 00:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat zou heel fijn zijn.
Hey cultheld, jij bent meer anti-Ajax dan pro-PSV he?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_32909061
quote:
Op donderdag 8 december 2005 01:39 schreef Jajong het volgende:

[..]

Hey cultheld, jij bent meer anti-Ajax dan pro-PSV he?
Nee hoor.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 8 december 2005 @ 01:53:16 #32
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32909230
quote:
Op donderdag 8 december 2005 01:40 schreef cultheld het volgende:

Nee hoor.
Waarom post je dan meer in de Ajax-topics dan in de PSV-topics?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32909275
quote:
Op donderdag 8 december 2005 01:53 schreef golfer het volgende:

[..]

Vermakelijker. Ik ga toch niet 10 keer achter elkaar posten dat het zo goed gaat met PSV? Daar hoef ik niet voor te posten
  donderdag 8 december 2005 @ 08:20:16 #34
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_32911084
quote:
Op donderdag 8 december 2005 01:53 schreef golfer het volgende:

[..]

Omdat het een kneus is

AJAX
Ik ben inmiddels overleden
pi_32911233
quote:
Op donderdag 8 december 2005 00:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat zou heel fijn zijn.
Lamey, Reiziger en Ooijer lukte het ook, dus ik zie zeker wel kansen hoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32911306
Heitinga deed het lekker gister. Juanfran vond ik ook prima spelen, met hem heb je gelijk een brokje ervaring in de verdediging. Vermaelen ging toch niet slecht voor een van je eerste optredens op het hoogste niveau en dan gelijk tegenover Henry staan. Wat ik alleen niet snapte was dat Steek bijna elke bal op hem speelde in de eerste helft terwijl er vrij snel 2 van arsenal om thomas stonden. Waarschijnlijk is er in de rust wat van gezegt, en gingen er meer ballen direct naar voren of naar Heitinga. Boukari toonde wederom aan dat hij niets te zoeken heeft in het ajax van danny blind. zeker in de tweede helft heeft hij onder de maat gepresteerd, ik heb geen voorzet hoger dan een meter zien komen, als hij al voorbij de tegenstander kwam met de bal. Pienaar had nog een paar acties, maar is ook geen rechtsbuiten. Ik had liever rosales gezien...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_32911333
Overigens loot ik graag Liverpool of Barca... Bewaren we Milan voor de finale
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_32911421
  donderdag 8 december 2005 @ 09:14:20 #39
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_32911641
1. Heitinga

Ik heb altijd het idee dat wanneer hij gepasseerd wordt hij net ff iets te ruig er in moet vliegen

2. Wederopbouw

ik zie het het eerste jaar nog niet goedkomen. Dit team krijgt echt geen zelfvertrouwen als ze weten dat het halve team aan het eind weg is. Daarnaast duurt het wel ff voor Ajax weer een 'team' heeft staan
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_32911705
Ondanks de doodsaaie wedstrijd was er wel inzet af en toe.

Maar sorry hoor, Rosenberg faalde best wel weer. HIj kreeg weinig aanvoer (voor we dat weer krijgen) maar zijn eigen duels verloor hij steevast, en krijgt hij weer eens een kans, is zijn schot weer niet tussen de palen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_32911741
Ik had eigenlijk meer het idee dat die centrale verdediger van Arsenal een topwedstrijd speelde.
Rosenberg heeft geen kans gehad en dat was de verdienste van de centrale verdediger.
Jammer voor Rosenberg, maar Henry heeft aan de andere kant ook weinig klaargespeeld toch?
Het was gewoon niet de wedstrijd voor de spitsen. (voor niemand overigens )
pi_32912284
Ik zie hier allemaal positief geleuter over Heitinga? Maar dan gaat iedereen wel even voorbij aan dat hij toch wel een keer enorm blunderde waaruit gewoon simpel gescoord had kunnen worden. Vermaelen en Galasek speelden wel een aardige pot trouwens.

Mooi om te zien dat Blind de ploeg na de wedstrijd direct naar het publiek stuurde trouwens.

[ Bericht 9% gewijzigd door DIJK op 08-12-2005 09:59:01 ]
pi_32913007
Enkele Ajax statistiekjes uit de CL:

Pienaar gedeeld assist-leader, Sneijder 2e met de hoeveelheid schoten op doel en Pienaar maakt op 3 na de meeste overtredingen van allemaal.

Verder heeft Ajax het meeste balbezit van alle ploegen gehad en de meeste 'shots wide' van allemaal...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32913085
Ajax

Heitinga begint weer terug te komen
  donderdag 8 december 2005 @ 10:41:48 #45
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_32913104
Je kunt geen enkele speler beoordelen op de wedstrijd van gisteren.
De gevestigde wereldspelers bij Arsenal (o.a. Henry, Fabregas, Reyes) hebben gister ook werkelijk geen drol laten zien en als je ze niet zou kennen zou je ze ook geen stuiver geven.

Deze wedstrijd is wel een opsteker voor met name Heitinga. Naar mate de wedstrijd vorderde groeide zijn zelfvertrouwen en durfde hij meer te voetballen.
Waar hij tegen RKC nog alle ballen inleverde durfde hij nu zelf ook een opening te zoeken.
Daarnaast vond ik het ook mooi dat hij minuten lang door het publiek werd toegezonden in één van de indrukwekkendste voetbaltempels van de wereld.
Hij speelde absoluut niet foutloos, maar ik denk wel dat zijn vertrouwen een flinke boost heeft gehad.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_32913185
Ik hoop trouwens op Villareal of Liverpool.
  donderdag 8 december 2005 @ 10:50:26 #47
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32913265
Heitinga weer terug. Villarreal in de 2e ronde.
pi_32913351
quote:
Op donderdag 8 december 2005 01:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

Vermakelijker. Ik ga toch niet 10 keer achter elkaar posten dat het zo goed gaat met PSV? Daar hoef ik niet voor te posten
In dat geval is het ook niet nodig om 100 keer te posten dat het slecht gaat met Ajax

Verder vond ik het best een aardige wedstrijd ook al stond er niks meer op het spel. Verdediging stond aardig, Juanfran beviel me wel, eindelijk een verdediger die gewoon verdedigt, weinig franjes maar het gewoon degelijk doet. Vermaelen deed het trouwens ook goed.
Jammer dat Rosenberg weinig uit kon richten tegen Toure en Senderos, vooral die laatste viel me positief op. De vleugels waren weer redelijk dramatisch, Pienaar deed in het begin nog wel aardige dingen maar zakte ver terug. Boukhari vond ik wederom een drama. Denk niet dat we ons veel illusies moeten maken voor de volgende ronde als je de potentiele tegenstanders ziet.
  donderdag 8 december 2005 @ 10:55:28 #49
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32913362
Ik hoop op Liverpool. Prachtige club, prachtig stadion.
pi_32913620
Geef mij Villarreal maar; wat Az kan kunnen wij ook...
Liverpool zou ook wel leuk wezen
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')